آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
2

معرفی قنادی طوسی مشهد

مینا اسماعیل بیگی 09 مهر 1402 5 دقیقه

بعید است که شما از اهالی شهر مشهد باشید و اسم شیرینی پزی طوسی به گوشتان نخورده باشد. این قنادی خوشنام با قدمتی 118 ساله به یک برند ملی تبدیل شده است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی قنادی طوسی مشهد بپردازیم و درباره شعبه‌ها، انواع محصولات این قنادی و نظرات مشتریان آن بگوییم؛ پس تا انتهای این نوشته ما را همراهی کنید.

معرفی قنادی طوسی مشهد

قنادی طوسی (ghanaditoosi) با بیش از یک قرن سابقه از قدیمی‌ترین قنادی‌های مشهد به شمار می‌آید. این قنادی فعالیت خود را در سال 1284 هجری شمسی در شهر مشهد آغاز کرد. مؤسس قنادی طوسی استاد حاج محمود قناد طوسی است که در این صنعت ابتکارات زیادی به خرج داده است.

عکس قنادی طوسی مشهد.

از جمله این ابتکارات می‌توان به شیرینی عسلی مربایی، قطاب مخصوص و باقلوای مخصوص اشاره کرد. استاد محمود طوسی در سال 1397 به عنوان چهره ماندگار انتخاب و از وی به پاس زحماتش قدردانی شد. پس از فوت حاج محمود تنها پسرشان محمودرضا شغل پدر را ادامه داده و مدیریت مجموعه را بر عهده گرفت. قنادی طوسی دارای دو شعبه در وکیل آباد و احمدآباد است که در آن‌ها انواع مختلف کیک و شیرینی، آجیل و خشکبار و نان و دسر ارائه می‌شود.

شعبه‌های قنادی طوسی

قنادی طوسی مشهد احمدآباد :

شعبه یک قنادی طوسی مشهد در احمدآباد قرار دارد.

اولین شعبه قنادی طوسی در خیابان احمدآباد، روبروی سه راه راهنمایی، جنب مجتمع تجاری خورشید قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی هتل سی برگ مشهد، بازار قسطنطنیه و چرم مشهد واقع شده است. اگر می‌خواهید با وسایل نقلیه عمومی به این شعبه بروید، می‌توانید در ایستگاه مترو طالقانی و ایستگاه اتوبوس سه راه راهنمایی پیاده شوید.
شماره تماس: 05138401800

قنادی طوسی مشهد وکیل آباد :

قنادی طوسی مشهد وکیل آباد، فضای مدرن و بزرگی دارد.

این شعبه در محله هنرستان، بلوار وکیل آباد، بین 18 و 20 واقع شده و از نظر موقعیت مکانی به بیمارستان فوق تخصصی قلب جوادالائمه، برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن، پمپ بنزین 115 فرهنگیان و رستوران مهستان شاندیز قرار دارد. ایستگاه مترو دانش آموز و ایستگاه اتوبوس دانش آموز نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به شعبه وکیل آباد هستند.
شماره تماس: 05138335800

ساعت کاری قنادی طوسی مشهد همه روزه از ساعت 9 تا 23 است و می‌توانید به یکی از شعب این قنادی مراجعه کرده و از نزدیک شیرینی‌های مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید. یک راه دیگر برای خرید از قنادی طوسی این است که با ارسال پیام به شماره 09153781800 برای ثبت سفارشتان اقدام کنید. همچنین برای سفارش آنلاین قنادی طوسی می‌توانید به سایت اسنپ فود مراجعه کرده و پس از انتخاب شیرینی‌های دلخواه، خریدتان را درب منزل تحویل بگیرید.

انواع شیرینی در قنادی طوسی مشهد

  • شیرینی تر:

دانمارکی خامه‌ای، رولت ناپلئونی، نان خامه‌ای، ناپلئونی میوه‌ای، لوکوم میوه‌ای، نون خامه‌ای کویری، کاپ کیک، رولت خامه‌ای، کیک رولت، کیک اسپیرولینا، کاپ کیک تیرامیسو، رولت شکلاتی، سوئیسی شکلاتی، لطیفه تبریزی، رولت مالاگا، دسر میوه، کیک زاخر، کیک پسته کره‌ای، دسر تگرال، تارت میوه، دسر نوتلا، دسر مونوپورشن و…

 

قطاب قنادی طوسی مشهد بسیار معروف است.

  • شیرینی خشک:

شیرینی عسلی مربایی، باقلوا مخصوص طوسی، باقلوا ترکی، ملکه بادام، باقلوا گل انار، ساق عروس، قطاب طوسی، زبان، شیرینی گل پسته، دانمارکی کرم فیل، سوئدی مربایی، گردویی درشت، بادامی درشت، کشمشی، اکلر، پادرازی، کلمپه خرما، شیرینی تخم مرغی، شیرینی پنجره‌ای، شیرینی نعلی، قرابیه بادام ترکیه و…

  • کیک برش خورده:

پای سیب، پای آناناس، کیک صبحانه، تارت انجیر، کیک کاپوچینو، ردولوت

همچنین در قنادی طوسی انواع کیک فیگور، کیک‌های سفارشی برای مراسمات، کوکی و ماکارون، کیک‌های فوندانت، نان و خرما، گوشفیل، شله زرد و حلوا، زولبیا و بامیه آماده سفارش هستند.

پرطرفدار‌ترین شیرینی‌های قنادی طوسی

  • قطاب:

قطاب شیرینی سنتی استان یزد است که مواد داخلی آن می‌تواند پودر هل، پودر قند یا عسل، پودر بادام و گردو یا پسته باشد. این شیرینی خوشمزه در روغن زیاد سرخ شده یا درون فر پخته می‌شود و روی آن را با پودر قند تزئین می‌کنند. قطاب قنادی طوسی مشهد یکی از پر‌فروش‌ترین شیرینی‌های این قنادی است که پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک‌بار آن را امتحان کنید.

 

قنادی طوسی مشهد انواع کیک و کاپ کیک تازه دارد.

  • گاتو:

 گاتو یک کیک فرانسوی است که با خمیر، کرم و میوه گیلاس یا آلبالو تهیه می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد. شما می‌توانید این کیک مدرن را برای مهمانی‌ها و جشن‌هایتان تهیه کنید.

  • دانمارکی:

دانمارکی یا گل محمدی در واقع جزو شیرینی‌های خشک محسوب می‌شود و برای تهیه آن از خمیر و کرم استفاده شده و روی شیرینی با عسل رقیق شده، کنجد، پودر پسته و… تزئین می‌شود.

  • شیرینی عسلی مربایی:

این شیرینی معروف قنادی طوس از دو لایه تشکیل شده و همانطور که از اسمش پیداست، از مربا یا مارمالاد برای تهیه آن استفاده می‌شود..

 

نظرات مشتریان درباره قنادی طوسی مشهد

  • من چند سال است که مشتری ثابت قنادی طوسی هستم چون شیرینی‌های آن هم خوشمزه هستند و هم تازه. پرسنل هم بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند. من به همه پیشنهاد می‌کنم حتماً گاتو و ناپلئونی این قنادی را امتحان کنند.
  • من برای جشن تولد دخترم از از قنادی طوسی کیک سفارش دادم. کیک خیلی زیبا و لذیذ بود و دخترم عاشقش شد. من خودم طرح و مزه را انتخاب کردم و آن‌ها با دقت و سلیقه اجرایش کردند. به نظر من طوسی با اختلاف بهترین قنادی مشهد است.
  • من عاشق شیرینی‌های قطاب و دانمارکی قنادی طوسی هستم و هر هفته به این قنادی سر می‌زنم. اگر بخواهم برای مهمانی به شهر دیگر بروم حتماً انتخابم برای خرید سوغاتی، قطاب قنادی طوسی است.
  • من هروقت می روم مشهد حتماً از این قنادی خرید می‌کنم با اینکه بعضی‌ها معتقد هستند قیمت شیرینی‌های قنادی طوسی بالاست ولی به نظر من کاملاً متناسب با کیفیت است. من خودم علاقه زیادی به شیرینی‌های سنتی ندارم ولی از این قنادی گاهی گردویی و قرابیه می‌خرم و راضی‌ هستم.

 

چرا باید از قنادی طوسی خرید کنید؟

دلایل زیادی برای خرید از قنادی طوسی مشهد وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

در قنادی طوسی مشهد، آجیل و خشکبار هم وجود دارد.

  • این قنادی اعتبار بالا و سابقه زیاد در زمینه تولید و عرضه انواع نان و شیرینی دارد و به دلیل کیفیت بالا و تازگی محصولات، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.
  • هم چنین با رعایت استاندارد‌های بهداشتی و استفاده از مواد اولیه طبیعی و تازه، شیرینی و کیک‌های خلاقانه و بسیار متنوع تولید می‌کند.
  • قنادی طوسی با ارائه خدمات متناسب و راحت خود، سفارش و خرید را برای آن‌ها راحت کرده است . شما می‌توانید از طریق مراجعه حضوری، تماس تلفنی، ارسال پیام و به صورت سفارش آنلاین شیرینی در مشهد اقدام به خرید کنید.

در نهایت اگر ساکن مشهد هستید و یا به این شهر سفر کرده‌اید با خیال راحت به این شیرینی فروشی مراجعه کنید و شیرینی‌های مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید.

 

 

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود