معرفی شیرینی لوندر

به این مقاله امتیاز دهید

شیرینی تر دوست دارید یا شیرینی خشک؟ احتمالی فرقی ندارد؛ چون در شیرینی لوندر برای هر سلیقه‌ای، بهترین‌ها ارائه می‌شود.

یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین خوراکی‌ها در بین ما ایرانی‌ها، شیرینی است. شیرینی، خوراکی خوشمزه و لذیذی که در هر مهمانی و جشنی پای ثابت پذیرایی ما ایرانی‌ها است، اما نه هر شیرینی! شیرینی باید خاص و متفاوت باشد تا در جشن‌ها و مهمانی‌های خاص بتوان از آن استفاده کرد؟

شما هم از شیرینی لوندر می‌خرید! لوندر هم که یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌ها است، کارش را خوب بلد است.

 

عکس شیرینی لوندر

اگر شیرینی لوندر را نمی‌شناسید و از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارند، شیرینی خود را در خانه بپزند باز هم توصیه می‌کنیم که به این شیرینی‌فروشی سری بزنید تا از هنر و تکنیک‌های منحصربه‌فرد آن در تهیه شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی خود، استفاده کنید؛ چرا که شیرینی‌پزی یک هنر است و لوندر، هنرمندی بی‌بدیل که شیرینی‌های خوش‌عطر و خوشمزه‌اش گواهی بر این ادعا هستند.

معرفی شیرینی لوندر

لوندر در لغت به معنای اسطوخدوس است، گلی زیبا و خوش‌عطر و رنگ که با عطر و عصاره معجزه‌گرش به آدمی جان می‌دهد. البته واژه اسطوخدوس، آن ظرافت و زیبایی که خود گل دارد را در کلام منتقل نمی‌کند و تلفظ نسبتاً سختی دارد به همین دلیل بنیان‌گذاران کافه لوندر از معادل خارجی آن برای نام‌گذاری این کافه‌قنادی بی‌نظیر استفاده کرده‌اند.

لوندر فراتر از یک شیرینی‌فروشی است، این مکان، یکی از بهترین کافه‌قنادی‌های تهران است که محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد و همین موضوع سبب شده تا شعب زیادی از آن در محله‌های مختلف تهران فعالیت داشته باشند.

 

شیرینی لوندر، یک اثر هنری به همان اندازه زیبا و دل‌فریب

نان‌ها و شیرینی‌های این مجموعه فوق‌العاده خاص هستند و طعم‌هایی جادویی دارند طوری که وقتی برای اولین بار شیرینی‌های این قنادی را امتحان می‌کنید با خود می‌گویید: “شیرینی‌های این کافه را یک قناد می‌پزد یا جادوگری که عصای جادویی دارد.”

زمانی که وارد کافه لوندر می‌شوید سبک و سیاق اروپایی آن، توجه شما را جلب خواهد کرد. محیطی شیک و دلنشین با دیزاین خاص و جذاب و دل‌فریبی که شما را مات و مبهوت خود خواهد کرد.

در کنار همه زیبایی‌های محیط وقتی چشمتان روی شیرینی‌های و کیک‌های لوندر زوم می‌شود، هوش از سرتان خواهد رفت. شیرینی و کیک‌های خوش‌رنگ و عطری که با ظرافت و دقت شیرینی‌های فرانسوی درست شده‌اند.

ویترین‌های lavender pastry با شیرینی‌ها و کیک‌های رنگارنگی پر شده‌اند که نظیرشان را هرگز امتحان نکرده‌اید.

مدیریت این مجموعه دوره‌های تخصصی شیرینی‌پزی را در کوردن‌بلو یا به قول خود فرانسوی‌ها کُقدُن بلو که به‌عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی در کل دنیا شناخته می‌شود، گذرانده است.

در این شیرینی‌پزی فقط و فقط از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و درجه یک برای تهیه شیرینی‌ها و کیک‌ها استفاده می‌شود؛ مثلاً شکلات برزیلی که عطر و طعمی بی‌نظیر و خاص دارد با کره استرالیایی که علاوه بر مزه بی‌نظیرش بافتی نرم در شیرینی‌ها ایجاد می‌کند. البته این موضوع سبب شده تا قیمت‌ها در کافه‌قنادی لوندر اندکی بالا باشد، اما خوردن شیرینی‌های لوندر، ارزش صرف هزینه بیشتر را دارند.

 

شیرینی لوندر، یک خاطره به‌یادماندنی و تکرارنشدنی

آیا مایل هستید با اولین برند کافه‌قنادی در ایران آشنا شوید؟ اگر بله، پس مقاله معرفی شیرینی کوک در بلاگ اسنپ فود را بخوانید.

شیرینی لوندر فرشته

شیرینی لوندر فرشته یکی از شعبات محبوب این کافه‌قنادی در تهران است که در محله فرشته واقع شده است. این شعبه لوندر با برخورداری از فضایی دنج و دلنشین، محیطی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم آورده است.

دیزاین خاص و شیک و صمیمیتی که در این محیط حس می‌شود باعث رسیدن به آرامش می‌شود. کافه لوندر در فرشته یکی از پرطرف‌دارترین کافه‌قنادی‌های این منطقه است.

شیرینی‌های لوندر فرشته از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و تنوع بسیار زیادی دارند. از انواع شیرینی‌های تر و دسری گرفته تا بهترین ماکارون‌ها، شیرینی خشک دوست دارید یا هوس خوردن یک‌تکه کیک همراه نوشیدنی داغ کرده‌اید؟ در اینجا برای هر سلیقه، گزینه‌ای خاص ارائه می‌شود.

 

خاص‌ترین و ناب‌ترین مزه‌های شیرینی را در لوندر تجربه کنید.

شیرینی لوندر فرشته، یک کافه‌قنادی مجلل، اما در وسعت کم است که خوردن شیرینی در یک عطر دلپذیر پاییزی را به خاطره‌ای ناب و فراموش‌‎نشدنی تبدیل می‌کند. طعم بی‌نظیر شیرینی‌های این مجموعه به‌قدری توجه شما جلب می‌کند که هنگام رفتن حتماً یک جعبه برای خانه هم می‌برید.

شعبه فرشته امکان سفارش انلاین شیرینی لوندر را برای همشهریان عزیزی که در نزدیکی این محدوده در پایتخت زندگی می‌کنند را فراهم آورده تا هر زمان که نیاز داشتند تنها با یک کلیک، لذیذترین‌ها را میل کنند.

شیرینی لوندر جردن

در پایان یک روز کاری پرمشغله و پراسترس وقتی با دوستان و همکاران خود در جردن قدم می‌زنید، ساختمانی شیک بالاتر از دستگردی که عطرهای دلپذیری از آن به مشام می‌رسد، توجه شما را به خود جلب می‌کند.

همین‌طور که عطر شیرین و دلچسب شما را به سمت خود می‌کشد از در که وارد می‌شوید با فضایی دلنشین و آرامش‌بخش مواجه خواهید شد. بوی عطر شیرینی‌های تازه، شما را به سمت ویترین شیشه‌ای قنادی می‌کشاند که در آن، انواع شیرینی‌های خوشمزه و رنگارنگ با ظرافت و زیبایی خاصی چیده شده‌اند.

این مکان، شیرینی لوندر جردن است. یک کافه‌قنادی لوکس و خاص که با ارائه شیرینی‌های خوشمزه و باکیفیت، موفق به جلب رضایت مشتریان شده است.

فضای این شعبه شیرینی لوندر بسیار شیک و دلنشین است. فضای داخلی کافه با الهام از سبک اروپایی طراحی شده است و فضایی مدرن و آرامش‌بخش دارد. این کافه دارای دو بخش مجزا است که یکی از آنها فضایی باز و روباز و دیگری فضایی بسته و سرپوشیده است.

 

شیرینی‌های لوندر، مزه‌ای خاص همچون یک رویا، شیرین و دلچسب

فضای بسته کافه، محیطی عالی برای افرادی است که می‌خواهند در فضایی رمانتیک و به‌دور از استرس از خوردن شیرینی‌ها لذت ببرند. در این بخش، میز و صندلی‌ها در کنار پنجره‌های بزرگ قرار گرفته‌اند که نمای زیبایی دارند. نورپردازی محیط داخلی کافه نیز خارق‌العاده است و حس ‌و حال دلنشینی ایجاد کرده است.

فضای بیرونی نیز مکانی دلباز برای لذت‌بردن از یک روز بهاری دلپذیر و یک عصر تابستانی گرم است یا در پاییز که صدای خش‌خش برگ‌های درختان ریخته شده روی زمین که با آوای باد می‌رقصند، لذت یک فنجان قهوه داغ و خوردن شیرینی‌های خاص لوندر را دو‌چندان می‌کند.

پس برای حس یک تجربه متفاوت، ادرس شیرینی لوندر جردن را فراموش نکنید، جردن، جنوب به شمال بالاتر از دستگردی در پلاک 99 چشم‌انتظار شما هستیم. البته اگر وقت آزاد ندارید می‌توانید با سفارش انلاین شیرینی لوندر جردن طعم‌های مختلف بهترین شیرینی‌های آن مجموعه را بچشید.

شیرینی لوندر دیباجی

شیرینی لوندر دیباجی یکی از شعبه‌های محبوب کافه‌قنادی لوندر است که در محله دیباجی شمالی تهران فعالیت دارد.

شیرینی‌های کافه‌ لوندر دیباجی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و با تنوع بالا و در طعم‌های مختلفی تهیه می‌شوند. دارک چاکلت آلبالو و نعناع، شیرینی نوتلا، تارت بلوبری، چیزکیک وایت چاکلت و شیرینی پسته و نارگیل از محبوب‌ترین شیرینی‌های این مجموعه هستند.

طرز تهیه شیرینی لوندر بسیار خاص است و درست‌کردن آن‌ها نیازمند دقت بالا و ظرافت در مراحل تهیه است به همین دلیل باتجربه‌ترین و ماهرترین قنادان در کافه لوندر فعالیت می‌کنند که با بهره‌گیری از مهارت و هنر خود، شیرینی‌هایی با طعم‌های خاص و جادویی را می‌پزند که دیزاین بی‌نظیر و اشتهاآوری دارند.

 

طعم شیرینی‌های لوندر، همچون عطر گل‌های بهاری، همان‌قدر دلنشین و لذت‌بخش

خدمات و امکاناتی که در این کافه‌قنادی ارائه می‌شوند مانند کیفیت شیرینی‌های آن، عالی هستند. یکی از بهترین خدمات این شعبه شیرینی لوندر، سفارش انلاین شیرین لوندر دیباجی شمالی است که در این ترافیک سنگین و حجم بالای کارهای روزمره، بهترین انتخاب است.

شیرینی لوندر، طعمی بهشتی

شیرینی لوندر، یکی از بهترین کافه‌قنادی‌های تهران است که با ارائه شیرینی‌های خوشمزه و باکیفیت، موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است. این کافه‌قنادی با برخورداری از شعبات متعدد در نقاط مختلف تهران، دسترسی آسانی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

شیرینی لوندر، یک شاهکار از هنر شیرینی‌پزی است. شیرینی‌های این مجموعه، با طعم‌های جادویی و دیزاین بی‌نظیر خود، هر کسی را شیفته خود خواهند کرد. استفاده از مواد باکیفیت و مرغوبی که بهترین‌‎های دنیا هستند و طرز تهیه خاص شیرینی، شیرینی‌های این قنادی را به بهترین شیرینی‌های پایتخت تبدیل کرده‌اند.

اگر تا‌به‌حال شیرینی لوندر را امتحان نکرده‌اید، حتماً آن را امتحان کنید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

 

سفارش آنلاین شیرینی لوندر از اسنپ فود با کیفیت بالا و تحویل سریع

سفارش انلاین شیرینی از اسنپ فود، فرصت تجربه‌ ناب‌ترین طعم‌های پایتخت را برای شما فراهم آورده است.

نظرات کاربران