آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی بهترین رستوران های یزد
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
6

معرفی بهترین رستوران های یزد با غذاهای عالی و خوش طعم

مینا اسماعیل بیگی 24 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

یزد شهری با بافت سنتی و قدیمی است. اماکن تاریخی و دیدنی که در این نقطه از ایران، قرار گرفته باعث شده تا بسیاری از گردشگران آن را برای سفرهای چند روزه خود انتخاب کنند. به جز این در مناطق مختلف شهر یزد نیز تعداد زیاد رستوران و فست فود وجود دارد که آماده سرویس‌دهی به مراجعه‌کنندگانشان هستند. بسیاری از این سالن‌های غذاخوری امکان سفارش آنلاین غذا یزد را هم به مشتریان خود می‌دهند. این مطلب در مورد معرفی بهترین رستوان های یزد است.

طعم بی‌نظیر غذا در بهترین رستوران های یزد

طعم بی‌نظیر غذا در بهترین رستوران های یزد

اسامی زیر بر اساس کیفیت غذاها و سرویس‌دهی این سالن‌های غذاخوری انتخاب شده‌اند:

کافه رستوران گودالک

کافه رستوران گودالک

کافه گودالک، در مهریز واقع شده است. البته عده‌ای آن را با نام قهوه‌خانه سنتی حاجی علیرضا رشیدی می‌شناسند. از آنجایی که کافه در جاده مهریز واقع شده، اغلب مشتریانش، مسافرانی هستند که از این مسیر عبور می‌کنند. این رستوران در تمام ساعات روز پر از مشتری بوده و دارای چند سالن و تخت برای پذیرایی از مهمانان است.

رستوران پناهنده یزد

رستوران پناهنده یزد

پناهنده در خیابان قیام یزد قرار گرفته و یکی از معروفترین مجموعه‌های غذاخوری در شهر است. با ورود به رستوران پناهنده یزد، شاهد دکوری زیبا و سنتی به همراه میز و صندلی‌های ترکیبی به رنگ آبی و سفید خواهید بود که لذت صرف غذا را چند برابر کرده است. در این مجموعه منوی صبحانه، ناهار و شام در اختیار شما بوده و طعم عدسی‌هایش معروف است.

فست فود ژوان یزد

فست فود ژوان یزد

ژوان فست‌فود مورد علاقه گیاهخواران است. در این مجموعه می‌توانید منوی سبزیجات پفکی را بچشید که طرفداران خاص خود را دارد. این فست فود در بلوار دکتر حسابی یزد واقع شده و با دکور مدرن و امروزی خود توانسته نظر بسیاری از علاقه‌مندان به غذاهای فست‌فودی را به خود جلب کند.

کافه عدسی پناهنده

کافه عدسی پناهنده

کافه عدسی پناهنده در یکی از بازارهای قدیمی یزد واقع شده و اغلب افرادی که برای خرید به این منطقه می‌روند، طعم غذاهای آن را چشیده‌اند. معروفیت این کافه در عدسی‌های آن است اما در منوی آن می‌توانید دیگر غذاها را هم ببینید.

کافه رستوران بام یزد

کافه رستوران بام یزد

در خیابان مسجد جامع یک کافه رستوران به نام بام یزد قرار گرفته که با سالن دو طبقه خود آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است. طبقه اول این کافه دارای یک بالکن کوچک است که امکان بازدید از محیط اطراف را می‌دهد.

رستوران شاه‌نشین

رستوران شاه‌نشین

محله اکبر آباد یزد نیز یکی از پر رفت و آمدترین‌ سالن‌های غذاخوری، در این شهر بوده و رستوران شاه‌نشین، در آن واقع شده است. این مجموعه با دکور زیبای سنگی خود معروف شده و بهترین غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

کافه رستوران زرین یزد

کافه رستوران زرین یزد

رستوران زرین یزد، با فضای مدرن و ساده‌ای که دارد نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای صرف غذا باشد. این رستوران از نظر قیمت در سطح متوسط قرار گرفته و پیشنهاد می‌کنیم طعم سوخاری‌هایش را در هنگام مراجعه امتحان کنید.

کافه رستوران فوکا

کافه رستوران فوکا

اگر به دنبال مکانی با منوی گیاهی در شهر یزد می‌گردید کافه رستوران فوکا انتخاب درستی برای شماست. در این مجموعه می‌توانید انواع غذاهای ایراینی و فرنگی را سفارش دهید. همچنین امکان رزرو میز به صورت گروهی یا دربست نیز وجود دارد.

رستوران ترمه و ترنج یزد

رستوران ترمه و ترنج یزد

ترمه و ترنج، را با چلو کباب‌های معروفش در یزد می‌شناسند. در این سالن غذاخوری می‌توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را سفارش دهید و در فضای کاملا سنتی آن ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید. در فضای این رستوران یک حوض زیبا به همراه تخت‌های سنتی برای سرو غذا قرار داده شده است.

رستوران هتل جاده ابریشم

رستوران هتل جاده ابریشم

اگر به فضاهای سنتی علاقه دارید، مطمئنا رستوران هتل جاده ابریشم برایتان جذاب خواهد بود. با ورود به این مجموعه شاهد دکور و چیدمان سنتی آن می‌شوید که در کنار دیوارهای خشتی زیبایی این فضا را چند برابر کرده است. این رستوران‌ یکی از بهترین‌های در شهر یزد بوده و به اماکن دیدنی در این شهر نزدیک است.

رستوران هتل داد یزد

رستوران هتل داد یزد

هتل داد یزد، یک مکان کلاسیک ایرنی یزدی است که 2 رستوران را هم در خود جای داده است. در رستوران هتل داد یزد، می‌توانید فضایی کاملا متفاوت و دلنشین را به همراه منوی غذاهای ایرانی، بین‌المللی و همچنین غذاهای سنتی یزدی ببینید. این مجموعه امکان برگزاری مراسم با رزرو قبلی را هم به شما می‌دهد.

رستوران مارکوپولو

رستوران مارکوپولو

مارکوپولو نام رستورانی در یزد است که به هتل شرق وابسته است. کباب‌ و نان تازه در رستوران مارکوپولو یکی از معروف‌ترین غذاهای آن است. به علاوه اغلب مراجعه کنندگان، سوپ یزد را نیز در کنار غذاهایشان سفارش می‌دهند. با ورود به این مجموعه شاهد نمای بسیار زیبایی از مسجد جامع و محله خشتی اطراف خواهید بود.

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

در خیابان قیام یزد و در انتهای کوچه لب خندق یک مجموعه زیبا و متفاوت به نام رستوران سنتی ادیب الممالک یزد واقع شده است. این غذاخوری در سال 1396 و با مدیریت آقای ادیب افتتاح شد و از صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است.

تالار یزد

تالار یزد

تالار یزد نیز یک مجموعه دیگر برای صرف غذاست که محیطی زیبا را با سالن‌های مختلف برای صرف غذا و برگزاری مهمانی‌ها در نظر گرفته است. در این مجموعه منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین انواع فست فود را می‌بینید.

فست فود کرنوپیچ

فست فود کرنوپیچ

فست فود کرنوپیچ در صفائیه یزد واقع شده و محیطی ساده و به دور از تجملات دارد. دیوارهای سبز این مجموعه باعث ایجاد حس آرامش در حین غذا خواهد شد. همچنین سرویس‌دهی و کیفیت غذاها نیز در این مجموعه بسیار بالاست.

فست فود فروتن یزد

فست فود فروتن یزد

فروتن دو شعبه در یزد دارد که یکی در صفائیه و یک بلوار باهنر واقع شده است. در منوی فست فود فروتن یزد انواع مختلف غذاهای فست فودی را خواهید دید که با قیمتی کاملا مناسب در اختیار شماست.

سفارش آنلاین غذا از رستوران‌های یزد

تمام اسامی که در اینجا به آنها اشاره کردیم، در اسنپ فود فعال نیز هستند. بنابراین با ورود به این سایت و پیدا کردن صفحه مخصوصشان، می‌توانید غذای خود را از منوی آنها انتخاب و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

komi
31 تیر 1402

بهترین رستوران سنتی یزد کدومه؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    رستوران هتل جاده ابریشم، از بهترین رستوران‌های سنتی یزد هست که هم فضای خیلی خوبی داره و هم غذاهاش عالیه.

helia
31 تیر 1402

کجا تو یزد می شه حلیم خوشمزه سفارش داد؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    برای سفارش حلیم، کافه عدسی پناهنده رو پیشنهاد می‌کنیم.

علیرضا
31 تیر 1402

بهترین فست فود یزد کدومه؟ کسی تجربه کرده؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    فست فود ژوان از بهترین فست فودهای شهر یزد محسوب می‌شه.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود