آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران هتل داد یزد
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران هتل داد یزد + منو و اطلاعات تماس

مینا اسماعیل بیگی 30 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

در شهر یزد تعداد زیادی هتل‌های سنتی و مدرن قرار گرفته که محل اقامت مسافران است. هتل داد یزد نیز یکی از این اقامتگاه‌هاست که با معماری کلاسیک ایرانی-یزدی که دارد، توانسته در این شهر به شهرت برسد. در داخل این مجموعه شاهد 2 رستوران و 2 کافه هستیم که با فضایی دلنشین و معماری زیبا و متفاوت محیطی امن و بی‌نظیر را در اختیار مسافران قرار داده است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی رستوران هتل داد یزد و منویی که در رستوان‌های آن قرار گرفته بپردازیم.

معرفی رستوران هتل داد یزد

رستوران هتل داد یزد

همانطور که گفته شد دو رستوران در این مجموعه قرار گرفته که با اسامی آیینه و بام شناخته می‌شود. در هر دوی این مجموعه‌ها می‌توانید طعم غذاهای ایرانی، بین‌المللی و سنتی یزدی را امتحان کنید. همچنین به دلیل رفتار محترمانه و خوب پرسنل هر دو مجموعه خاطرات خوبی در ذهنتان ثبت خواهد شد.

مدیریت رستوران آیینه فضایی دلنشین را برایتان فراهم کرده است. این مجموعه از ساعت 7 تا 11 شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود بوده و دکوراسیون سبک ترکیبی آن باعث شده تا فضای داخلی‌اش زیباتر به نظر برسد.

اما در رستوران بام، تجربه متفاوت‌تری از صرف غذا را به دست خواهید آورد. این مجموعه برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بهترین انتخاب است. رستوران بام نیز از ساعت 17 تا 11:30 شب اجازه ورود به داخل رستوران را می‌دهد. اگر گیاهخوار هستید یا به غذاهای گریل علاقه دارید، رستوران بام انتخاب مناسبی برای شماست.

در نهایت نیز امکان برگزاری مراسم در هر یک از این دو رستوران برای شما وجود داشته و می‌توانید با رزرو قبلی آن‌ها را انتخاب کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران هتل داد یزد

هر دو رستوران آینه و بام در این مجموعه داخل یک محوطه قرار گرفته و ادرس و شماره تلفن رستوران هتل داد یزد برای هر دوی آن‌ها یکسان است. شما می‌توانید با ماشین شخصی خود یا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به این مکان مراجعه کنید:

  • آدرس: بلوار منتظر قائم، خیابــان دهـم فـروردین
  • تلفن شعبه: 03536229400
  • ساعت کاری رستوران آیینه: 7:00 تا 23:00 / رستوران بام: 17 تا 23:30
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک رستوران هتل داد یزد: مجتمع تجاری ستاره یزد، بیمارستان رهنمون فرخی، مجموعه امیر چخماق یزد، آتشکده زرتشتیان، بیمارستان خاتم الانبیا
  • لوکیشن رستوران هتل داد

منوی رستوران هتل داد یزد

منوی رستوران هتل داد یزد

منوی رستوران‌ هتل داد یزد، در دو تالار پذیرایی خود تفاوت کمی دارد. اما به طور کلی می‌توانید در آن انواع غذاهای کبابی، دریایی، غذای روز و همچنین غذای سنتی یزد را تست کنید:

منوی رستوران آینه هتل داد
پیش غذا و نوشیدنی خوراک‌ها غذای سنتی یزد غذای روز غذای دریایی کبابی
کشک و بادمجان خوراک ماهیچه خورشت قیمه یزدی خورشت فسنجان با گوشت خوراک ماهی شیر کبابی خوراک کباب سلطانی
سیب زمینی سرخ کرده خوراک گردن کوفته یزدی خورشت قورمه سبزی خوراک ماهی شیر سرخ شده خوراک کباب لقمه
زیتون پرورده خوراک مرغ با سس خوراک ماهی قزل آلا خوراک کباب قفقازی
ماست و موسیر برنج ساده خوراک میگو پفکی خوراک کباب برگ
ماست ساده شوید پلو خوراک میگو کبابی کوبیده دو سیخ
سالاد بار زرشک پلو جوجه کباب با استخوان
نوشابه جوجه کباب بی استخوان
دلستر شیشلیک
دوغ
آب معدنی

جدول زیر نیز مربوط به منوی رستوران بام در هتل داد یزد است:

منوی رستوران بام هتل داد
پیش غذا و نوشیدنی فرنگی‌ها غذای سنتی یزد غذای روز غذای دریایی کبابی
میرزا قاسمی شنیسل مرغ کوفته یزدی دیزی خوراک ماهی شیر کبابی اسکندری
شولی پاستای مرغ خوراک زبان (گوساله) خوراک ماهی شیر سرخ شده چنجه
سوپ جوجه چینی خوراک گردن خوراک میگو پفکی کوبیده دو سیخ
سیب زمینی سرخ کرده ترد فیله خوراک ماهیچه خوراک میگو کبابی بال
زیتون پرورده برنج ساده بازو
ماست و موسیر شویدپلو
ماست ساده
سالاد سزار
سالاد شیرازی
نوشابه
دلستر
دوغ
آب معدنی

برای دیدن منوی کامل رستوران هتل داد یزد در هر دو مجموعه، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید.

نقد و بررسی رستوران هتل داد یزد

نقد و بررسی رستوران هتل داد یزد

در نقد و بررسی اعلام شده توسط مشتریان اغلب آن‌ها از خدمات و بهداشت محیط هر دو رستوران واقع در هتل داد یزد راضی بوده‌اند. همچنین رفتار خوب پرسنل در تمام مدتی که در آن مشغول صرف غذا هستند، کاملا محترمانه بوده و باعث انتقال حس بهتر به مراجعه کنندگان شده است. به جز این محیط داخلی خود هتل نیز تا رسیدن به رستوران‌ها و همچنین فضای داخلی خود سالن‌های غذاخوری هم بسیار زیبا و شیک طراحی شده است.

در نهایت نیز مزیت خوبی که در رستوران‌های هتل داد یزد وجود دارد، پارکینگ مخصوص ماشین‌هاست که باعث رضایت مراجعه‌کنندگانش شده است.

در نظر داشته باشید که هتل داد یک مکان معروف در شهر یزد است، بنابراین قیمت بالای غذاهایی که در این مجموعه سرو می‌شود، کاملا قابل قبول است. البته به جز مکان تاسیس رستوران‌ها باید به کیفیت بالای غذاها نیز اشاره کنیم که به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب است.

سفارش آنلاین غذای از رستوران‌های هتل داد یزد در اسنپ فود

از آنجایی که بسیاری از مردم به دنبال سفارش غذا یزد به صورت آنلاین هستند، رستوران‌های هتل داد یزد، صفحه‌ای را در اسنپ فود به خود اختصاص داده است. کلیه آیتم‌هایی که در جدول منوی این سالن‌های غذاخوری مشاهده کردید را می‌توانید به همراه قیمت در اسنپ فود ببینید. همچنین آدرس رستوران و نظرات مشتریان نیز در همین بخش قرار گرفته می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای سفارش از رستوران داد یزد کافی است غذای دلخواهتان را به سبد خرید اضافه کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. کیفیت غذاها در زمان ثبت سفارش انلاین و مراجعه حضوری هیچ تفاوتی نداشته و با دقت و کیفیت بالایی آماده و در بسته‌بندی کاملا بهداشتی به دست شما می‌رسد. اگر شما هم تجربه ورود به هتل داد کرج و استفاده از خدمات رستوران‌های بام و آیینه در آن را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد این سالن‌های غذاخوری با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود