آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران مهتاب کرج
رستوران گردی
2/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

باغ رستوران مهتاب کرج؛ یکی از غذاخوری‌های محبوب کرج

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 3 دقیقه

کرج یکی از کلان شهرهای ایران است که در کوهپایه‌های البرز مرکزی واقع شده و جمعیت زیادی از مردم در آن ساکن هستند. در این منطقه اماکن تاریخی مختلفی قرار گرفته که برخی از آنها مربوط به دوران قاجار و صفویه هستند. در این میان می‌توانیم به دهستان نسا، آسارا و آدران اشاره کنیم که باعث جذب توریست‌های زیادی به این منطقه شده است. با وجود تعداد زیاد مسافران، ساکنین و گردشگران در این منطقه روز به روز شاهد امکانات بیشتری در آن هستیم که در این میان می‌توانیم به رستوران و کافه‌ها اشاره کنیم. در این مطلب به معرفی رستوران مهتاب کرج، خواهیم پرداخت و نظرات مشتریان آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

معرفی باغ رستوران مهتاب کرج

باغ رستوران مهتاب، یکی از محبوب‌ترین غذاخوری‌ها در خیابان جانبازان است. در اغلب مواقع محیط داخل آن پر از مشتری بوده و این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای سرویس‌دهی و رضایت مراجعه کنندگان است. از طرفی مسیر دسترسی به این غذاخوری بسیار آسان است و هم با استفاده از ماشین شخصی و هم وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید خود را به آن برسانید. ایران زمین، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این سالن است. البته وجود جای پارک کافی نیز برای افرادی که با ماشین شخصی به آن مراجعه می‌کنند، یک امتیاز مثبت است.

فضای داخلی رستوران مهتاب به زیبایی تزئین شده و این ویژگی آن را برای مراسم مختلف، تولد یا مهمانی‌های کوچک مناسب ساخته است. همچنین در فضای بیرون از سالن نیز یک حیاط وجود دارد که برای صرف غذا می‌توانید از آن استفاده کنید.

ادرس و شماره تلفن مهتاب کرج

ادرس و شماره تلفن مهتاب کرج

مهتاب در نزدیکی اماکن مهم در کرج قرار گرفته است. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب و لوکیشنی که در ادامه برایتان قرار داده‌ایم، خود را به این مجموعه برسانید. موارد زیر شامل کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مانند ادرس و شماره تلفن مهتاب کرج و اماکن نزدیک به آن است:

  • آدرس: استان البرز، کرج، جانبازان، نرسیده به مینویی
  • ساعت کاری: 12:00 تا 24:00
  • تلفن: 02632509696
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، جای پارک کافی
  • اماکن نزدیک: بیمارستان امام علی، پمپ گاز CNG، استخر یادآوران کرج، فست فود یادآوران، کارواش یادآوران، مدرسه شاهد شهیدان علافیها، ژادوفودهال، مجموعه غذایی چیک لند، رستوران ایتالیایی بیزانس کرج، رستوران درجه یک آیریک، رستوران ترنج
  • لوکیشن رستوران مهتاب کرج

منوی رستوران مهتاب کرج

این رستوران منوی جذابی داشته و آیتم‌هایی که در آن قرار گرفته می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. اما بیشترین فروش در آن مربوط به غذاهای ایرانی است. تمام آیتم‌هایی که در منوی آن می‌بینید، با بهترین دستورالعمل‌ها و بالاترین کیفیت تهیه شده‌اند و جهت خرید آنلاین کباب شهر کرج می‌توانید آن را انتخاب کنید. برای مشاهده منوی کامل رستوران مهتاب کرج، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

نقد و بررسی رستوران مهتاب در کرج

نقد و بررسی رستوران مهتاب در کرج

برای نقد و بررسی این رستوران به سراغ نظرات مشتریان رفته‌ایم. اغلب افرادی که به این غذاخوری مراجعه کردند از فضایی که برای پارک ماشین‌های شخصی‌شان در نظر گرفته شده بود، راضی بودند. همچنین فضای داخلی رستوران نیز برای آن‌ها از جذابیت بالایی برخوردار بود.

به جز این در منوی غذایی مهتاب، کلیه سلایق در نظر گرفته شده و تمام غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه درست شده و در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته است. قیمتی که مهتاب برای غذاهای خود در نظر گرفته در سطح معقولی بوده و با وجود حجم غذاهای سرو شده و کیفیت آنها کاملا مناسب است.

سفارش آنلاین غذا از سایت اسنپ فود

اسنپ فود پلتفرمی آشنا و شناخته شده در میان افرادی است که به خدمات آنلاین علاقه دارند. نام مهتاب را هم می‌توانید در میان اسامی رستوران‌های کرج در سایت یا اپلیکیشن آن ببینید. با ورود به صفحه مربوط به رستوران مهتاب و مشاهده منوی آن، گزینه دلخواه خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. پس از پرداخت آنلاین، غذای مورد نظر شما آماده شده و در بازه زمانی مشخص به دستتان خواهد رسید. در آخر می‌خواهیم، شما هم از تجربیات خود در رستوران مهتاب برای ما بنویسید. آیا کیفیت و قیمت غذاهای این رستوران از نظر شما مناسب است؟

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود