آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران سنتی سعدالسلطنه
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران سنتی سعدالسلطنه و سفری به دل تاریخ قزوین

مینا اسماعیل بیگی 21 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

اگر به تاریخ علاقمندید و دیدن فضاهای سنتی و شاهکارهای معماری، شما را به وجد می‌آورد، معرفی رستوران سنتی سعدالسلطنه، شما را به مقصود می‌رساند. این رستوران سنتی در دل یک کارونسرای قدیمی قرار دارد و پیشنهاد می‌کنیم در سفر به شهر قزوین، حتما زمانی را برای بازدید از آن، کنار بگذارید. اگر کنجکاوید بدانید که کافه رستوران سنتی سعد‌السلطنه دقیقا کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، با این مطلب از اسنپ فود همراه باشید.

معرفی رستوران سنتی سعدالسلطنه

در سفر به قزوین، کاروانسرای سعد‌السلطنه را از قلم نیندازید. این کاروانسرا، از مهم‌ترین بناهای تاریخی قزوین است که در دوره قاجاریه ساخته شده است و چند تیمچه، چایخانه، حمام قدیمی و مسجد دارد. با ورود به سرای بهشتیان می‌توانید به یکی از معروف‌ترین قسمت‌های آن؛ یعنی کافه رستوران سنتی سعد‌السلطنه برسید.

در معرفی بهترین رستوران های قزوین ، این رستوران سنتی را می‌توان به عنوان یکی از آن‌ها معرفی کرد. ورود به فضای سنتی رستوران سعدالسلطنه، واقعا آرام‌بخش است و شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی مثل کباب کوبیده و کباب برگ را در این رستوران سنتی نوش جان کنید. اگر ذائقه شما غذاهای فرنگی را می‌پسندد هم می‌توانید سری به کافه این رستوران بزنید و از دسرها و غذاهای خوشمزه فرنگی این قسمت سفارش دهید. حتی اگر دوست داشته باشید می‌توانید شب‌ها، غذایتان را در فضای باز و کنار حوض میل کنید و یک خاطره به یادماندنی از سفر به قزوین بسازید.

رستوران سنتی سعدالسلطنه

خلاصه، کاروانسرای سعد‌السلطنه قزوین، هم فال است و هم تماشا و همه چیز برای یک گردشگری تمام عیار در دل تاریخ این شهر، آماده است.

آدرس و شماره تلفن رستوران سنتی سعدالسلطنه

رستوران سنتی سعد السلطنه، یکی از بهترین انتخاب‌ها از میان 5 رستوران محله بازار قزوین است که کیفیت غذاهای آن زبانزد مشتریان است. به علاوه، پس از صرف یک ناهار یا شام به یادماندنی در این فضای سنتی، می‌توانید سری هم به بازار بزرگ قزوین بزنید یا به گشت ‌و‌ گذار در فضای تماشایی سرای سعد‌السلطنه بپردازید. در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و تلفن این رستوران سنتی آمده است:

  • آدرس: قزوین، خیابان امام خمینی، کاروانسرای سعدالسلطنه، راسته وزیر، سرای بهشتیان
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه، از 12 تا 22
  • تلفن: 02833248779
  • امکانات: سفارش آنلاین غذا در قزوین
  • اماکن نزدیک: سرای سعد السلطنه، بازار بزرگ قزوین، موزه مجسمه‌های رضا محمدی، گرمابه رضوی، مسجد حاج ملا آقا، کاروانسرای بهشتیان، سرای نگار السلطنه، موزه مردم شناسی حمام قجر
  • لوکیشن رستوران سنتی سعدالسلطنه قزوین

منوی رستوران سنتی سعدالسلطنه

منوی رستوران سنتی سعدالسلطنه

در رستوران سنتی سعد‌السلطنه، تنوع خوبی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را می‌بینید که گزینه‌های زیادی برای صرف یک ناهار یا شام دلچسب، در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه، منوی رستوران سنتی سعد‌السلطنه، آمده است:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی
چلو کباب چنجه مخصوص خوراک کباب چنجه مخصوص چلو ماهی قزل آلا
چلو کباب کوبیده (دو سیخ) خوراک کباب کوبیده (یک سیخ) قیمه نثار
چلو جوجه کباب بدون استخوان خوراک جوجه کباب بدون استخوان چلو خورشت قورمه سبزی
چلو کره خوراک ماهی قزل آلا چلو خورشت قیمه سیب زمینی

همان‌طور که می‌بینید در این رستوران سنتی، پیش غذاهای سنتی و قدیمی مثل دیماج هم سرو می‌شود و شما می‌توانید با انواع پیش‎‌غذاها و سالادهای خوشمزه این رستوران، سفارش خود را کامل کنید.

پیشغذا سالاد نوشیدنی
دیماج سالاد مخصوص نوشابه قوطی
سوپ مخصوص سالاد فصل دلستر قوطی
زیتون پرورده سالاد شیرازی دوغ چکیده مخصوص
ماست بادمجان آب معدنی
ماست و خیار
ترشی

نقد و بررسی رستوران سنتی سعدالسلطنه قزوین از دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران سنتی سعدالسلطنه قزوین از دیدگاه مشتریان

اکثر کسانی که از این کاروانسرا بازدید کرده‌اند و طعم غذاهای لذیذ رستوران سنتی سعد‌السلطنه را چشیده‌اند، از انتخاب خود کاملا راضی بوده‌اند. به خصوص این که به گفته مشتریان، دیدن آثار تاریخی این شهر، خرید کردن از غرفه‌های صنایع دستی و تجربه صرف غذا در محیطی آرام و دلباز، لذت صرف غذا را هم دوچندان می‌کند.

طعم بی‌نظیر غذاهای رستوران سعد السلطنه را امتحان کنید

ممکن است به دلایل مختلفی نتوانید غذای خود را در رستوران سنتی سعد السلطنه نوش جان کنید. در این صورت، اصلا نگران نباشید چون استفاده از خدمات آنلاین این رستوران هم باعث می‌شود که غذاهای این رستوران را به صورت گرم و بسته‌بندی شده، درب منزلتان دریافت کنید. برای این منظور، کافیست وارد سایت اسنپ فود شوید و از طریق سفارش آنلاین غذا قزوین ، غذای دلخواه خود را همراه با آدرس دقیق مقصد ثبت کنید و بقیه کارها را به اسنپ فود و پیک‌های بادپای آن بسپارید. امیدواریم تجربه خرید اینترنتی رضایت‌بخشی را پیش رو داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود