آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
میوه فروشی آنلاین شیراز
شکم گردی
3.8/5 - (9 امتیاز)
8

معرفی بهترین میوه فروشی های شیراز + آدرس و تلفن

مینا اسماعیل بیگی 07 تیر 1401 5 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

اگر در شهر شیراز به دنبال خرید میوه‌های تازه و درشت با کیفیت عالی هستید، توصیه می‌کنیم که حتما به سراغ بهترین میوه فروشی های شیراز بروید. در این میوه فروشی‌ها، می‌توانید بهترین صیفی جات، سبزیجات و میوه‌های روز را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک، تهیه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به لیست این میوه فروشی‌های برتر در شهر تاریخی شیراز بیندازیم.

بهترین میوه فروشی های شیراز

در زیر بخشی از مشهورترین و خوشنام‌ترین میوه فروشی‌ها در شهر شیراز، آورده شده‌اند.

میوه فروشی چنچنه شیراز

چنچه شیراز از بهترین میوه فروشی ها در شهر شیراز بوده و همیشه میوه‌های تازه و دستچین ارائه می‌دهد. این میوه فروشی نزدیک به مرکز خرید Richirochi قرار داشته و می‌توانید سری نیز به این مرکز خرید بزنید. بنابراین، اگر علاوه بر خرید میوه، قصد خرید برای خود یا خانواده تان را دارید، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و به محل این میوه فروشی بروید. البته که اگر فقط قصدتان خرید میوه باشد، خرید آنلاین و صرف زمان بسیار اندک معقولانه‌تر به نظر می‌رسد.

  • آدرس: شیراز، چنچنه نرسیده به نارون
  • شماره تماس: 07132291405

سوپر میوه بوستان

سوپر میوه بوستان

این مغازه میوه فروشی همیشه میوه‌های تازه داشته و قیمت‌های آن نیز در مقایسه با دیگر میوه فروشی‌های شیراز، به مراتب مناسب‌تر است. با سفارش آنلاین از میوه فروشی های شیراز، می‌توانید به راحتی میوه‌های دلخواه خود را از اسنپ فود خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همین طور اگر در محل کار خود هوس میوه کرده‌اید، به این شکل فرصت آن را خواهید داشت تا به هر اندازه کم یا زیاد که مایل باشید، به صورت اینترنتی خرید میوه را تجربه کرده و از فواید میوه‌های مختلف در ساعات کاری خود بهره ببرید.

  • آدرس: شیراز، منطقه 2، شهرک ولیعصر
  • شماره تماس: 09177040076

میوه فروشی صادقی

میوه و سبزی فروشی صادقی در محله شاه قلی بیگی شیراز، یکی از میوه فروشی‌های معروف است که همیشه مشتریانی راضی دارد. در این میوه فروشی، انواع میوه‌های فصل، با کیفیت درجه یک عرضه شده‌اند. به علاوه شما می‌توانید در این میوه فروشی میوه‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید. قیمت منصفانه در کنار کیفیت درجه یک، باعث شده تا خرید از این میوه فروشی، دلچسب و مقرون به صرفه باشد.

  • آدرس: شیراز، شاه قلی بیگی، بلوار پاسارگاد غربی، خیابان پاییز
  • شماره تماس: 07138243007

میوه و تره بار پارسه

میوه و تره بار پارسه

اگر می‌خواهید به راحتی تمام میوه‌ها و صیفی جات مورد نیاز خود را خریداری کرده و به لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه عمل کنید، میوه و تره بار پارسه در شیراز، یکی از گزینه‌های اصلی از میان بهترین میوه فروشی های شیراز شما محسوب می‌شود. این میوه فروشی در اکثر مواقع شلوغ بوده و باید کمی برای برداشتن میوه‌ها و حساب کردن، در صف انتظار بمانید.

  • آدرس: شیراز، خیابان دشت چنار، نبش کوچه یک
  • شماره تماس: 09391035680

 

میوه فروشی یاس

اگر به دنبال یک میوه فروشی در شهرک امام حسین شهر شیراز هستید، میوه فروشی یاس، احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این میوه فروشی، میوه‌ها به شکلی عالی چیده شده و اشتهاآور به نظر می‌رسند. اگر به دنبال میوه باکیفیت و درجه یک هستید که برای روزها در یخچال تازه مانده و قیمت خوبی هم داشته باشد، میوه فروشی یاس را پیشنهاد می‌کنیم. این میوه فروشی هر روز هفته و حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح باز شده و فعالیت آن تا ساعت 22 شب ادامه دارد.

  • آدرس: شیراز، شهرک امام حسین، بلوار اتحاد، خیابان قبادی یکم
  • شماره تماس: 09386528542

میوه فروشی شبانه روزی شیراز

سوپر میوه شبانه روزی خلیج فارس واقع شده در نزدیکی مرکز خرید سلطانیه و فروشگاه افق کوروش، این فرصت را در شهر شیراز فراهم آورده است که در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید به راحتی میوه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

  • آدرس:شیراز، بلوار پاسداران، نرسیده به دوازده متری 70

میوه فروشی صاحب الزمان شیراز

این میوه فروشی در یکی از بهترین مناطق واقع شده و همیشه میوه‌های درجه یک با تخفیفات عالی ارائه می‌دهد. میوه فروشی صاحب الزمان در فاصله کمی از شهربازی سرپوشیده شادشو شیراز قرار گرفته و مسجد شهید خلیل دستغیب نیز در نزدیکی آن، واقع شده است.

در این میوه فروشی، می‌توانید انواع میوه و سبزی، صیفی‌جات و … را با کیفیت عالی و تازه خریداری کنید. به علاوه میزان رضایت مشتریان از این میوه فروشی شهر شیراز، همیشه در حد عالی گزارش شده است.

  • آدرس: شیراز، عفیف آباد شمالی، خیابان قصردشت، خیابان ولیعصر، خیابان ولیعصر دهم
  • شماره تماس: 07136277526

میوه فروشی های لوکس شیراز

 

میوه فروشی های لوکس شیراز

از جمله میوه فروشی های لوکس در شیراز، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

میوه فروشی سلامت

میوه فروشی سلامت از لوکس‌ترین میوه فروشی‌ها در شهر شیراز است. این میوه فروشی در منطقه 4 شیراز قرار گرفته و میوه‌ها در آن به زیباترین شکل چیده شده‌اند. در این میوه فروشی اگر چه گلچین کردن میوه ها آزاد است، اما به قدری کیفیت تمام میوه‌ها در سطح بالایی قرار دارد که اصولا نیازی به دقت برای انتخاب از میان آن‌ها نیست. این یک مزیت عالی است که باعث می‌شود تا بدون دغدغه به خرید میوه پرداخته و مطمئن باشید که میوه‌ها و صیفی جات مختلف همگی بهترین کیفیت را دارند. در نظر داشته باشید که مصرف میوه و صیفی جات باکیفیت در فواید آن‌ها تاثیر بسیاری داشته و نباید هرگز از این موضوع غفلت کنید.

  • آدرس: شیراز، منطقه 4
  • شماره تماس: 09363975381

میوه و تره بار حیدرپور

میوه و تره بار حیدرپور یکی از بهترین میوه فروشی های شیراز است که فضایی بسیار شیک و تمیز داشته و از خرید میوه در آن لذت زیادی خواهید برد. این میوه فروشی همیشه از صبح اول وقت باز شده و اگر تمایل به خرید میوه در همان ساعات اولیه روز داشته باشید، هیچ مانعی از این بابت وجود نخواهد داشت.

برای پخت آش، به خرید انواع سبزی نیاز دارید و در این میوه فروشی، سبزی‌های تازه نیز هر روز (روزهای عادی هفته) به فروش می‌رسند.

  • آدرس: شیراز، بلوار سرباز
  • شماره تماس: 09178150987

میوه فروشی یلدا

میوه فروشی یلدا

میوه فروشی یلدا، یکی از میوه فروشی های لوکس شیراز است که میوه‌های با قیمت بسیار مناسب عرضه کرده و برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید میوه با قیمت ارزان‌تری هستند، یک گزینه عالی در شهر شیراز محسوب می‌شود. در این میوه فروشی، شما می‌توانید به راحتی از میان میوه‌های مختلف، دستچین کرده و از این بابت خیالتان راحت باشد. این در صورتی است که اکثر میوه فروشی‌هایی که قیمت ارزان‌تری برای محصولات خود قرار می‌دهند، اجازه جدا و گلچین کردن میوه را نداده و باید از میوه‌های آن‌ها به صورت درهم خرید کنید. با این حساب به نظر می‌رسد که برای خرید میوه ارزان و در عین حال گلچین، میوه فروشی یلدا شیراز، یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

  • آدرس: شیراز، منطقه 3
  • شماره تماس: 09173077784

لیست میوه فروشی های موجود در شهر شیراز به پایان رسید و همین طور توصیه می‌کنیم که حتما بهترین میوه فروشی مشهد را نیز در مجله اسنپ فود مطالعه کنید. این مطلب شما را با بهترین میوه فروشی‌های این شهر آشنا خواهد کرد.

خرید از میوه فروشی آنلاین شیراز

در بالا به معرفی تعدادی از بهترین میوه فروشی های شیراز پرداختیم که هر یک در منطقه‌ای از شهر واقع هستند. اگر اهل شیراز هستید، می‌توانید به میوه فروشی‌ها که در بالا لیست کردیم مراجعه کنید و میوه خود را حضوری خریداری کنید. اگر هم تمایل ندارید که وقت زیادی در دستچین کردن میوه و حساب کردن آن صرف کنید، می‌توانید از میوه فروشی آنلاین شیراز کمک بگیرید. با خرید میوه از میوه فروشی های آنلاین، دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به میوه فروشی و صرف زمان و انرژی نخواهید داشت. به این شکل در هر ساعتی از روز و هر جایی که باشید، به راحتی می‌توانید در حساب کاربری اسنپ فود خود، خرید میوه آنلاین از میوه فروشی های شیراز را انجام داده و در فاصله زمانی کم میوه با کیفیت درجه یک را تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(8 دیدگاه)

الناز
21 دی 1401

من مسافرم و میخوام سوغاتی شیرینی ببرم لطفا بهترین شیرینی فروشی آنلاین شیراز رو معرفی کنید

سامان
21 دی 1401

خرید آنلاین از میوه تره بار پارسه رو پیشنهاد میکنم چون واقعا هر بار خرید کردم از این مغازه تمام میوه‌ها با کیفیت بالایی دستم رسید و اما مرسی از اسنپ فود که این بستر خوب رو آماده کرده.

  • Snappfood
    21 دی 1401

    خوشحالیم که از معرفی ما رضایت داشتید و ممنون از اینکه نظرتون رو با ما و کاربران دیگه هم به اشتراک گذاشتید. پیشنهاد می‌کنیم خرید آنلاین از میوه پارسه رو از دست ندید.

رضا
21 دی 1401

برای خرید آنلاین شیرینی کدوم شیرینی فروشی های شیرازی رو پیشنهاد میدید؟

شمیلا
21 دی 1401

مرسی از مقاله خوبتون از میوه فروشی سلامت و پارسه خرید کردم هر دو عالی بودن لطفا شیرینی فروشی های خوب شیراز رو هم معرفی کنید

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود