آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران سهند تهران
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

رستوران سهند در خیابان مفتح | اطلاعات، منو و قیمت و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 24 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران سهند به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران شناخته شده و کیفیت غذا و خدمات عالی دارند. همان‌طور که می‌دانید در یک کلان‌شهر مانند تهران پیدا کردن بهترین رستوران‌ها که هم در خدمات و سرویس‌دهی بی‌نظیر باشند هم غذای باکیفیتی بپزند آن قدرها ساده نیست. پس اگر در این بازار شلوغ و در میان لیست بلند بالای رستوران‌های تهران به دنبال یک گزینه خوب و باکیفیت می‌گردید که پیش از فروش و سود شخصی به کیفیت غذا و ایجاد حسی خوشایند برای مشتریان اهمیت دهند، در ادامه با معرفی و بررسی اطلاعات رستوران سهند معروف تهران همراه ما باشید.

رستوران سهند، یک چلوکبابی تمام عیار

چیزی که در این سال‌ها با بررسی نظرات مشتریان ثابت رستوران سهند خیابان مفتح و مردم بومی منطقه ثابت شده این است که در حال حاضر این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ها یا بهتر است بگوییم یکی از درجه یک ترین چلوکبابی‌ها در این منطقه است. در این رستوران، تجربه خواهید کرد:

  • طعم عالی کباب ایرانی
  • کیفیت بالای سرویس‌‌دهی این رستوران
  • قیمت مناسب غذاها با توجه به کیفیت و حجم غذا

رستوران سهند مفتح

این‌ سه مورد از مهم‌ترین مواردی هستند که باعث شده‌اند تا رستوران سهند در تهران در تمام سال‌های فعالیتش به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران معرفی شود. خیالتان راحت باشد که با انتخاب چلوکبابی سهند به سراغ یک مجموعه درجه یک با مدیریت و تیمی حرفه‌ای و باتجربه رفته‌اید که گواهینامه‌های لازم جهت فعالیت در حوزه رستوران‌داری را کسب کرده و با رعایت بالاترین سطوح استانداردهای بهداشتی، غذاهای باکیفیت و سالم ایرانی را با بهترین طعم سازی و بالاترین کیفیت طبخ برای شما سرو می‌کند. به واقع رستوران سهند مفتح منو فوق العاده‌ای داشته و قطعا شما را مجذوب خواهد ساخت.

آدرس و اطلاعات تماس شعب این رستوران

رستوران سهند در حال حاضر تنها یک شعبه فعال در شهر تهران دارد که در محدوده‌ی مفتح شمالی واقع شده است. اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید اطلاعات این شعبه از رستوران سهند است. با سفارش آنلاین غذا تهران ، می‌توانید بهترین تجربه سفارش و خرید اینترنتی غذا از این رستوران را داشته باشید.

البته علاوه بر سفارش حضوری در این رستوران امکان سفارش آنلاین هم برای مشتریان فراهم است. شما می‌توانید هم‌اکنون در هر نقطه از تهران که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران سهند اقدام کنید. با نگاهی به لیست قیمت این رستوران، مشاهده خواهید کرد که قیمت‌های این رستوران به مراتب نسبت به بسیاری از رستوران‌های مشابه، مناسب است.

آدرس و اطلاعات تماس شعب رستوران سهند

  • آدرس: تهران، مفتح شمالی، بین کوچه ۶و ۸، پلاک ۳۷۲، رستوران سهند
  • ساعت کاری: 12 تا 17 و 9 تا 22
  • شماره تلفن : 02188747975
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، پارکینگ خیابانی
  • اماکن نزدیک: بوستان هنرمندان

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست و موسیر سالاد فصل شنیسل مرغ دوغ
زیتون پرورده سالاد کلم باقالی پلو با گوشت بره مخصوص نوشابه
باقالی پلو با گوشت گردن ماء الشعیر
ماهی قزل آلا آب معدنی
زرشک پلو با مرغ
باقالی پلو با مرغ
چلوخورشت فسنجان با مرغ

برای مشاهده منو کامل به اسنپ فود مراجعه نمایید.

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین کبابی‌ها در تهران می‌گردید و به این دلیل رستوران سهند را انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین کبابی تهران کدام است را از دست ندهید.

سفارش آنلاین از رستوان سهند

سفارش آنلاین از رستوان سهند

رستوران سهند مفتح شمالی از بهترین رستوران‌های تهران در منطقه هفت تیر بوده که سرویس عالی به مشتریان خود ارائه کرده و غذاهای خوش طعم و خوش آب و رنگی دارد. خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در رستوران سهند را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود