آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
  • ژامبون چیست؟
    ژامبون چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین های اطراف شما
4/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

شیرینی اکلر، تجربه ماکارون‌ها و دسرهای جذاب

مینا اسماعیل بیگی 11 اردیبهشت 1397 2 دقیقه

یک جعبه ماکارون شیرینی‌خورها را حتما سر ذوق می‌آورد. ماکارون، شیرینی‌های جذاب فرانسوی هستند، رنگارنگ، با طعم‌های متنوع، که بزرگ و کوچک را به خود جذب می‌کند. از آن شیرینی‌هایی که در دهان آب می‌شود و طعمش تا چند دقیقه حال‌مان را خوب می‌کند.
ماکارون یکی از شیرینی‌های محبوب در تمام دنیاست. هر کشوری ماکارون را به سبک و سیاق خود درآورده و به شیرینی‌دوستان ارایه می‌دهد. ماده اصلی و خاص این شیرینی سفیده تخم مرغ، شکر و آرد بادام است. آرد بادام عامل اصلی مزه‌ی شیرینی ماکارون است، هر شیرینی فروشی‌ای این ماده را، به خاطر بالا درآمدن هزینه‌ای که مشتری باید برای آن بپردازد، به طور خالص استفاده نمی‌کند. شیرینی‌فروشی اکلر از این دست شیرینی‌فروشی‌ها نیست و نوع مرغوبی از آرد بادام را در ماکارون‌هایش استفاده می‌کند و ماکارون‌هایی با کیفیت عرضه می‌کند.
شیرینی‌فروشی اکلر برای اولین بار این شیرینی محبوب را به مخاطبان ایرانی ارایه داد. این شیرینی فروشی، که ماکارون را با طعم‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، هم‌اکنون در سایت اسنپ‌فود فعال است. می‌توانید ماکارون را در پکیج‌های ۱۴ و ۲۵ عددی سفارش دهید. این پکیج‌ها گزینه‌ی بسیار مناسبی برای هدیه دادن هستند. پکیج‌هایی رنگارنگ که به خاطر ظاهر زیبا و برند اکلر، حسابی چشم هدیه‌گیرنده را خواهد گرفت و او را به هیجان خواهد آورد.
یکی دیگر از پیکج‌های هیجان‌انگیز این شیرینی‌فروشی پکیج پتی‌فور است. در این پکیج، که برای ده نفر مناسب است، تقریبا از همه‌ی محصولات اکلر نمونه‌ی کوچکی فراهم شده است. این پکیج برای آشنایی با انواع شیرینی‌ها و دسرهای اکلر بسیار مناسب است. تنها نام برند اکلر، برندی لوکس و پرطرفدار، کافی است تا این پکیج‌ها را برای هدیه دادن خاص و ویژه کند. پکیج‌هایی که حتما در مهمانی‌ها خواهد درخشید.
اکلر بیشتر از همه به ماکارون‌هایش معروف شده است، اما شیرینی‌های دیگری هم می‌توانید از این شیرینی‌فروشی تهیه کنید. شیرینی‌های سنتی فرانسه، تارت‌ها، کیک‌ها، کروسان‌ها و دسرها گزینه‌های مختلفی هستند که اکلر برای مخاطبانش فراهم می‌کند. شاید آشنایی شما با شیرینی‌های سنتی فرانسه کمتر از همه باشد، اما می‌توانید هربار یکی از این شیرینی‌ها را امتحان کنید و با طعم و بافتی جدید آشنا شوید.
این را هم بدانید که همه‌ی آیتم‌های شیرینی‌فروشی اکلر برای هدیه دادن مناسب هستند. آن‌قدر قیافه‌ی شیرینی‌ها جذاب و خواستنی است که تنها دیدن عکس‌های آن‌ها کافی است تا شما را به هوس بیندازد. می‌توانید مطمئن باشید همه‌ی شیرینی‌ها با مواد اولیه تازه آماده می‌شوند، نتیجه‌ی آن شیرینی و کیک‌ها و دسر هایی باکیفیت و تازه و سالم است. نام اکلر هم شیک بودن هدیه‌ی شما را دوچندان خواهد کرد.
هر دو شعبه‌ی اکلر (نیاوران و فرشته) در سایت اسنپ‌فود فعال هستند. فقط یک بار صفحه‌ی آن‌ها را باز کنید. شیرینی‌ها، دسرها، کروسان‌ها و تارت‌ها به شما چشمک خواهند زد. ماکارون را فراموش نکنید. محبوب‌ترین شیرینی اکلر. با چند کلیک، یک بسته‌ی جذاب از این محصولات زنگ در شما را خواهد زد و مهمان خانه‌تان خواهد شد.

برچسب :
اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود