آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران کنزو ونک
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران کنزو ونک تهران با غذاهای خوشمزه آسیایی

مینا اسماعیل بیگی 11 اردیبهشت 1401 4 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

اگر علاقه‌مند به امتحان کردن طعم غذاهای آسیایی هستید و دلتان می‌خواهد این بار در رستوران غذایی متفاوت از کباب و چلو گوشت سفارش دهید، توصیه می‌کنیم که خودتان را به رستوران کنزو در ونک برسانید. این یک رستوران با منو آسیایی است که غذاهای ژاپنی را با بهترین طعم و بهترین کیفیت برایتان آماده می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید پیدا کردن یک سوشی بار با کیفیت در شهر بزرگی چون تهران کار ساده‌ای نیست، خصوصاً اگر بخواهید سوشی را با طعمی باب ذائقه ایرانی امتحان کنید. اما این رستوران درست جایی است که باید بروید و از چشیدن طعم غذاهای خوشمزه آن، شگفت زده خواهید شد. با ما همراه بمانید تا بیشتر درباره این رستوران با غذاهای آسیایی‌اش بدانیم.

معرفی رستوران کنزو ونک

اگر اهل گردشگری غذایی و امتحان کردن طعم‌های جدید باشید، حتما نام رستوران کنزو ونک تهران به گوشتان خورده است. اینجا یکی از معروف‌ترین رستوران های ژاپنی تهران بوده که بیشتر از هر چیز با منو متنوع سوشی‌ها شناخته شده است. البته میزهای پخت غذا در این رستوران هم حسابی معروف هستند.

از منو آسیایی که بگذریم؛ این رستوران یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های پایتخت است که علاوه بر ارائه غذاهای اصیل و خوشمزه آسیایی، در فضایی خاص با دکوراسیونی جذاب و گیرا شما را با هنرنمایی سرآشپزهای ژاپنی انجام حرکات نمایشی در حین غذا سرگرم می‌کند. این رستوران از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌‌های ژاپنی پایتخت با سالن تپانیاکی است که باید برای یک‌بار هم شده امتحانش کنید.رستوران کنزو ونک

تمامی غذاها در منو ستوران کنزو ونک، جز غذاهای آسیایی هستند که همگی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شوند و از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. همان‌طور که میدانید طعم سازی در غذاهای آسیایی بسیار اهمیت دارد. این رستوران به پشتوانه داشتن بهترین سرآشپزهای ژاپنی که آشنا به آشپزی آسیایی هستند، این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد. به این شکل امکان آن را دارید که با سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود غذاهای آسیایی را با بهترین طعم و باب ذائقه ایرانی از این رستوران تجربه کنید.

آدرس، اطلاعات تماس و منو این رستوران ژاپنی

این رستوران در تهران تنها یک شعبه در محدوده‌ی ونک دارد. شما می‌توانید در محل تک شعبه این رستوران، واقع در خیابان خدامی سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران کنزو غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

  • آدرس: میدان ونک، خیابان خدامی، نبش کوچه لیلی، پلاک ۲۶
  • ساعت کاری: 12 تا 15:30 و 19 تا 23
  • تلفن: 02188888222
  • امکانات: پارکینگ خیابانی، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: باشگاه بدنسازی ونک، مجموعه ورزشی ونک، استخر هتل هما، مرکز خرید ونک

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ قارچ فانکی سالاد سالمون نیگری سوشی آب پرتقال
اسپرینگ رول سبزیجات سالاد سبز اوناگی نیگری سوشی آب تمبر هندی
تیمورای میگو سالاد کنزو ابی نیگری سوشی نوشابه کوکاکولا
تیمورای سبزیجات سالاد فصل اسموک سالمون سوشی نوشابه فانتا
بال مرغ سامورایی نوشابه اسپرایت
سوپ میسو مرغ تریاکی ماء الشعیر قوطی باواریا
یاکی توری گوشت تریاکی

برای سفارش آنلاین غذا تهران از این رستوران ژاپنی، به اسنپ فود مراجعه کرده و در ضمن منوی کامل رستوران را نیز مشاهده کنید.

اینستاگرام: kenzo_tehran@

کمی بیشتر درباره منو رستوران کنزو در ونک

همانطور که در بالا توضیح دادیم این رستوران در ونک یک رستوران آسیایی است که گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب ژاپنی را در منوی خود جای داده است. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند.

رستوران کنزو در ونک

قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با چیزی که انتظار دارید، بالاتر است و باید این رستوران را در شمار رستوران‌های گران قیمت پایتخت بیاوریم. هر بخش از این منو شامل انواع غذاهای آسیایی است که مطابق با دستور اصلی و البته با رعایت طعم سازی باب ذائقه ایرانی آماده می‌شوند. بخش سوشی در منو این رستوران از تنوع بسیار زیادی برخوردار است که همین هم باعث شده از آن به عنوان یکی از بهترین سوشی بارهای تهران یاد شود.

گذشته از تمام بخش‌های منو کنزو، یک بخش از باقی جالب‌تر است. در منو کنزو یک بخش با نام‌گذاری بگیر و بپز می‌بینید که در این قسمت غذاهای آسیایی طعم دار شده و خام با دستور و روش پخت در اختیارتان قرار داده می‌شوند تا در صورت تمایل خودتان در خانه برای پخت اقدام کنید. البته اگر در سالن تپانیاکی رستوران کنزو غذا بخورید، می‌توانید سفارشتان را به کمک سرآشپز روی میز خودتان بپزید.

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین رستوران‌ها در محدوده‌ی ونک می‌گردید و به همین دلیل این رستوران را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران ‌های ونک را از دست ندهید.

تجربه سفارش آنلاین غذا از رستوران کنزو

برای آن که بهترین طعم غذاهای آسیایی، به ویژه سوشی‌های خوشمزه و خوش آب و رنگ را بچشید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌های شما در تهران خواهد بود. اگر شما نیز علاقه مند به چشیدن طعم غذاهای جدید و متنوع هستید، حتما این رستوران را امتحان کنید. به علاوه فرصتی عالی وجود دارد که غذاهای این رستوران را از طریق اسنپ فود، سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود