آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران میرزایی کرج
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

رستوران میرزایی کرج برای صرف کباب‌های خوش طعم و خوش عطر

مینا اسماعیل بیگی 29 فروردین 1402 3 دقیقه

منطقه جهانشهر کرج یکی از بهترین مناطق در این شهر است که تعداد زیادی رستوران و کافه در آن وجود دارد. میرزایی نام یکی دیگر از رستوران‌های معروف در خیابان هلال احمر است که با کباب‌های معروفش شناخته می‌شود. این غذاخوری در تمام روزهای هفته از ساعت 12 ظهر تا 11 شب سرویس‌دهی داشته و فضایی آرام و دنج را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر به دنبال پیدا کردن یک غذاخوری باکیفیت و قیمت مناسب در کرج هستید، این مطلب را در مورد معرفی رستوران میرزایی کرج از دست ندهید.

معرفی رستوران میرزایی

با ورود به رستوران میرزایی، شاهد محیط آرام و جذاب آن خواهید بود. شعبه اصلی آن در جاده کرج-چالوس بوده و کباب‌های لذیذی در آن طبخ می‌شود. کیفیت غذاها، بهداشت و سرویس‌دهی این غذاخوری به قدری است که به یکی از پاتوق‌های همیشگی ساکنین این منطقه تبدیل شده است. دلیل اصلی طعم متفاوت غذاهای این رستوران استفاده از مواد اولیه و تازه در طبخ آنهاست.

آدرس رستوران میرزایی کرج

آدرس رستوران میرزایی کرج

برای رفتن به رستوران میرزایی چندین مسیر پیش روی شماست. می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس استفاده کنید و در ایستگاه اتوبوس قنادی لادن که در نزدیکی آن قرار گرفته پیاده شوید. همچنین امکان استفاده از لوکیشن رستوران و طی کردن مسیر با ماشین شخصی نیز وجود دارد. اطلاعات زیر مربوط به رستوران میرزایی است:

  • آدرس: کرج، جهانشهر، خیابان هلال احمر
  • ساعت کاری: 12 تا 16:00 / 18:00 تا 23:00
  • شماره تلفن رستوران میرزایی کرج: 02634474139
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، نزدیک به ایستگاه اتوبوس
  • اماکن نزدیک: خانه بازی کرج توییتی، بیمارستان چشم پزشکی نور البرز، مرکز خرید آراکس، کافه دارچین، کافه رستوران نامبروان، باشگاه بدنسازی سینا، کلینیک دامپزشکی توکا، نانوایی سنگک ولیعصر، کافه رستوران گلیانی آریامن، دیزی سرحدی، سرای سلطانیه، فست‌فود نون، قصابی امیر، سرزمین قهوه، کافه آریا
  • لوکیشن رستوران میرزایی

 منوی رستوران میرزایی کرج

همانطور که در بالا هم عنوان شد، منوی این رستوران شامل انواع کباب و جوجه کباب است. اما در کنار آن می‌توانید پیش غذاها و نوشیدنی‌ها را هم سفارش دهید. جدول زیر شامل کلیه آیتم‌هایی است که می‌توانید در این رستوران سفارش دهید:

پیش غذاها و نوشیدنی‌ها انواع جوجه انواع کباب
زیتون پرورده چوجه کباب با استخوان مخصوص شاندیز میرزایی
ماست چکیده موسیر جوجه بی استخوان فیله گوسفندی مخصوص
ترشی فلفل کبابی فیله جوجه چنجه گوسفندی مخصوص
ریحان و پیاز کتف برگ گوسفندی مخصوص
دوغ محلی بال کوبیده لقمه مخصوص
نوشابه کوبیده مخصوص
ظرف آلومینیومی با پک کوبیده معمولی
نان سنگک گوجه کبابی
فلفل کبابی

برای دیدن منوی کامل کافه رستوران میرزایی، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی فضا و منوی رستوران میرزایی کرج

نقد و بررسی فضا و منوی رستوران میرزایی کرج

از آنجایی که در رستوران میرزایی بیشتر غذاها از نوع کبابی است، مسلما افرادی که در آن کار می‌کنند، طی سال‌ها فعالیت خود، تجربه خوبی را در این زمینه به دست آورده‌اند. به همین دلیل تمام غذاهای رستوران با کیفیت بالایی طبخ شده و مشتریان از طعم و نحوه پخت آن راضی بوده‌اند. به جز این فضایی که در رستوران میرزایی وجود دارد، باعث ایجاد حس آرامش و انرژی مثبت در شما شده و همین ویژگی مراجعه کنندگان را به مشتریان همیشگی آن تبدیل کرده است.

قیمت غذاهای این رستوران نیز نسبت به کیفیت و حجم غذاهای ارائه شده کاملا مناسب است و می‌توانیم این ویژگی را نیز یکی دیگر از نکات مثبت آن بدانیم.

سفارش آنلاین کباب از رستوران میرزایی کرج

اگر به دنبال مکانی برای خرید آنلاین کباب شهر کرج هستید، مطمئنا رستوران میرزایی بهترین انتخاب برای شماست. نام این غذاخوری در اسنپ فود وجود داشته و منوی آن شامل کلیه آیتم‌هایی است که در نهایت با بسته‌بندی درست و بهداشتی به دست شما می‌رسد. امتیازی که هنگام سفارش آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکان استفاده از کدهای تخفیف صادر شده توسط اسنپ فود است. همچنین گاهی خود رستوران نیز تخفیفاتی را در نظر می‌گیرد و در صفحه مخصوص خود قرار می‌دهد.

اگر شما هم از خدمات رستوران میرزایی چه به صورت آنلاین و چه حضوری استفاده کرده‌اید، نظرات خود را در مورد نوع سرویس‌دهی و کیفیت غذاها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود