آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین فست فود گیشا
بهترین های اطراف شما
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

بهترین فست فود گیشا کجاست؟

مینا اسماعیل بیگی 30 مهر 1397 5 دقیقه

بهترین فست فود گیشا کدام است؟ با وجود تعدد رستوران‌ها و فست‌فودها در منطقه‌ی گیشا پاسخ‌دادن به این سؤال چندان آسان نیست. اگر در گیشا زندگی یا کار می‌کنید یا هر از چند گاهی گذارتان به این منطقه می‌افتد، بد نیست با بهترین فست فود در این منطقه آشنا شوید. ما سعی کرده‌ایم بهترین فست فود گیشا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید غذای دلخواه خود از این فست‌فودها را به‌صورت آنلاین از اسنپ‌فود سفارش دهید.

پیتزا پرپروک

پیتزا پرپروک

پرپروک گیشا

پرپروک گیشا یکی از شعبه‌های خوب این رستوران زنجیره‌ای است. این شعبه‌ی پرپروک را بسیاری به‌عنوان بهترین فست فود گیشا انتخاب می‌کنند، اما اگر گزینه‌ی اول نباشد جزو بهترین گزینه‌ها برای صرف غذا در گیشا محسوب محسوب می‌شود. پرپروک گیشا از کاربران اسنپ‌فود هم امتیاز بالایی دریافت کرده است.

محیط داخلی این فست‌فود می‌تواند مکان مناسبی برای یک قرار دوستانه و صرف غذایی دلچسب باشد و همین امر به جذابیت‌های این فست‌فود اضافه می‌کند.

از میان غذاهایی که در منوی پرطرفدارهای این رستوران می‌توانید با خیال راحت انواع هات‌داگ، مرغ سوخاری اسپایسی و ساندویچ مرغ کبابی را انتخاب کنید.

این رستوران امکان سفارش آنلاین غذا هم دارد و شما می‌توانید با کلیک‌کردن روی این لینک، منوی کامل آن را ببینید و غذای دلخواه‌تان را سفارش دهید:

سفارش آنلاین از پرپروک گیشا با اسنپ‌فود

آدرس پرپروک گیشا: گیشا، انتهای پیروزی شرقی، خیابان یاس، روبه‌روی پارک گفت‌وگو، پلاک یک.

پیتزا پاپیون

پیتزا پاپیون

پیتزا پاپیون

پاپیون یکی از پیتزهای خوشنام گیشا و به‌عقیده‌ی بسیاری بهترین فست فود گیشاست. شاید تنها نقطه‌ضعف این فست‌فود نداشتن جای مناسب برای نشستن و صرف غذا باشد، وگرنه اگر شما هم جزو علاقه‌مندان پیتزای آمریکایی هستید، به سراغ گزینه‌ای درست رفته‌اید. پاپیون توانسته است نظر بسیاری از کاربران اسنپ‌فود را هم جلب کند و امتیاز بالایی به دست بیاورد.

پیتزا پاپیون، سیب‌زمینی تنوری و چیزبرگر فرانسوی غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند و البته پاپیون را بیشتر از هر چیز به پیتزاهایش می‌شناسند. شما می‌توانید از منوی این فست‌فود انواع پیتزا،‌سوخاری و برگر را سفارش دهید.

امکان سفارش آنلاین غذا از این فست‌فود هم برای شما فراهم است و برای این کار کافی است روی این لینک کلیک کنید:

سفارش آنلاین غذا از پیتزا پاپیون با اسنپ‌فود

آدرس پیتزا پاپیون: گیشا، خیابان ۳۱، پلاک ۲.

پیتزا دهکده

پیتزا دهکده

پیتزا دهکده گیشا

پیتزا دهکده گیشا برای بسیاری اولین و آخرین گزینه‌ی انتخابی است؛ بهترین فست فود گیشا. پیتزا دهکده گیشا بیشترین شهرت خود را از تنوع بالای پیتزاهای در سالیان دور به دست آورده است و بسیاری این فست‌فود را جزو اولین رستوران‌هایی می‌دانند که منوی متنوع پیتزاها را به پیتزای مخلوط و مخصوص در ایران اضافه کرد.

اگر گذارتان به گیشا افتاد یا در این منطقه زندگی یا کار می‌کنید، بد نیست غذای این رستوران را هم امتحان کنید.

آدرس پیتزا دهکده: گیشا، نبش مشهوری (۴۱)، پلاک ۲.

جوجه‌داغ گیشا

جوجه‌داغ گیشا

جوجه داغ (Hot chick)

یکی دیگر از فست فودهای خوب گیشا جوجه داغ است. این فست فود که در ابتدای گیشا قرار گرفته گزینه‌ی بسیار خوبی برای غذاهای متنوع است. منوی این رستوران دست شما را برای انتخاب میان غذاهای متنوع باز می‌گذارد.

در منوی غذاهای پرطرفدار این رستوران شما می‌توانید با خیال راحت به سراغ فیله سوخاری، برگر ویژه، مرغ سوخاری، ساندویچ ژامبون ویژه، بال و بازو سوخاری، پیتزا مخلوط، فیله مرغ رژیمی و چیزبرگر فرانسوی را سفارش دهید.

این رستوران توانسته است از کاربران اسنپ‌فود امتیاز بالایی کسب کند. برای سفارش آنلای از جوجه داغ کافی است روی این لینک کلیک کنید:

سفارش آنلاین غذا از جوجه داغ با اسنپ‌فود

آدرس فست‌فود جوجه داغ: گیشا، ابتدای فروزانفر، نبش کوچه‌ی یکم.

پیتزا مادربزرگ

پیتزا مادربزرگ

پیتزا مادربزرگ

یکی از فست‌فودهای پرفروش گیشا پیتزا مادربزرگ است. این فست فود هم طرفداران پروپاقرص خودش را دارد و برخی آن را بهترین فست فود گیشا می‌دانند.

پرطرفدارهای پیتزا مادربزرگ سبد میکس، پیتزا مخصوص دونفره، ساندویچ هات‌داگ ویژه و فیله استریپس است.

پیتزا مادربزرگ از کاربران اسنپ‌فود امتیاز بالایی گرفته است. شما می‌توانید برای سفارش آنلاین غذا از این فست‌فود روی این لینک کلیک کنید:

سفارش آنلاین غذا از پیتزا مادربزرگ با اسنپ‌فود

آدرس پیتزا مادربزرگ: گیشا، بازار بزرگ نصر، طبقه‌ی همکف، اولین مغازه.

هات‌داگ شیلا

هات‌داگ شیلا

شیلا (شعبه‌ی گیشا)

فست‌فود زنجیره‌ای شیلا شعبه‌های فراوانی دارد و یکی از بهترین شعبه‌های آن در گیشا قرار گرفته است. اگر شما هم اهل هات‌داگ باشید، حتماً با شیلا و هات‌داگ‌های خاصش آشنا هستید؛ مخصوصاً هات‌داگ‌های تولید روز که طعم خاصی دارد. پیشنهاد ما این است که سفارش غذا از شیلا را فراموش نکنید.

در منوی پرطرفدار شیلای گیشا می‌توانید به پیتزا کویین، هات‌داگ با پنیر گودا، آلفرود چیز فرایز و هات‌داگ مرگز با پنیر و قارچ اعتماد کنید.

برای مشاهده منوی کامل شیلای گیشا و سفارش آنلاین از آن روی این لینک کلیک کنید:

سفارش آنلاین غذا از شیلای گیشا با اسنپ‌فود

آدرس شیلا (شعبه‌ی گیشا): گیشا، بین خیابان‌های هفتم و نهم، پلاک ۱۱۴.

پیتزا باروژ

پیتزا باروژ

باروژ گیشا

باروژ جزو محبوب‌ترین فست‌فودهای گیشاست و درواقع یکی از بهترین شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای در گیشا قرار دارد. با اطمینان می‌توانید به قضاوت کاربران اسنپ‌فود درباره‌ی این فست‌فود اعتماد کنید و غذای دلخواه خود را از این رستوران سفارش دهید.

می‌توانید برای انتخاب غذا به سراغ این گزینه‌ها بروید: چیکن استریپس، پیتزا باروژ، پیتزا نوستالژی، کلنل کریپسی برگر، سیب‌زمینی با قارچ و خامه و سالاد سزار.

منوی متنوع این رستوران دست شما را برای انتخاب انواع فست‌فود، از پیتزا و برگر گرفته تا پاستا و انواع پیش‌غذا بازمی‌گذارد.

برای سفارش آنلاین از پیتزا باروژ روی این لینک کلیک کنید: 

سفارش آنلاین از باروژ گیشا با اسنپ‌فود

آدرس فست فود باروژ گیشا: گیشا، خیابان ناظریان قمی، بین خیابان‌های ۱۵ و ۱۷.

برای آشنایی بیشتر با دیگر شعبه‌های باروژ می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید:

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود