آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران ته دیگ
شکم گردی
3.7/5 - (3 امتیاز)
2

معرفی رستوران ته دیگ در پارک وی + اطلاعات، آدرس و منو

مینا اسماعیل بیگی 24 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

یکی از رستوران‌های عالی تهران که هرگز نباید از دست بدهید، رستوران ته دیگ است. تهیه غذای ته دیگ، منوی فوق العاده‌ای داشته و غذاهای آن هوش از سرتان خواهد برد. اگر در شهر تهران به دنبال رستورانی هستید که غذاهای متفاوتی داشته باشد، توصیه می‌کنیم که رستوران ته دیگ تهران را از دست ندهید. در ادامه با معرفی و بررسی اطلاعات رستوران ته دیگ تهران همراه ما باشید.

رستوران ته دیگ، یک رستوران با کیفیت ایرانی

رستوران ته دیگ تهران منو

چیزی که در این سال‌ها با بررسی نظرات مشتریان و مردم پایتخت ثابت شده این است که در حال حاضر رستوران ته دیگ یکی از بهترین رستوران‌ها در منطقه پارک وی تهران است؛ اما چه چیزی باعث شده تا نام رستوران ته دیگ همواره در لیست بهترین‌ها قرار گیرد؟ برای کشف ویژگی‌های خاص غذاهای این رستوران، حتما توصیه می‌کنیم سفارش آنلاین غذا تهران از طریق اسنپ فود از این رستوران را امتحان کنید.

گذشته از طعم عالی غذاهای ایرانی در رستوران ته دیگ، سه موضوع دیگر باعث معروفیت و محبوبیت آن شده‌اند. کیفیت بالای سرویس‌های این رستوران، موقعیت مکانی و دسترسی عالی و قیمت مناسب با توجه به کیفیت و حجم غذاهای سرو شده! این‌ها از مواردی هستند که باعث شده‌اند ته دیگ در تمام سال‌های فعالیتش به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های محدوده‌ی ولیعصر معرفی شود.

خیالتان راحت باشد که با انتخاب هر یک از سه شعبه رستوران ته ديگ تهران به سراغ یک مجموعه درجه یک با مدیریت و تیمی حرفه‌ای و باتجربه رفته‌اید که گواهینامه‌های لازم جهت فعالیت در حوزه رستوران‌داری را کسب کرده و با رعایت بالاترین سطوح استانداردهای بهداشتی، غذاهای باکیفیت و سالم ایرانی را با بهترین طعم سازی باب ذائقه ایرانی‌ها برای شما سرو می‌کنند.

 آدرس و اطلاعات تماس رستوران ته دیگ تهران ولیعصر

رستوران ته ديگ تهران

با نگاهی به آدرس شعبه های رستوران ته دیگ در تهران، سه شعبه برای این رستوران خواهید یافت. شعبه اول آن در محدوده‌ی پارک وی، شعبه دوم در اتوبان کردستان و شعبه سوم در میدان ونک واقع شده است. اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید اطلاعات شعبه اول از شعبه های این رستوران در تهران، یعنی رستوران ته دیگ در پارک وی است.

لازم به توضیح است که علاوه بر سفارش حضوری در این رستوران، امکان سفارش غذای آنلاین هم برای مشتریان از طریق اسنپ فود فراهم است. شما می‌توانید هم‌اکنون در هر نقطه از تهران که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران ته دیگ اقدام کنید. اگر می‌پرسید رستوران ته دیگ تهران کجاست؟ اطلاعات زیر را در خاطر بسپارید.

  • آدرس: استان تهران، منطقه ۳، ولیعصر، نرسیده به پارک وی، بالاتر از کوچه مهری پاساژ ایران، طبقه اول، رستوران ته دیگ
  • ساعت کاری: 12:00 تا 23:45
  • شماره تماس: 02122038055
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، پارکینگ خیابانی
  • اماکن نزدیک: میدان تجریش

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصل نوشیدنی
سوپ سالاد فصل چلوکباب مخصوص نوشابه
میرزا قاسمی سالاد شیرازی چلوکباب چوبی مرغ دو آتیشه آب معدنی
کشک بادمجان سالاد کلم خوراک لقمه نگینی ماء الشعیر
ماست و موسیر چلوخورشت قرمه سبزی دوغ
ماست ساده چلوخورشت فسنجان
زیتون پرورده چلو کباب دیگی
چلو جوجه کباب
چلوکباب میکس
ته چین هندی
ماکارونی ته دیگی

 

برای مشاهده منو کامل، به اسنپ فود مراجعه نمایید.

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین رستوران‌های ایرانی در تهران می‌گردید و به این دلیل رستوران ته دیگ را انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله 8 رستوران خوب در خیابان ولیعصر ( منو+آدرس) را از دست ندهید. به علاوه پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی نیز به معرفی بهترین رستوران های کره ای در تهران بیندازید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران ته دیرستوران ته دیگ تهران ولیعصر

 

اگر هوس غذاهای خاص ایرانی با طعمی بی نظیر و تکرارنشدنی را دارید، با سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود، غذاهای عالی این رستوران را امتحان کنید. رستوران ته دیگ تهران منو عالی دارد که نباید از آن غافل شوید. شما تا به حال چه تجربه‌ای از غذاهای این رستوران داشته و آن‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در رستوران ته دیگ را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

من
06 آذر 1402

رستوران ته دیگ غذای بیرون بری که میده شیک و باکلاس خوش طعم هستش

  • snappfoodadmin
    06 آذر 1402

    سلام رستوران ته دیگ در تهران، با سه شعبه مختلف سعی کرد سرویس دهی مناسب با قیمت خوب به مشتری ها بدهد می توانید از طریق اسنپ فود غذا و نوشیدنی تهیه کنید https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود