آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کلی رستوران خوانسالار؛ رستوران برتر اصفهان

ترمه افضلی 07 خرداد 1402 5 دقیقه

اصفهان یکی از شهرهای توریستی جهان است که علاوه بر آثار باستانی و بناهای تاریخی فراوان، دارای طبیعتی بکر می‌باشد. گذر زاینده‌رود از میان این شهر سبب شده تا آب و هوای گرم و خشک اصفهان، کمی معتدل و خنک شود. همچنین وجود زاینده رود در اصفهان یکی از دلالیل مهم رونق کشاورزی در این شهر می‌باشد.

 

 

رستوران خوانسالار اصفهان، تجربه‌ یک شب باشکوه و مجلل

 

شهر اصفهان با دارا بودن ویژگی‌های فوق تبدیل به یکی از شهرهای مهم توریستی و گردشگری و همین‌طور کلان‌ شهری برای مهاجرت تبدیل شده است . میزبانی از مهمانان مختلف از شهرها و کشورهای مختلف سراسر جهان، نیازمند سرویس‌دهی در بخش‌های گوناگون  است؛ از همین رو، صنعت رستوران‌داری به یکی از مشاغل پرطرفدار در اصفهان بدل شده است. در ادامه این مقاله به نقد و بررسی یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان می‌پردازیم.

 

 

 

 

معرفی کلی رستوران خوانسالار؛ رستوران برتر اصفهان

رستوران خوانسالار اصفهان جز ده رستوران برتر این شهر از بین بیش از 830 رستوران، می‌باشد. فضای شیک و اصیل در کنار منوی متنوع و باکیفیت، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان تبدیل کرده است.

رفتار حرفه‌ای و محترمانه پرسنل باعث شده، رستوران خوانسالار نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کند. محیط آرام و فضای دلنشین این رستوران همراه با چیدمان شکیل، از دیگر نکات برتری بخش خوانسالار نسبت به سایر رقبا می‌باشد.

معرفی رستوران خوانسالار اصفهان

رستوران خوانسالار اصفهان جزو محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود و حتی در میان گردشگران خارجی نیز نام آشناست. ارائه خدمات با نهایت کیفیت در کمترین زمان، از دیگر مزایای این رستوران نسبت به سایر رقبا می‌باشد.

لذیذ و دلچسب مثل غذاهای رستوران خوانسالار اصفهان

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تنوع غذایی برای‌تان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب رستوران است، پس در ادامه منوی رستوران خوانسالار اصفهان را مطالعه کنید.

 

منوی رستوران خوانسالار اصفهان

منوی متنوع همراه با قیمت‌ غذاهای رستوران خوانسالار اصفهان به قدری وسوسه‌انگیز است که هر کسی را گرسنه می‌کند؛ حتی کودکانی که نسبت به غذا بی‌میل‌اند. فقط کافی ست یک‌بار طعم دلنشین غذاهای ایرانی، دریایی و یا حتی فرنگی رستوران خوانسالار اصفهان را امتحان کنید تا به یکی از هزاران مشتری ثابت این مجموعه تبدیل شوید. در ادامه بخشی از منوی رستوران خوانسالار اصفهان را برای‌تان قرار می‌دهیم:

چلو کباب کامل مخصوص
      چلو کباب برگ مخصوص
      چلو کباب کوبیده
      چلو جوجه کباب
      ته چین مرغ
     شویدپلو با گوشت بره
     شویدپلو با ماهی‌شوریده
     زرشک پلو با مرغ
    چلو خورش سبزی
    خورشت ماست
    چلو خورش فسنجان
    پلو ساده (ایرانی)
    انواع نوشیدنی
    انواع پیش غذا

 

این‌ها تنها بخشی از غذاهای منوی متنوع این رستوران است. پیش غذاها، انواع سالاد و نوشیدنی و دسرهای لذیذ، از جمله فهرستی است که مشتریان عزیز می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب کنند.

 

رستوران خوانسالار اصفهان نظرات

منوی رستوران خوانسالار اصفهان و همچنین قیمت غذاهای رستوران خوانسالار اصفهان، دو مولفه مهم و قابل توجه مشتریان این مجموعه است. فضای آرام و تمیز، سرویس‌دهی مناسب و سریع پرسنل و همین‌طور طعم لذیذ و پخت صحیح غذاها، تجربه‌ای وصف نشدنی برای شما و عزیزان‌تان رقم خواهد زد.

اگر شما جزو افرادی هستید که نظرات دیگران را همراه با اغماض و یا مبالغه‌آمیز می‌دانید؛ بهتر است برای یک‌بار هم که شده به رستوران خوانسالار اصفهان سر بزنید. احتمالا بزودی مقاله شما درباره فراموش نشدنی‌ترین تجربه‌تان را خواهیم خواند. و اگر از مشتریان رستوران خوانسالار اصفهان هستید، نظر خود را درمورد منوی رستوران خوانسالار اصفهان و قیمت غذاهای رستوران خوانسالار اصفهان با ما به اشتراک بگذارید.

 

اطلاعات رستوران خوانسالار اصفهان

  • آدرس رستوران خوانسالار اصفهان: اصفهان، چهارباغ بالا.
  • شماره تلفن رستوران خوانسالار اصفهان: 03136660604
  • ساعات کاری رستوران خوانسالار اصفهان: 11 تا 16 _ 20 تا 24

رستوران خوانسالار اصفهان، همه روز طبق ساعات مشخص شده آماده پذیرایی از شما عزیزان می‌باشد. اگر برای مراسم‌ها و جشن‌های‌تان نیازمند یک مکان زیبا و آرام با پذیرایی شیک و با کیفیت هستید، انتخاب رستوران خوانسالار اصفهان مناسب‌ترین و درست‌ترین انتخاب شما ست؛ فقط کافی ست پیش از برگزاری مراسم، ساعت و روز، و همین‌طور تعداد مهمانانتان را با مجموعه هماهنگ کنید.

خاطره به یاد ماندنی در رستوران مجلل خوانسالار اصفهان

بهترین رستوران‌های اصفهان

ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در شهر اصفهان به دلیل بافت تاریخی آسیب‌پذیر و پراکنده، کار نسبتا دشواری است. از این‌رو، بسیاری از مجموعه‌های خدماتی از جمله رستوران‌ها را داخل بناهای تاریخی و عمارت‌ها دایر کرده‌اند. البته ناگفته نماند که محافظت از چنین بناهایی، هزینه‌بر است و طبیعتا این هزینه به بخشی از خدمات مجموعه افزوده خواهد شد.

رستوران خوانسالار اصفهان با ایجاد فضایی سنتی و اصیل امکان تجربه غذا خوردن در فضایی تاریخی را برای مشتریان فراهم کرده با این تفاوت که چون این مجموعه در عمارت تاریخی یا بنایی باستانی نیست، هزینه اضافه‌ای برای مشتریان ندارد.

یکی دیگر از مواردی که رستوران خوانسالار اصفهان را به یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان تبدیل کرده، قیمت مناسب و منوی اقتصادی این رستوران است. رستوران خوانسالار اصفهان با دارا بودن پرسنل حرفه‌ای و آشپزخانه مجهز، از معدود رستوران‌هایی می‌باشد که توانایی پذیرایی از مهمانی‌های شما را دارد.

 شعبه‌های رستوران خوانسالار اصفهان

مدیریت رستوران خوانسالار اصفهان برای حفظ کیفیت غذاها و نظارت مستقیم بر عملکرد پرسنل، در حال حاضر تنها روی فعالیت همین شعبه متمرکز است و شعبه دیگری ندارد.

یک وعده خوشمزه به پیشنهاد شما

قطعا هیچ چیز به اندازه به اشتراک گذاشتن یک خاطره خوب، لذت آن را چند برابر نمی‌کند. بدون شک شما هم تجربه غذا خوردن در رستوران‌های متفاوتی را دارید؛ فقط کافی ست اسم رستوران و نظرتان را برای ما ارسال کنید تا تیم اسنپ فود پس از بررسی‌های دقیق، درمورد منو، قیمت‌ها، اطلاعات و نظرات دیگر مشتریان، به معرفی آن رستوران بپردازد.

فقط یک‌بار امتحان کافی ست تا مشتری ثابت شوید.

و اگر شما یکی از مشتریان رستوران خوانسالار اصفهان بوده یا هستید، می‌توانید نظرتان را درمورد غذا و سرویس‌دهی به اشتراک بگذارید تا دیگران با استفاده از تجربه شما، تصمیم‌گیری آسان‌تری داشته باشند.

رستوران خوانسالار اصفهان، غذا خوردن مثل یک خان

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل رستوران خوانسالار اصفهان را معرفی کنیم و با ویژگی‎‌های مختلف این رستوران آشنا شویم. بدون شک رستوران خوانسالار اصفهان نظرات مشتریان را جلب خواهد کرد اما اگرشما به هر دلیلی نمی‌توانید به این رستوران بروید، پیشنهاد می‌کنم اصفهان گردی خود را با خوردن یک بریان چرب و خوشمزه از بریانی اعظم اصفهان، تکمیل کنید.

و اگر در طی طول سفرتان تصمیم گرفتید از میان‌وعده‌های مرسوم اصفهانی‌ها بچشید، می‌توانید از ترکیب دوغ و گوشفیل لذت ببرید. تجربه‌ی این طعم ترش و شیرین در دل چهارباغ زیبا و سرسبز به یکی از خاطرات فراموش نشدنی‌تان تبدیل خواهد شد.

سخن آخر

در پایان لازم است این نکته را یادآور شویم که رستوران خوانسالار اصفهان نیز، همانند دیگر رستوران‌ها دارای نقص‌هایی است که موجب جلب نظرات منفی مشتریان شده. آنچه درمورد این مجموعه حائز اهمیت می‌باشد، تلاش مدیریت و پرسنل جهت رفع مشکلات و قوت بخشیدن به نقاط مثبت رستوران است. شایان ذکر است، بدون تعامل شما مشتریان عزیزاین مهم دست یافتنی نیست. بی‌صبرانه منتظربهره‌مندی از تجربیات شما، هستیم.

ما در اسنپ فود، بهترین رستوران‌ها و فست‌فودها را گرد هم آورده‌ایم تا بتوانید غذای دلخواه‌تان را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت، انتخاب کنید. برای ثبت سفارش کافی ست وارد بخش رستوران‌های اسنپ شوید و هر غذای ایرانی یا فرنگی و حتی فست‌فودها مانند پیتزا را به صورت خرید آنلاین پیتزا اصفهان، سفارش دهید. همچنین برای بهبود عملکرد تیم اسنپ فود، کافی ست از طریق کامنت گذاشتن ما را از نظرات خود آگاه کنید و از نتیجه نهایی لذت  ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود