معرفی البیک

به این مقاله امتیاز دهید

آیا در جستجوی یک فست‌فود خوب برای کشف لذت‌های جدید هستید؟ اگر این‌طور است پس صفحه درستی را باز کرده‌اید در این مقاله فست‌فود البیک را به شما معرفی خواهیم کرد.

در دهه‌های اخیر، صنعت فست‌فود به‌عنوان یکی از اقتصادی‌ترین و پرطرف‌دارترین صنایع در جهان شناخته شده است. این نوع غذاها که بیشتر با پنج عنصر مشهور “نان، گوشت، سبزیجات، پیاز و سس” سرو می‌شوند، علاوه بر طعم دلچسبی که دارند به بخشی از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند و عملاً سبکی از زندگی فرهنگی مردم در سراسر جهان به شمار می‌آید.

 

عکس رستوران البیک

باتوجه‌به استقبال روزافزون مردم دنیا از غذاهای فست‌فود، این صنعت به سرعت رشد کرده و برخی از نام‌های فعال در این زمینه مانند البیک با گسترش کار خود در سطح بین‌المللی به برندهای نامی و جهانی تبدیل شده‌اند که علاوه بر کشور خودشان در بیشتر کشورهای دنیا نیز شعبه دارد.

البیک که در صنعت غذایی عربستان جایگاهی ویژه دارد با گسترش کار خود در خاورمیانه و حتی بیشتر در آمریکا به‌عنوان یک مجموعه غذایی بزرگ در ایران دارای شعبات زیادی است و در کلان‌شهرهایی همچون تهران، مشهد و قم شعبه‌های بزرگ و پرطرف‌داری دارد.

در این مقاله با معرفی البیک در خدمت شما خواهیم بود با ما همراه باشید.

معرفی البیک

یکی از برترین شبکه‌های فست‌فودی در ایران، فست‌فود البیک است که  با عرضه‌ محصولات باکیفیت و مناسب به مشتریان، موفق شده به‌سرعت جایگاه خود را بالا برده و موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند و به‌عنوان نامی ارزشمند در صنعت غذایی ایران شناخته شود.

این شبکه با بهره‌گیری از مواد اولیه باکیفیت و رعایت بهداشت غذایی، محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف جامعه دارد و همین امر باعث شده تا در شهر بزرگی مثل تهران، چندین شعبه از آن، راه‌اندازی شوند.

البیک به سبب خدمات منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهد و نحوه برخورد مناسب کارکنان آن با مشتریان، همواره مورد تمجید و ستایش مشتریان قرار گرفته است.

 

تجربه آرامش و لذت بهترین‌ها در فست‌فود البیک

این رستوران مدرن و امروزی با ظاهری ساده و بی‌آلایش و بهره‌گیری از رنگ‌های روشن و گرم، حس صمیمیت و سرزندگی را به مشتریان خود منتقل می‌کند. رستوران البیک در فضایی بزرگ با کلیه امکانات رفاهی و خدمات عالی، مکانی مناسب برای پذیرایی از مهمان‌های شما در جشن تولدها و دورهمی‎‌‎های دوستانه و خانوادگی است.

منوی متنوع البیک، شما را شگفت‌زده خواهد کرد از انواع پیتزاها و برگرها گرفته تا بهترین سالادها و پیش‌غذاها در این جا برای همه سلیقه بهترین‌ها سرو خواهند شد. مرغ‌سوخاری نیز که گل سرسبد منو البیک است.

گفتیم پیتزا، حتماً شما هم از طرف‌داران پروپاقرص پیتزا هستید. اگر این طور است معرفی پیتزا شمس که در بلاگ اسنپ فود منتشر، خوراک خودتان است، مطالعه آن را فراموش نکنید.

تاریخچه البیک در ایران

فست‌فود البیک در سال 1386 با هدف ارائه‌ی‌ یک سبک جدید از فست‌فود در ایران آغاز به کار کرد. این مجموعه از ابتدا به ارائه‌‌ی محصولات باکیفیت و پخت صحیح و بهداشتی غذاها، توجه ویژه‌ای داشته و توانسته است تا به یکی از محبوب‌ترین برندهای فست‌فود در کشور تبدیل شود.

تلاش‌های مداوم و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در فرایند تهیه غذا و در اولویت قراردادن مشتری‌مداری و ارائه بهترین خدمات به مشتریان، موجب گسترش albaik و افزایش شعب و تأسیس واحدهای جدید آن در سراسر کشور شده است.

 

جلوه‌ای زیبا از ترکیب رنگ‌های شاد و گرم در رستوران البیک

رستوران باروشه، یکی از بهترین رستوران‌های تهران در فضایی صمیمی و دلنشین با سیمایی زیبا، مکانی ایده‌آل برای خانواده‌ها و قرارهای دوستانه و عاشقانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رستوران به بلاگ اسنتپ فود مراجعه کنید.

شعبه‌های البیک

البیک، مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای در تهران است. شعبه البیک تهران نزدیک به دو دهه است که فعالیت خود را در پایتخت آغاز کرده و با استقبال مردم، محدوده خدمات‌رسانی خود را گسترش داده است، تا جایی که امروز بیش از پنج شعبه فعال در پایتخت دارد.

البیک سعادت‌آباد، یکی از محبوب‌ترین شعبه‌های البیک در تهران است که طراحی و معماری مدرن آن شبیه به سایر شعب این فست‌فود است،دکوری رنگارنگ با میز و صندلی‌های پلاستیکی در فضایی بزرگ با گنجایش بیش از 100 نفر پذیرای شما خواهد بود.

شعبه سعادت‌آباد البیک در علامه جنوبی، نبش 42 شرقی، پلاک 9 واقع شده و دارای جای پارک خیابانی است. در این شعبه خدمات سفارش آنلاین و بیرون‌بر نیز ارائه می‌شود و امکاناتی نظیر اینترنت wifi رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

البیک، محیطی دنج و آرام

البیک شهرک غرب نیز با ارائه غذاهای باکیفیت و با قیمت‌های اقتصادی مقرون‌به‌صرفه، بسیار مورد توجه پایتخت‌نشین‌ها قرار گرفته است. این شعبه البیک تهران دارای پارکینگ اختصاصی است و علاوه‌بر ارائه خدمات حضوری، خدمات بیرون‌بر نیز دارد و امکان ارائه خدمات با کلیه شرکت‌ها و ادارات سطح به‌صورت قراردادی را دارد. این شعبه البیک در شهرک قدس (غرب)، بلوار فرحزادی، مجتمع اریکه ایرانیان در طبقه اول قرار دارد.

یکی دیگر از شعبه‌های البیک در  پونک، بلوار میرزا بابایی، بین سردار جنگل و ستاری، پلاک 168 قرار گرفته است که هفت روز هفته در ساعات نهار و شام شلوغ است. طعم سوخاری‌های این مجموعه، شهره‌ی خاص و عام است. علاوه بر طعم بی‌نظیر سوخاری‌های این فست‌فود، باید گفت که منو البیک پونک با تنوع بسیار بالایی که دارد و قیمت‌هایی که در آن درج شده، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

اگر در اطراف بلوار کشاورز زندگی می‌کنید، روبه‌روی بیمارستان پارس یکی از بهترین شعب البیک دایر است. سوخاری‌های این فست‌فود حرف ندارد و فیله استریپس نیز یکی از خوشمزه‌ترین رقبای آن به شمار می‌آید که حتماً باید امتحانش کنید. راستی اگر به خوراکی‌های شیرین علاقه دارید، ذرت شیرین البیک کشاورز را میل کنید، طعمی ماندگار و متفاوت که همیشه به یادتان می‌ماند.

 

پیتزا البیک، مزه‌ای که باید چشید!

در فلکه اول صادقیه، خیابان گلنار شمالی، پلاک 11 نیز شعبه دیگری از البیک فعالیت دارد که هم خدمات بیرون‌بر و هم خدمات حضوری ارائه می‌دهد.

منوی برتر البیک

منوی رستوران البیک شامل انواع غذاهای فست‌فود است، اما مرغ‌سوخاری، اصلی‌ترین و محبوب‌ترین غذای این رستوران است. مرغ‌سوخاری‌های البیک با سس مخصوصی تهیه می‌شوند که طعمی بی‌نظیر به آن‌ها می‌دهد.

علاوه بر مرغ‌سوخاری، پیتزاهای این مجموعه نیز تنوع و محبوبیت زیادی دارند. امتحان‌کردن پیتزا بیف الفردو و پیتزا پنیر و پیتزا قارچ و گوشت البیک را به شما پیشنهاد می‌دهیم، مطمئن باشید طعم بی‌نظیر آن‌ها را برای مدت‌ها زیر دندان احساس خواهید کرد.

 

مرغ‌سوخاری‌های خوشمزه و باکیفیت البیک، متفاوت از همه

همچنین انواع برگر، ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا نیز در albaik menu ارائه می‌شوند. اگر گرسنه هستید و نمی‌توانید محل کار خود را ترک کنید یا امکان بیرون رفتن از منزل را ندارید با سفارش انلاین البیک در هر جای تهران که هستید خود به ضیافت غذاهای خوشمزه البیک دعوت کنید.

مرغ سوخاری البیک؛ یک تجربه فراموش نشدنی

البیک، یک فست‌فود زنجیره‌ای بین‌المللی که منوی گسترده آن، دست شما را در انتخاب غذای موردعلاقه‌تان باز می‌گذارد.

این فست‌فود بیشتر به مرغ‌سوخاری‌های خاصش شناخته شده است. مرغ‌سوخاری‌های لذیذی که با سس‌های مخصوص آماده می‌شوند و درعین‌حال که آبدار هستند، ترد نیز هستند و طعمی بی‌نظیر و ماندگار دارند که شما را به وجد خواهند آورد.

منوی متنوع، کیفیت بالای غذاها و خدمات و سرویس عالی البیک، شما را مشتری دائمی ما خواهد کرد.

 

رستوران البیک، مجموعه‌ای از متنوع‌ترین غذاهای باکیفیت و اقتصادی

لحظاتی ناب و مهمانی‌های خاص را با سفارش انلاین غذا از اسنپ فود تجربه کنید ما در کنار شما هستیم با ارائه بهترین‌ غذاهایی که شما سزاوار آن هستید.

نظرات کاربران