آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی میوه فروشی کاوه کرمان
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی میوه فروشی کاوه کرمان به همراه آدرس و نقد و بررسی

مینا اسماعیل بیگی 27 آبان 1402 3 دقیقه

بخش مهمی از خریدهای روزانه ما را خرید میوه و سبزیجات تشکیل می‌دهند و مصرف میوه برای تامین مواد مغذی موردنیاز بدن مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است. مثلا در فصل‌های سرد سال مصرف میوه‌های حاوی ویتامین C، سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با عوامل بیماری‌زا تقویت می‌کنند؛ پس نباید از مصرف میوه غافل شد.

اگر به دنبال میوه‌های فصل یا سبزیجات و صیفی‌جات مختلف هستید یا حتی به دنبال یک میوه استوایی خاص می‌گردید، این مطلب مخصوص شما است! در این مقاله از مجله اسنپ فود قصد داریم تا به معرفی میوه فروشی کاوه کرمان بپردازیم که یکی از بهترین میوه فروشی‌های این شهر با تنوعی از میوه‌های تازه و باکیفیت است؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی میوه فروشی کاوه کرمان

میوه‌های فصل، سبزیجات و صیفی‌جات در اغلب میوه فروشی‌ها پیدا می‌شوند، اما یافتن میوه‌های استوایی و خاص کار سخت‌تری است. در میوه فروشی کاوه کرمان علاوه بر میوه‌های فصل و سبزیجات، میوه‌های خاص خارجی مانند بلوبری، منگوستین، فیسالیس، رز بری، بلک بری، دراگون فروت، کوکوریکو شیرنارگیل، پاپایا و… نیز عرضه شده‌اند. تفاوتی نمی‌کند که به دنبال کدام میوه و کدام طعم هستید، میوه فروشی کاوه، تمامی میوه‌های موردنظر شما را ارائه می‌دهد.

عکس میوه فروشی کاوه کرمان

علاوه بر این تنوع فوق‌العاده از میوه‌ها، انواع شور و ترشی‌ها، عسل و آبلیمو نیز در میوه فروشی کاوه به فروش می‌رسند. کلیه محصولات این میوه فروشی تازه بوده و بیشترین کیفیت را دارند؛ پس شما می‌توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. در این میوه فروشی اغلب میوه‌ها و سبزیجات و دیگر محصولات با تخفیف‌های مناسب ارائه شده‌اند.

آدرس و شماره تلفن میوه فروشی کاوه کرمان

برای خرید از میوه فروشی کاوه باید به آدرس این میوه فروشی در بلوار مرادی کرمانی مراجعه کنید. این میوه فروشی در تمامی روزهای هفته باز بوده و آماده ارائه خدمات است. البته روشی دیگر برای خرید از میوه فروشی کاوه وجود دارد و آن، سفارش آنلاین میوه کرمان در اسنپ فود است. با این روش می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، میوه‌های خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه این بخش آدرس، شماره تلفن، ساعت کاری و لوکیشن میوه فروشی کاوه کرمان را ارائه کرده‌ایم.

آدرس و شماره تلفن میوه فروشی کاوه کرمان

  • آدرس: شهر کرمان، بلوار شهید صدوقی، بلوار مرادی کرمانی، مرادی 3
  • شماره تماس: 09162449649
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 8:00 تا 22:00
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: خانه بازی کودک، کتابخانه امام رضا، فست فود عصرانه، سوپر مارکت گیشا، تهیه غذای مامان‌پز
  • لوکیشن میوه فروشی کاوه کرمان

نقد و بررسی میوه فروشی کاوه کرمان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میوه فروشی کاوه را می‌توان تنوع محصولات این میوه فروشی دانست. این تنوع در کنار کیفیت و تازگی میوه‌ها، باعث شده است تا رضایت مشتریان جلب شود. باوجود آنکه میوه‌های خارجی و استوایی اغلب گران هستند، اما در میوه‌سرای کاوه، این میوه‌ها با تخفیف عرضه می‌شوند.

نقد و بررسی میوه فروشی کاوه کرمان

از دیگر ویژگی‌های این میوه فروشی می‌توان به کارکنان آن اشاره کرد که با رویی گشاده در خدمت مشتریان هستند. همچنین کاربران آنلاین این میوه فروشی از برخورد پیک نیز راضی بوده و آن را دوستانه توصیف کرده‌اند. میوه فروشی کاوه با سال‌ها تجربه موفق در فروش انواع میوه‌ها و دیگر محصولات، برای کلیه روزهای هفته در خدمت شما است.

سفارش آنلاین از میوه فروشی کاوه کرمان با اسنپ فود

در این مطلب به معرفی میوه فروشی کاوه کرمان پرداختیم و کلیه اطلاعات این میوه فروشی شامل آدرس، لوکیشن و ساعت کاری آن را معرفی کردیم. اگر به دنبال خرید میوه‌های خاص و باکیفیت هستید، میوه فروشی کاوه انتخاب مناسب شما است. برای خرید از این میوه فروشی می‌توانید به آدرس آن در بلوار مرادی کرمانی مراجعه کنید یا این کار را به اسنپ فود بسپارید.

امکان خرید آنلاین میوه از میوه فروشی کاوه یا دیگر میوه فروشی‌های کرمان در اسنپ فود فراهم شده است. با کمک سفارش آنلاین میوه کرمان ، میوه‌های موردنظر شما در زمان کوتاهی آماده شده و توسط پیک میوه فروشی به آدرس منزل شما ارسال می‌شوند. اسنپ فود آسان‌ترین راه برای خرید میوه در شهر کرمان یا دیگر شهرهای ایران است.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود