آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران بهشت مرودشت
رستوران گردی
3.2/5 - (5 امتیاز)
بدون نظر

خوشمزه ترین غذا در تهیه غذای بهشت مرودشت

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

یکی از بهترین رستوران‌های مرودشت که هرگز نباید در این شهر از دست بدهید، تهیه غذای بهشت است. رستوران بهشت مرودشت با داشتن غذاهای ایرانی اصیل و تنوع بالا در منوی خود، یک رستوران ایده‌آل به حساب می‌آید. کیفیت غذاهای تهیه غذای بهشت مرودشت، عالی ارزیابی شده و همیشه می‌توان با خیال راحت از تامین مواد اولیه و پخت اصولی از این رستوران، سفارش غذا داشت. در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به معرفی رستوران بهشت مرودشت بیندازیم.

معرفی رستوران بهشت مرودشت

رستوران بهشت مرودشترستوران بهشت مرودشت

ادرس رستوران بهشت مرودشت در یکی از خیابان‌های مشهور شهر بوده و دسترسی به آن از طریق بلوار قدس و بلوار حضرت رسول، میسر است. این تهیه غذا، سابقه درخشانی در کسب رضایت مشتریان خود داشته و همیشه در خصوص دو فاکتور کیفیت غذا و قیمت، توانسته در میدان کسب و کارهای غذا، پرچم‌دار باشد. در زیر اطلاعات تماس و دسترسی مربوط به این رستوران را مشاهده می‌کنید:

  • آدرس: مرودشت، خیابان مسجد رسول، جنب آتش نشانی، تهیه غذای بهشت
  • ساعات کاری: از ساعت 11:45 تا ساعت 16:00 و از ساعت 18:15 تا ساعت 22:30
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک خیابانی
  • اماکن نزدیک: پارک کارگر، ادبستان ملا اسماعیل، شیرینی بلوط

منو رستوران بهشت مرودشت

رستوران بهشت مرودشت منو جذابی دارد و شما می‌توانید حتما غذای مورد علاقه خود را در این رستوران پیدا کنید. در اینجا نگاهی به بخشی از منوی این رستوران خواهیم داشت:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ سالاد فصل چلوکباب مخصوص بهشت دوغ شیشه‌ای
ماست و موسیر چلوکباب میکس بهشت نوشابه شیشه‌ای
لقمه کباب نوشابه قوطی
خوراک کباب میکس بهشت آب معدنی
ته چین مرغ ماء الشعیر

نقد و بررسی رستوران بهشت مرودشت

نقد و بررسی رستوران بهشت مرودشت

به جز انواع کباب‌های خوشمزه که در بالا به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم، رستوران بهشت مرودشت؛ انواع خورشت ایرانی از جمله چلو خورشت قیمت بادمجان، چلو خورشت سبزی، چلو خورشت قیمت سیب زمینی، چلو خورشت جوجه بادمجان و … را نیز در منوی خود جای داده است. از دیگر انواع غذاهای ایرانی این رستوران، می‌توان به ته چین مرغ، استامبولی، عدس پلو با گوشت، ماکارونی اسپاگتی، کلم پلو شیرازی، اکبر جوجه و … اشاره کرد. همین طور در تهیه غذای بهشت مرودشت، انواع چلو با کیفیت عالی و تزئین رستورانی اشتهاآور، عرضه می‌شوند.

از طرفی دیگر قیمت غذاهای رستوران بهشت مرودشت، بسیار مناسب بوده و سفارش غذا از این رستوران، برای شما مقرون به صرفه تمام خواهد شد. به واقع اگر نگاهی به بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر مرودشت بیندازید، رستوران بهشت مرودشت، یکی از بهترین آن‌ها، به لحاظ کیفیت غذا و قیمت به حساب می‌آید.

سفارش آنلاین از رستوران بهشت مرودشت

در این مطلب نگاهی به معرفی رستوران بهشت مرودشت انداختیم. این رستوران غذاهای ایرانی خوشمزه‌ای دارد که از جمله آن‌ها؛ انواع کباب، خوراک و خورشت‌های فوق العاده اشتهاآور هستند. خبر خوب این که شما می‌توانید از طریق اسنپ فود، نسبت به ثبت سفارش اینترنتی از رستوران بهشت مرودشت اقدام کنید. به این شکل غذاهای مورد علاقه شما، در زمانی کوتاه، به محل آدرس ارسال خواهند شد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود