آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین فست فودهای مرزداران
بهترین های اطراف شما
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

بهترین فست فودهای مرزداران از نگاه کاربران اسنپ‌فود

مینا اسماعیل بیگی 29 مهر 1397 5 دقیقه

بهترین فست فودهای مرزدارن می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای صرف غذایی دلچسب باشد. در این منطقه رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیاری وجود دارد که همین فراوانی انتخاب را مشکل می‌کند. ما در اینجا بهترین فست فودهای مرزداران را از نگاه کاربران اسنپ‌فود برایتان معرفی کرده‌ایم؛ کاربران بیشترین امتیاز را به این فست‌فودها داده‌اند. اگر اهل این منطقه از تهران هستید یا گذارتان به این منطقه افتاد می‌توانید با خیال راحت از میان این گزینه‌ها یکی را انتخاب کنید و غذای دلخواه‌تان را سفارش دهید؛ همین‌طور شما می‌توانید غذای دلخواه خود را از بهترین فست فودهای مرزداران به‌صورت آنلاین از اسنپ‌فود سفارش دهید.

فست‌فود تله‌پیتزا

فست‌فود تله‌پیتزا

تله پیتزا (شعبه مرزداران)

تله پیتزا یکی از فست فودهای زنجیره‌ای و خوب تهران است که چند منطقه‌ی تهران شعبه دارد. یکی از بهترین فست فودهای مرزداران هم شعبه‌ی این فست فود است.

شعبه‌ی تله پیتزای مرزداران غذاهای محبوب فراوانی دارد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. شما می‌توانید به پیتزاهای این رستوران با خیال راحت اعتماد کنید؛ از پیتزا نصف و نصف ویژه گرفته تا پیتزا سیر و استیک، پیتزا کاریونارا، پیتزا پپرونی کلاسیک، پیتزا گوشت و پیاز، پیتزا سزار دیلاکس و پیتزا چیکن ماشروم.

اگر قصد کردید از غذای خود را از تله پیتزا سفارش دهید، پیتزا پیشنهاد سرآشپز و پیتزا دولایه را فراموش نکنید.

شما می‌توانید از تله پیتزای مرزداران به‌صورت آنلاین هم غذای خود را سفارش دهید. برای دیدن منوی کامل تله پیتزا و سفارش آنلاین از این رستوران کافی است روی این لینک کلیک کنید:

سفارش آنلاین غذا از تله پیتزای مرزداران از اسنپ‌فود

آدرس تله پیتزا (مرزداران) از این قرار است: بلوار مرزداران، نبش خیابان آریافر.

ساندویچ نون

ساندویچ نون

ساندویچ نون

اگر به‌دنبال یک فست‌فود جذاب برای سفارش غذا هستید، می‌توانید به‌سراغ ساندویچ نون بروید؛ تنوعی بسیار بالا از ساندویچ‌ها و پیتزاها منتظر شماست. این فست‌فود دکوراسیون دلچسبی هم دارد؛ محیطی صمیمی در ساندویچ برای صرف غذایی دلچسب در کنار دوستان فراهم شده است.

غذاهای این فست‌فود قیمت مناسبی هم دارد و ازجمله بهترین فست فودهای مرزاداران با قیمت مناسب محسوب می‌شود. در میان بهترین غذاهای ساندویچ نون می‌توانید به سراغ ساندویچ بندری نان باگت، ساندویچ استیک مرغ اسموکی نان باگت و ساندویچ بندری نان جو بروید.

این امکان برای شما فراهم است که غذای دلخواه خود از این رستوران به‌صورت آنلاین سفارش دهید. برای دیدن منوی کامل ساندویچ نون و سفارش آنلاین از این رستوران کافی است به این لینک سر بزنید:

سفارش آنلاین غذا از ساندویچ نون با اسنپ‌فود

آدرس ساندویچ نون از این قرار است: مرزداران، خیابان ابراهیمی، کوچه‌ی الوند ۱۳، برج الوند، واحد ۱/۳.

فست‌فود جنارو (ژوانی مرزداران)

فست‌فود جنارو (ژوانی مرزداران)

فست فود جنارو (ژوانی مرزداران)

فست فود جنارو از نام‌های آشناست. یکی از شعبه‌های خوب این فست‌فود در مرزداران دارد که یکی از شعبه‌های شلوغ این فست‌فود زنجیره‌ای هم محسوب می‌شود. این فست‌فود از نظر کاربران اسنپ‌فود در میان بهترین فست فودهای مرزدارن قرار گرفته است.

این فست‌فود با کیفیت غذای بالایی که دارد دست شما را برای انتخاب انواع فست‌‌فود باز می‌گذارد. در میان غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توانید به سراغ پیتزا جنارو، استیک مدیترانه‌ای مدیوم، استیک مدیترانه‌ای مدیوم ول، استیک مدیترانه‌ای ول دان، پاستا پانا، شاتوبریان مدیوم ول و لازانیا گوشت بروید.

برای سفارش از این فست فود می‌توانید از اسنپ‌فود هم اقدام کنید. برای مشاهده‌ی منوی کامل این رستوران و سفارش آنلاین غذا کافی است به این آدرس بروید:

سفارش آنلاین غذا از جناروی مرزداران با اسنپ‌فود

آدرس فست‌فود جناروی مرزداران از این قرار است: بلوار مرزداران، نبش ناهید.

رستوران ایتالیایی رو به رو

رستوران ایتالیایی رو به رو

رستوران ایتالیایی رو ب رو

رستوران ایتالیایی رو ب رو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران و یکی از بهترین فست فودهای مرزداران است. شما می‌توانید با سفارش غذا از این رستوران کیفیت یک غذای ایتالیایی را به‌خوبی حس کنید.

منوی این رستوران بسیار متنوع است. پیتزا پپرونی، پیتزا مارگاریتا، پیتزا وجترین، پیتزا چهارطعم، پاستا پنه آلفردو و سالاد سزار گریل هم در منوی غذاهای پررفدار این رستوران قرار دارند.

خوشبختانه شما امکان سفارش آنلاین غذا از این رستوران را دارید. برای این کار کافی است روی این لینک کلیک کنید که هم منوی کامل این رستوران را ببینید و هم غذای دلخواه خود را انتخاب کنید:

سفارش آنلاین غذا از رستوران ایتالیایی رو ب رو با اسنپ‌فود

آدرس رستوران رو ب رو: اشرفی اصفهانی، بالاتر از چهارراه مرزداران، نرسیده به پل حکیم، شماره‌ی ۱۹۵.

پیتزا سیب ۳۶۰

پیتزا سیب ۳۶۰

پیتزا سیب ۳۶۰ (مرزداران)

پیتزا سیب ۳۶۰ یکی از فست‌فودهای زنجیره‌ای خوشنام است که در مرزداران هم شعبه دارد. این شعبه پیتزا سیب ۳۶۰ جزو بهترین فست فودهای مرزداران از نگاه کاربران اسنپ‌فود است که امتیازهای بالایی هم به خود اختصاص داده است.

منوی پیتزاهای این فست‌فود بسیار جذاب است و بخش عمده‌ی غذاهای پرطرفدار این رستوران به پیتزاهایش اختصاص یافته است؛ از پیتزا پپرونی ایتالیایی گرفته تا پیتزا میکس آمریکایی، پیتزا جانو (ایتالیایی) و پیتزا پپرونی آمریکایی. می‌توانید با خیال راحت به سراغ سوپربرگر پرسی این فست‌فود هم بروید و غذایی باکیفیت را تجربه کنید.

شما با رفتن به این لینک می‌توانید منوی کامل این رستوران را ببینید و غذای دلخواه خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید:

سفارش آنلاین غذا از فست‌فود سیب ۳۶۰ مرزداران با اسنپ‌فود

آدرس سیب ۳۶۰ مرزداران از این قرار است: اشرفی اصفهانی (جنوب به شمال)، بعد از مرزداران، نرسیده به حکیم، پلاک ۱۹۹.

فست فود کایزن

فست فود کایزن

فست فود کایزن

فست فود کایزن جزو فست‌فودهای خاص تهران است و در میان بهترین فست فودهای مرزاران هم قرار گرفته است. در منوی غذاهای پرطرفدار فست فود کایزن با خیال راحت می‌توانید به سراغ فیله استریپس، ساندویچ کراکوف، چیزبرگر و مرغ سه‌تکه نرمال بروید که البته تنوع غذایی فست فود کایزن از همین چند قلم غذای پرطرفدار مشهود است.

شما برای سفارش آنلاین غذا از فست فود کایزن کافی است روی این لینک کلیک کنید:

سفارش آنلاین غذا از فست فود کایزن با اسنپ‌فود

آدرس فست فود کایزن از این قرار است: مرزداران، خیابان سرسبز جنوبی، نبش گلدیس ۱۲، پلاک یک.

عطاویچ

عطاویچ

عطاویچ مرزداران

شعبه عطاویچ مرزداران شعبه‌ی اصلی این فست‌فود زنجیره‌ای است و به کیفیت بهتر معروف است. اگر شما هم می‌خواهید طعم یک غول خوشمزه را بچشید، بهتر است بروید سراغ همین شعبه.

منوی عطاویچ مرزداران بسیار متنوع است و تعداد غذاهای پرطرفدار آن هم زیاد است. می‌توانید به‌راحتی به این فست فود اعتماد کنید.

برای دیدن منوی غذاهای پرطرفدار این فست‌فود می‌توانید روی این لینک کلیک کنید و غذای دلخواه خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید:

سفارش آنلاین غذا از عطاویچ مرزداران با اسنپ‌فود

آدرس عطاویچ مرزداران از این قرار است: مرزداران، اطاعتی جنوبی، کوچه‌ی نسترن.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود