آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند
رستوران گردی
4/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

خوشمزه ترین غذاهای ایرانی در سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند

مینا اسماعیل بیگی 02 فروردین 1402 3 دقیقه

مرند در 70 کیلومتری شمال غربی تبریز قرار گرفته وبه دلیل نزدیک بودن به بسیاری از اماکن طبیعی مانند رودخانه ارس و همچنین قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی ایران-اروپا، تعداد زیادی مسافر و گردشگر در آن دیده می‌شود. اغلب افرادی که در این شهر اقامت دارند، برای وعده‌های غذایی و چشیدن طعم غذای سنتی مرند به دنبال مکانی مناسب می‌گردند. معرفی پیتزا نارنج مرند و سفره خانه سنتی حیدر بابا پیشنهاد اغلب ساکنین این منطقه است. اما در این مطلب به معرفی سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند پرداخته‌ایم تا با امکانات، آدرس و کیفیت غذاهایش آشنا شویم.

معرفی سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند

در سفره خانه سنتی حیدربابا مرند، انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود و به دلیل نزدیکی به دانشگاه آزاد و البته بسیاری دیگر از اماکن دیدنی، معمولا در ظهر و شب تعداد زیادی از دانشجویان و گردشگران را در آن خواهید دید. برای سفارش غذا مرند می‌توانید رستوران حیدربابا را انتخاب کنید، اما قبل از مراجعه بهتر است اطلاعاتش را در ذهنتان بسپارید:

  • ادرس سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند: راه دیزح علیا، پشت دانشگاه آزاد
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 13:30 تا 17:00 / 19:00 تا 22:00
  • امکانات: سفارش آنلاین، پارکینگ خیابانی، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: پارک میشو، قلعه باستانی مرند، مسجد جامع مرند، هتل جهانگردی مرند، رستوران سنتی کندو، کافی شاپ علی بابا، رستوران ستاره

منو سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند

منو سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند

همانطور که گفتیم سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند منو کاملا ایرانی دارد. انواع چلوکباب، خوراک و سالاد و پیش غذای ایرانی را می‌توانید در منوی این رستوران ببینید. جدول زیر شامل برخی از غذاهای پرطرفدار حیدر باباست:

چلو کباب خوراک غذای ایرانی سالاد و پیش غذا نوشیدنی
سلطانی سلطانی زرشک پلو با مرغ سس پز سوپ جو خامه ای نوشابه
برگ برگ سالاد فصل ماءالشعیر
بناب بناب زیتون شور دوغ
کوبیده کوبیده سیر ترشی آب معدنی
تاوا کباب تاوا کباب ترشی کلم
بختیاری بختیاری انواع ماست
وزیری وزیری خیارشور
کوبیده نگین دار کوبیده نگین دار
جوجه زعفرانی جوجه زعفرانی
چلو ساده مرغ سس پز

نقد و بررسی رستوران سنتی در مرند: حیدر بابا

نقد و بررسی رستوران سنتی در مرند: حیدر بابا

سفره خانه حیدربابا در مرند دقیقا در قسمت پشتی دانشگاه آزاد قرار گرفته است. در سالن این رستوران بیشتر میز و صندلی‌ وجود دارد، اما تعدادی تخت نیز در فضای آن دیده می‌شود که حس و حالی سنتی را به آن بخشیده است. در این رستوران تمامی غذاها با کیفیت بالا و توسط آشپزهای حرفه‌ای تهیه شده و در نهایت هم از نظر قیمت و هم طعم بسیار مناسب است. به علاوه رسیدگی پرسنل و بهداشت محیط نیز می‌تواند کاملا شما را راضی کند. قیمت سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند نیز در مقابل امکانات ارائه شده در سطح مناسبی قرار گرفته و آن را در میان بهترین رستوران های شهر مرند قرار داده است.

سفارش آنلاین غذا از سفره خانه سنتی حیدر بابا مرند

در معرفی سفره خانه سنتی حیدر بابا می‌خواهیم به امکان سفارش آنلاین غذا از آن نیز اشاره کنیم. نام این مکان را می‌توانید در میان لیست رستوران های مرند در اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود ببینید. به علاوه در صفحه مربوط به این غذاخوری منوی آن به همراه غذا در اختیارتان قرار گرفته که می‌توانید به راحتی گزینه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات این رستوران را به صورت آنلاین یا حضوری داشته‌اید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود