آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران تاج محل در ونک
شکم گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران تاج محل در ونک به همراه آدرس، تلفن و منو

اسنپ فود 10 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران نامدار تاج محل از جمله رستوران‌های خاص در پایتخت است که باید حتما طعم بی نظیر غذاهای آن را تجربه کنید. این رستوران با غذاهای هندی و مزه‌های جدید از شما پذیرایی کرده و حتما به تندی طعم‌های آن جذب خواهید شد. در ادامه با معرفی و بررسی اطلاعات رستوران تاج محل در تهران همراه ما باشید.

رستوران تاج محل، یک رستوران هندی درجه یک

شاید نام هتل تاج محل را شنیده باشید، رستوران مزبور، رستورانی متعلق به این هتل آپارتمان معروف در پایتخت است. این هتل در سال 1380 در 8 طبقه ساخته و افتتاح شد. پس از آن در سال 1394 تغییرات کلی در فضای آن صورت گرفت و پس از بازسازی و ارتقا به یکی از بهترین هتل‌های تهران تبدیل شد.

رستوران تاج محل نیز فعالیت خود را از همان سال 80 با شروع فعالیت هتل آغاز کرد، اما پس از بازسازی رستوران هم با تغییرات کلی روبرو شد که نتیجه این تغییرات قرارگیری این رستوران در لیست بهترین رستوران های بین‌المللی تهران بود. این رستوران هندی محبوب در طبقه همکف و ورودی هتل تاج محل واقع شده، ظرفیت آن 80 نفر است و با یک طراحی کاملا متفاوت هر روز برای وعده ناهار و شام پذیرای شماست.

آدرس و اطلاعات تماس این رستوران

رستوران تاج محل

تاج محل، بهترین رستوران هندی تهران.

رستوران تاج محل تهران تنها یک تنها یک شعبه فعال برای سرویس‌دهی به مشتریان دارد. شما می‌توانید به صورت حضوری به این رستوران مراجعه کرده یا با سفارش آنلاین از رستوران تاج محل غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

  • آدرس: تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29
  • ساعت کاری: 12 تا 23
  • تلفن: 02188035444
  • امکانات: پارکینگ، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مجتمع ورزشی رویال ونک، باشگاه آریامن، استخر صدف، باشگاه بدنسازی بی تی ام

منوی رستوران:

رستوران تاج محل منو کاملی دارد، در ادامه قسمتی از منو این رستوران را مشاهده خواهید کرد:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
چیکن پاکورا سالاد فصل چیکن بریانی نوشابه
سوپ مرغ برنج کاری آب معدنی
پنجابی ساموسه ماتن بریانی ماء الشعیر
سوپ دال میگو بریانی دوغ
سوپ گوجه فرنگی کشمیری پلو
کوکتل میگو برنج با سبزیجات
چیکن جال فریزی

.برای مشاهده منوی کامل رستوران هتل تاج محل به اسنپ فود مراجعه نمایید.

کمی بیشتر درباره منوی غذای رستوران تاج محل تهران

رستوران بی نظیر تاج محل یک رستوران تمام عیار هندی در تهران است که از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های بین المللی پایتخت یاد می‌شود. منوی رستوران تاج محل کاملا هندی است و این باعث می‌شود تا بتوانید طعم‌های جدیدی را در آن تجربه کنید. رستوران هندی تاج محل برای اینکه تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را راضی نگه دارد، بخش‌های مختلفی برای منو خود در نظر گرفته است.

 

 

رستوران تاج محل

رستوران هندی تاج محل، ارائه دهنده بهترین غذا

بیشترین بخش در منو رستوران تاج محل مربوط به کباب‌های هندی است، اما همه چیز به کباب ختم نمی‌شود. اینجا از کباب گرفته تا انواع پلو و انواع نان هندی برای طرفداران غذاهای تند هندوستان تدارک دیده شده است. همین طور لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران با توجه به کیفیت آن‌ها، چندان گران قیمت نیست. با این همه نمی‌توان این رستوران را در لیست رستوران‌های اقتصادی نیز قرار داد.

اگر علاوه بر کیفیت و طعم غذا موقعیت مکانی رستوران هم در انتخابتان تأثیر دارد و به همین دلیل رستوران هتل تاج محل تهران، این مجموعه معروف را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین رستوان های سمت ونک را نیز از دست ندهید. خبر خوب اینکه شما می‌توانید سفارش آنلاین غذا تهران را از اسنپ فود برای این رستوران و رستوران های دیگر تجربه کنید.

سفارش آنلاین از رستوران تاج محل

شما تا به حال طعم کدام یک از غذاهای هندی را چشیده و کدام غذا را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ آیا تا به حال به این رستوران سر زده‌اید؟ پیشنهاد می‌کنیم اگر به غذاهای هندی علاقه دارید، حتما این رستوران را امتحان کنید. همچنین شما می‌توانید سفارش آنلاین غذا از این رستوران را از طریق اسنپ فود نیز تجربه کنید. همین طور خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از خرید غذا از این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
اسنپ فود- 23 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود