آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران نشاط ستارخان

مینا اسماعیل بیگی 07 مهر 1402 5 دقیقه

رستوران نشاط ستارخان یکی از بهترین و بزرگترین مجموعه‌های فروش غذا‌های ایرانی، سنتی و فست فود‌های خوشمزه است که پیشنهاد می‌دهیم حتماً برای یک بار هم که شده به آنجا بروید و طعم بی‌نظیر غذا‌های این مجموعه را بچشید. مجموعه نشاط ستارخان با بهترین آشپز‌ها و ارگانیک‌ترین مواد اولیه، غذا‌های آماده بسیار خوشمزه و لذیذی را برایتان طبخ می‌کند.

در رستوران نشاط ستارخان همه عوامل مهیاست تا لذت بسیار زیادی از خوردن غذا را برایتان به ‌ارمغان بیاورند. از پرسنل خوش‌برخورد گرفته که با لبخند از شما پذیرایی می‌کنند تا محوطه غذاخوری بسیار خوب یا طعم لذیذ غذا‌ها، بدون‌شک هر کسی را وسوسه خواهد کرد که به آنجا برود و دلی از عزا در بیاورد.

در فست فود نشاط ستارخان قرار است دنیایی از طعم و مزه‌های متفاوتی را بچشید که بسیار خاص و خوشمزه هستند. طعم غذا‌های این مجموعه برایتان تبدیل به خاطره‌ای ماندگار می‌شود و تا همیشه زیر زبانتان باقی می‌ماند.

معرفی رستوران نشاط ستارخان

نشاط ستارخان  یکی از مجموعه رستوران‌های معروف و معتبر در شهر تهران است. این مجموعه 3 شعبه مختلف دارد که یکی از آنها در زمینه طبخ غذا‌های ایرانی و 2 مورد دیگر در زمینه تهیه کباب ترکی و فست فود فعالیت دارند.

اگر می‌خواهید طعم کباب ترکی نشاط را بچشید، باید به شعبه‌های مرزداران یا شعبه مرکزی این مجموعه بروید. شعبه غذا‌های ایرانی این رستوران نیز در نزدیکی شعبه مرکزی قرار دارد.

شعبه مرکزی و رستوران دیگر ستارخان در یک محله قرار دارند؛ بنابراین اگر هوس خوردن غذا‌های ایرانی داشتید، کافیست کمی بالاتر از شعبه مرکزی بروید تا با طعم و مزه متفاوت غذا‌های ایرانی آشنا شوید.

برای اینکه شعبه‌های رستوران نشاط در ستارخان را بشناسید، باید درباره ویژگی‌های مختلف این رستوران بدانید. در ادامه قصد داریم درباره این ویژگی‌ها بیشتر توضیح دهیم:

آشپز‌های رستوران نشاط ستارخان

آشپز‌های بسیار ماهر و حرفه‌ای که مدیریت مجموعه نشاط برای رستوران و فست فودی شعبه‌های ستارخان استخدام کرده است، مهارت‌های لازم برای آشپزی را دارند و می‌توانند در سریعترین زمان غذا‌هایی با طعم و مزه فوق‌العاده عالی تهیه کنند. ساندویچ نشاط ستارخان زبانزد عام و خاص است.

رستوران نشاط ستارخان

پخت خوشمزه‌ترین غذاها در مجموعه نشاط ستارخان

آشپز‌های رستوران نشاط طرز پخت غذا‌های سنتی و اصیل ایرانی را می‌دانند؛ برای همین ضیافتی از خوشمزه‌ترین غذا‌ها برایتان به‌پا می‌کنند. آشپز‌های اغذیه نشاط همچنین به‌خوبی از طرز پخت و رسپی فست فود‌های مختلف آگاه هستند و به‌همین‌دلیل غذا‌های فست فودی فوق‌العاده خوشمزه‌ای را برایتان تهیه خواهند کرد.

استفاده مواد اولیه ارگانیک و سالم

در مجموعه رستوران‌های نشاط ستارخان همواره مدیریت رستوران بر کیفیت بالای مواد اولیه تأکید دارد. در واقع تمام فست فود‌ها و غذا‌های ایرانی این رستوران‌ها از ارگانیکترین و سالم‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند تا خطر و تهدیدی برای سلامت مشتری‌ها نداشته نباشد.

رستوران نشاط ستارخان

پخت غذا از مواد سالم در رستوران نشاط ستارخان

در تهیه غذا‌های این مجموعه از بهترین گوشت‌ها، برنج‌ها، حبوبات و سایر مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود. صاحب اغذیه نشاط نیز تأکید ویژه‌ای روی مواد اولیه فست فود‌ها دارد و همواره درجه‌یک‌ترین مواد را برای آشپز‌ها تهیه می‌کند تا آنها غذایی سالم و مناسب برای مشتریانشان تهیه کنند.

پرسنل خوش برخورد و محترم

پرسنلی که در محوطه غذاخوری رستوران نشاط فعالیت دارند، بسیار محترم و خوش‌برخورد هستند. آنها حتی در مقابل مشتری‌های ناراضی و عصبانی همواره آرامش خود را حفظ می‌کنند و به‌بهترین‌نحو پاسخشان را می‌دهند تا رضایت مشتری‌ها را به‌ارمغان بیاورند.

سفارش انلاین نشاط ستارخان

خوشبختانه هر 2 شعبه نشاط ستارخان در اپلیکیشن اسنپ فود فعالیت دارند. بنابراین اگر قصد سفارش آنلاین از رستوران نشاط ستارخان یا اغذیه آن را دارید، همین‌حالا وارد اپلیکیشن اسنپ فود شوید و از این مجموعه خریدتان را انجام دهید.

رستوران نشاط

غذاهای خوشمزه و باکیفیت در نشاط.

در اپلیکیشن اسنپ فود رستوران‌های دیگری مانند بابا پیتزا نیز فعالیت دارند که خوشمزه‌ترین و لذیذترین فست فود‌ها را برایتان تهیه می‌کنند. بنابراین اگر در محله ستارخان زندگی نمی‌کنید، سری به فست فود‌های محله خودتان در اسنپ فود بزنید و از آنها خریدتان را انجام دهید.

با قابلیت سفارش آنلاین کباب ترکی نشاط از اپلیکیشن سفارش انلاین غذا اسنپ فود تمام ساکنین منطقه ستارخان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط با چند کلیک ساده خریدشان را از این مجموعه انجام دهند و بعد از مدت کوتاهی سفارششان را درب منزل تحویل بگیرند.

شعب رستوران نشاط ستارخان

شعبه مرکزی رستوران نشاط که در زمینه تهیه فست فود و کباب ترکی فعالیت دارد، در میدان توحید، ابتدای ستارخان، روبروی کوثر دوم، پلاک 65 و شعبه رستوران این مجموعه نیز در میدان توحید، ابتدای ستارخان، روبروی کوثر دوم، جنب کوچه محمدی، پلاک 53 واقع است.

آدرس  کباب ترکی نشاط ستارخان را به شما گفتیم. در ادامه از دیگر شعب فست فود نشاط برایتان خواهیم گفت.

رستوران نشاط ستارخان

غذاهای سنتی نشاط را حتما امتحان کنید.

لوکیشن کباب ترکی نشاط ستارخان بسیار مناسب است و در پیداکردن آن به مشکل نمی‌خورید. از آنجا که این مجموعه شهرت زیادی دارد، تقریباً بیشتر مردم محله ستارخان نیز آن را می‌شناسند؛ بنابراین می‌توانید از آنها آدرس بگیرید و بدون هیچ مشکلی مسیرتان را بیابید.

منو مجموعه نشاط ستارخان

در منو نشاط ستارخان می‌توانید انواع چلوکباب‌ها مثل چلوکباب شیشلیک شاندیز، مخصوص، سلطانی یا برگ گوساله، انواع خوراک مثل کباب‌کوبیده، کباب بختیاری، کباب سلطانی یا کباب نگین‌دار، انواع غذای ایرانی مثل ماهیچه گوسفندی، پلو با ماهیچه، چلوگردن بره یا باقالی‌پلو با گردن، انواع چلو‌خورشت مثل خورشت قیمه‌بادمجان، خورشت قیمه‌سیب‌زمینی یا خورت قورمه‌سبزی و انواع سالاد یا پیش‌غذای مختلف مثل ماست موسیر، زیتون پرورده و … را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.

رستوران نشاط ستارخان

اغذیه نشاط ستارخان با منو پروپیمان

در منوی اغذیه نشاط ستارخان نیز انواع ساندویچ مثل ژامبون تنوری یا فیله مرغ، انواع کباب ترکی مثل کباب ترکی گوشت، کباب ترکی مخلوط یا کباب ترکی مرغ، انواع پیتزا آمریکایی مثل پیتزا قارچ و گوشت، سبزیجات یا مخلوط، انواع سوخاری مثل فیله مرغ‌سوخاری، انواع مرغ بریان مثل بریان کامل بدون مخلفات یا بریان کامل با مخلفات و انواع غذای پرسی مثل استیک مخصوص، چیزبرگر دبل یا فیله مرغ پرسی را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.

اطلاعات دسترسی به نشاط ستارخان

در ادامه شماره نشاط ستارخان و آدرس کباب ترکی نشاط ستارخان را مشاهده خواهید کرد:

شماره تلفن مجموعه نشاط ستارخان: 66904650 -66904649

ساعت کار: 11 ظهر الی 24

آدرس اینستاگرام: @neshatco

آدرس وب سایت:  www.neshat.co

نشاط ستارخان، مجموعه‌ای حرفه ای در زمینه پخت غذا در تهران

neshat fast food یا اغذیه نشاط در تهران توانسته هم‌اکنون در لیست بهترین مجموعه‌ها در زمینه پخت و تهیه غذا قرار بگیرد. این رستوران با تمام ویژگی‌های مثبت روزبه‌روز در حال تلاش است تا کیفیت را ارتقا دهد و همواره یک سروگردن نسبت به رقبا بالاتر برود. این مجموعه مانند سایر فست فود‌ها مثل ساندویچ سعید یا فست فودی‌های باکیفیت دیگر تهران مشتری‌های زیادی دارد و همواره مشتری‌های آن در حال افزایش هستند.

با روی ‌کارآمدن اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید با سفارش انلاین ساندویچ یا سایر فست فود‌ها و غذا‌های دیگر از مجموعه نشاط دلی از عزا در بیاورید. بنابراین اگر گرسنه هستید و حوصله رفتن به رستوران را ندارید، همین‌حالا گوشی خود را بردارید، اسنپ را نصب کنید و سپس با زدن آدرس خریدتان را انجام دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود