آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران نگین شیراز
شکم گردی
4/5 - (9 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران نگین شیراز به همراه اطلاعات، منو، قیمت و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 18 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران نگین شیراز، یکی از رستوران‌های پرطرفدار در این شهر بوده و همیشه مورد استقبال مردم شیراز و مسافرانی که به این شهر تاریخی ایران سفر می‌کنند، قرار دارد. این رستوران دارای منوی غذایی عالی بوده و امکان خرید اینترنتی از آن در اسنپ فود فراهم شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید. ما قصد داریم در ادامه این مطلب یکی از بهترین رستوران‌های شهر شیراز را به شما معرفی ‌کنیم.

رستوران نگین شیراز، انتخابی برای سرو غذای باکیفیت ایرانی

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین چلوکبابی‌های شیراز است که همه آن را به خوش قیمتی می‌شناسند. حجم و کیفیت غذای این رستوران شما را راضی می‌کند و لیست قیمت رستوران نگین شیراز بسیار منصفانه در نظر گرفته‌ شده‌اند همین هم باعث شده تا این رستوران همواره به عنوان یکی از بهترین غذاخوری‌های این شهر به گردشگران معرفی شود.

فضای رستوران ساده و چیدمانی خودمانی دارد، سالن این رستوران ظرفیت پذیرایی هم‌زمان از 120 نفر را دارد و همین هم باعث شده تا خیلی‌ها رستوران نگین را برای برگزاری مراسم و مهمانی‌های کوچکشان رزرو کنند.

رستوران نگین شیراز

خوب است بدانید که این رستوران استانداردهای لازم جهت پذیرایی از شما را دارا بوده و سعی دارد تا همواره با بالا نگه داشتن کیفیت غذا رضایت حداکثری را از جانب مشتریانش کسب کند. هشتاد درصد غذاها در منو این رستوران را کباب‌ها تشکیل داده‌اند که همگی هم از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. این رستوران به پشتوانه داشتن بهترین سرآشپزها که آشنا به آشپزی ایرانی هستند خوش‌طعم‌ترین کباب‌ها را برایتان آماده می‌کند.

آدرس، اطلاعات تماس و منو رستوران نگین شیراز

این رستوران در چهارراه زندان واقع بوده و در حال حاضر تنها یک شعبه فعال در سطح شهر شیراز دارد که می‌توانید آن را در محدوده‌ی بلوار عدالت جنوبی پیدا کنید. گذشته از این امکان سفارش آنلاین از رستوران نگین شیراز هم هرجای شهر که باشید برایتان فراهم است. در ادامه آدرس، ساعات کاری و شماره تلفن رستوران نگین شیراز را مشاهده کنید.

منو رستوران نگین شیراز

  • ادرس: شیراز، بلوار عدالت جنوبی، نرسیده به فرگاز، رستوران نگین
  • ساعات کاری: 12:00 تا 23:00
  • شماره تماس: 07138243025
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مجتماع تجاری و تفریحی نگین فارس، فست فود چینو، فروشگاه تیرازیس

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست و خیار سالاد فصل چلوکباب کوبیده نوشابه
ماست ساده سالاد شیرازی چلوکباب نگینی مخصوص آب معدنی
ترشی سیر چلوکباب نگینی دوغ
ترشی چلوکباب سلطانی ماء الشعیر
سوپ جو چلوکباب بختیاری
چلوکباب برگ
چلوکباب برگ فیله

شما می‌توانید منو کامل رستوران را در اسنپ فود مشاهده کنید.

سفارش آنلاین غذا شیراز

در وب سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، می‌توانید نسبت به سفارش آنلاین غذا شیراز از این رستوران اقدام کرده و تجربه‌ای عالی از خرید اینترنتی غذا را داشته باشید. اگر به دنبال باکیفیت‌ترین رستوران‌ها در شیراز می‌گردید و به همین دلیل این رستوران را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله 11 تا از بهترین رستوران ‌های شیراز از سنتی تا فست فود را از دست ندهید.

اگر پیشتر به رستوران نگین شیراز سر زده و طعم غذاهای آن را چشیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید. همین طور توصیه می‌کنیم که این بار خرید و سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود را تجربه کرده و غذاهای این رستوران را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود