آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه قهوه ژنرال
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل کافه قهوه ژنرال در اندیمشک + نقد و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 28 فروردین 1402 3 دقیقه

اندیمشک یکی از شهرهای زیبای خوزستان بوده و سفر به این منطقه به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، بسیار جذاب است. تعداد زیادی از اماکن تاریخی و مناطق گردشگری مانند منگره، سد کرخه، دره تنگوان، پل صیحه، مقبره داوود خادم و … در این شهر وجود داشته و آن را به یکی از بهترین مناطق گردشگری ایران تبدیل کرده است. به دلیل ورود مسافران زیاد به این شهر، افراد زیادی به دنبال برپایی کافیشاپ رفتند و به همین دلیل تعداد زیادی از این فضاها را در سطح شهر خواهید دید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافه قهوه ژنرال که یکی از کافی شاپ های معروف اندیمشک است، بپردازیم و منو کافی شاپ آن را با هم بررسی کنیم.

معرفی کافه قهوه ژنرال

قهوه ژنرال یکی از کافی شاپ های معروف اندیمشک است که در طول مدت فعالیتش توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. دلیل این محبوبیت را در چند مورد می‌توان خلاصه کرد: سطح کیفیت سفارشات، فضای کافه، قیمت مناسب.

در این کافیشاپ، همانطور که از نامش پیداست، تنها قهوه و چند نوع نوشیدنی گرم سرو می‌شود و می‌توان گفت که در این زمینه تخصص بالایی دارند. قهوه‌ها کاملا اصل و خالص هستند و به هیچ عنوان از متریال بی کیفیت استفاده نمی‌شود. بنابراین اگر به دنبال طعم اصیل قهوه هستید بهتر است به این مکان مراجعه کنید.

تمیز بودن محیط و رعایت بهداشت توسط پرسنل یک کافه حائز اهمیت است و بسیاری از کاربران نیز به این موضوع حساس هستند. بنابراین کافه ژنرال همواره سعی دارد تا موارد بهداشتی را به طور کامل رعایت کند. کافه قهوه ژنرال در اندیمشک فضای بسیار آرامی دارد و ساعت‌ها می‌توانید در آن‌جا بنشینید و از طعم نوشیدنی خود لذت ببرید. پرسنل نیز با مهارت بالایی کار خود را انجام می‌دهند و به سرعت سفارش مشتریان را پیگیری می‌کنند. این کافی شاپ به صورت حضوری و آنلاین مشتری می‌پذیرد.

  • ادرس کافه قهوه ژنرال اندیمشک: میدان بهشتی، روبروی نمایندگی رشیدی
  • ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 7:30 تا 23:59
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: مرکز جراحی اندیمشک، فست فود گلشهر، رستوران پارس، فروشگاه رفاه اندیمشک

منو کافه قهوه ژنرال اندیمشک

منو کافه قهوه ژنرال اندیمشک

اگرچه کافه قهوه ژنرال اندیمشک منو کوتاه و مختصری را در اختیار مشتریان خود قرار داده، اما با همین تعداد کم هم توانسته بخش بزرگی از علاقه‌مندان به کافه گردی را به خود جلب کند. در جدول زیر می‌توانید منوی نوشیدنی‌های گرم این کافی شاپ را ببینید. کلیه این نوشیدنی‌ها را می‌توانید از طریق سفارش کافه انلاین اندیمشک نیز درب منزل خود دریافت کنید.

نوشیدنی گرم
هات چاکلت
چای ماسالا
اسپرسو عربیکا
کاپوچینو
نسکافه
شیر قهوه
امریکانو

نقد و بررسی کافه ژنرال

نقد و بررسی کافه ژنرال

بیشترین نظراتی که در مورد کافه ژنرال عنوان شده، مربوط به نوشیدنی‌های گرم آن است. چای ماسالای این کافه شاپ بسیار معروف بوده و هر فردی حتی برای یکبار هم که شده باید طعم آن را بچشد. البته نمی‌توان از قهوه امریکانوی آن نیز چشم پوشی کرد. طعم بی‌نظیر این دو گزینه در منو کافی شاپ ژنرال هیچ‌گاه از ذهن شما پاک نخواهد شد. افرادی که در کافه کار می‌کنند از میان حرفه‌ای‌ترین‌ها انتخاب شده‌اند و همین ویژگی باعث شده تا با ایده‌های مدرن، طعم‌های جدیدی را به منوی این کافه اضافه کنند. در کنار این ویژگی‌ها باید قیمت کافه قهوه ژنرال اندیمشک را هم اضافه کنیم که در مقابل کیفیت ارائه شده کاملا منصفانه است. در لیست کافه های اندیمشک ، به کافه قهوه ژنرال امتیاز خوبی تعلق گرفته است و می‌توانیم آن را یکی از کافه‌های معروف این شهر بدانیم. فضای محیط این مکان به قدری گرم و صمیمی است که حس راحتی و آرامش را برایتان ایجاد می‌کند.

سفارش آنلاین از کافه قهوه ژنرال

در این مطلب به طور کامل به معرفی کافه قهوه ژنرال که یکی از بهترین کافه های اندیمشک است، پرداختیم و با امکانات، آدرس و ویژگی‌های آن آشنا شدیم. شما می‌توانید هم به صورت حضوری به این مکان مراجعه کنید و از طریق اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود، گزینه‌های موجود در منوی کافی شاپ ژنرال را به صورت آنلاین انتخاب و در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. شما هم اگر به کافه قهوه ژنرال مراجعه کرده یا به صورت آنلاین نوشیدنی سفارش داده‌اید، حتما تجربیات خود را با در این صفحه به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود