آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران حاج عباس کرج
رستوران گردی
4.5/5 - (2 امتیاز)
6

معرفی رستوران حاج عباس کرج برای صرف غذاهای ایرانی

مینا اسماعیل بیگی 27 فروردین 1402 4 دقیقه

حاج عباس کرج یکی از رستوران‌های معروف این منطقه است که فضای بسیار نوستالژی و خاصی دارد. این رستوران سال‌ها پیش توسط کیقباد رئیسی معروف به حاج عباس تاسیس شده و در آن تنها چند نوع کباب و جوجه سرو می‌شود. البته طعم و کیفیت غذاها به قدری بالا است که با همین منو ساده، مشتریان زیادی در طول روز به آنجا مراجعه کنند. در این مطلب به معرفی رستوران حاج عباس کرج و اطلاعات مربوط به آن می‌پردازیم تا بیشتر با این مکان آشنا شوید.

معرفی رستوران حاج عباس کرج و امکانات آن

رستوران حاج عباس کرج در رده اول کبابی‌های این منطقه قرار دارد. آشپزهای این رستوران با مهارت بالایی غذاهای مختلف را آماده می‌کنند. به طوریکه طعم لذیذترین کباب‌های کرج را در آنجا تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به نوع و کیفیت مواد اولیه هم بستگی دارد که در این رستوران به این موضوع نیز توجه شده و تنها از گوشت و مرغ‌های تازه و مرغوب استفاده می‌کنند. به ویژه برنج که پایه اصلی غذاهای ایرانی است، از نوع درجه یک انتخاب شده تا عطر آن در فضا پخش شود. در کنار آن نیز یک قالب کره قرار می‌دهند تا طعم بهتری ایجاد کند. غذاها به حالت قدیمی و با یک دیزاین ساده در ظروف استیل سرو می‌شوند.

این رستوران به صورت دو طبقه ساخته شده که طبقه بالا لژ خانوادگی دارد و فضای آن مدرن نیست، اما کاملا تمیز و مطبوع است و تنها بوی کباب وعطر برنج به مشامتان می‌رسد. برخورد پرسنل و نحوه خدمات‌دهی آن‌ها نیز کاملا حرفه‌ای است و در مدت زمان کوتاهی سفارشات شما را آماده می‌کنند. این موارد در کنار هم باعث شده تا رستوران حاج عباس در سال‌های فعالیتش مشتریان زیادی داشته باشد.

ادرس رستوران حاج عباس کرج و سایر مشخصات آن

ادرس رستوران حاج عباس کرج

رستوران حاج عباس در منطقه حصارک کرج واقع شده است. بنابراین اگر قصد مراجعه حضوری دارید، باید به آدرس زیر مراجعه کنید. شماره تلفن رستوران حاج عباس و سایر مشخصات آن را نیز می‌توانید در این قسمت ببینید.

  • آدرس: کرج، خیابان بهشتی (خیابان قزوین)، بعد از فروشگاه امیران، نرسیده به پل حصارک
  • ساعت کاری: هر روز هفته ۱۲ تا ۱۶/ ۱۸ تا ۲۳
  • تلفن: 02634554088
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار آهن حصارک، مرکز واکسیناسیون دانشگاه خوارزمی، تاکسی مترو گلشهر، پمپ بنزین سادات، امیران شعبه حصارک
  • لوکیشن رستوران حاج عباس کرج

منوی رستوران حاج عباس کرج

منوی رستوران حاج عباس کرج

در این بخش از معرفی رستوران حاج عباس کرج به منو رستوران اشاره می‌کنیم. منوی رستوران حاج عباس تنها سبک غذاهای ایرانی را دارد و طعم بهترین کباب و جوجه را در این رستوران تجربه خواهید کرد. در ادامه می‌توانید منوی این رستوران را مشاهده کنید:

پیش غذا و نوشیدنی انواع خوراک انواع کباب
ماست محلی کباب برگ گوسفندی بدون برنج چلو کباب برگ گوسفندی با کوبیده
زیتون پرورده کباب برگ گاوی بدون برنج چلو کباب برگ گاوی با کوبیده
نوشابه کباب کوبیده بدون برنج چلو کباب برگ گوسفندی
دوغ جوجه کباب بدون برنج چلو کباب برگ گاوی
چلو کره چلو کباب کوبیده
جوجه کباب با چلو

در ادامه معرفی رستوران حاج عباس کرج ، پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن منوی کامل رستوران، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

نقد و بررسی رستوران حاج عباس کرج

نقد و بررسی رستوران حاج عباس کرج

اگر قصد خرید کباب شهر کرج را دارید، پیشنهاد می‌شود به رستوران حاج عباس سر بزنید. زیرا براساس دیدگاه کاربران با یکبار تجربه طعم غذاهای این رستوران، به مشتری دائم آن‌ها تبدیل خواهید شد. این موضوع نشان از کادر حرفه‌ای و کیفیت بالای خدمات‌دهی آن‌ها دارد. درواقع این رستوران برای وقت و هزینه مشتریان ارزش قائل است و در کوتاه‌ترین زمان بهترین نوع غذا را به آن‌ها ارائه می‌دهد. قیمت غذاها نیز نسبت به کیفیتی که دارند کاملا منصفانه است. همچنین سفارشاتی که به صورت آنلاین ثبت می‌شوند، به شکل اصولی بسته بندی می‌شوند تا سالم و داغ به دست مشتری برسند.

سفارش آنلاین از رستوران حاج عباس کرج و نحوه ارسال آن‌

رستوران حاج عباس کرج به صورت حضوری و آنلاین مشتری می‌پذیرد. این موضوع به ویژه برای افرادی که زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارند، یک مزیت محسوب می‌شود. زیرا در مدت زمان کوتاهی سفارش خود را درب منزل یا محیط کار تحویل می‌گیرند.

برای سفارش آنلاین از این رستوران ابتدا در سرویس اسنپ فود ثبت نام و موقعیت خود را تعیین کنید. سپس به بخش رستوران‌‌‌ها مراجعه کرده و حاج عباس را جستجو نمایید. اکنون منوی کامل رستوران به همراه قیمت نمایان خواهد شد و می‌توانید غذای مورد نظرتان را در سبد خرید قرار دهید. البته قبل از سفارش بهتر است نظرات کاربرانی را که از خدمات این مکان استفاده کردند، به طور کامل مطالعه کنید و در صورت رضایت مبلغ نهایی را پرداخت نمایید.

در پایان معرفی رستوران حاج عباس کرج، اگر شما هم تجربه‌ای از خرید حضوری یا آنلاین غذاهای رستوران حاج عباس کرج دارید، حتما تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

عباس آزاد
14 اردیبهشت 1402

به جز رستوران حاج عباس در شهر کرج، چه رستوران دیگری می شناسین که کباب های باکیفیتی داشته باشه؟

  • Snappfood
    14 اردیبهشت 1402

    یکی دیگر از بهترین رستوران های این شهر در استان البرز، کافه رستوران سرآشپز کرج است که غذاهای درجه یک و با قیمت مناسب ارائه می کنه.

کافه گرد
14 اردیبهشت 1402

بهترین غذای رستوران حاج عباس کرج کدومه؟

  • Snappfood
    14 اردیبهشت 1402

    کباب برگ های این رستوران درجه یک هستند و از نظر مشتریان بهترین به حساب می آیند.

مترومکس
14 اردیبهشت 1402

رستوران حاج عباس کرج چه امکاناتی داره؟

  • Snappfood
    14 اردیبهشت 1402

    اگر معرفی رستوران حاج عباس کرج را به خوبی مطالعه کنید، حتما با امکانات و شرایط محیطی و سرویس دهی این رستوران آشنا می شوید.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود