آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی پیتزا ساندویچ تاره شب مراغه
رستوران گردی
2.3/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

معرفی پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه + آدرس و اطلاعات تماس

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه، از بهترین فست فودهای این شهر به حساب می‌آید. در خصوص معرفی پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه ، یک فست فود درجه یک را داریم که منوی آن به لحاظ تنوع غذایی، فوق العاده است و در ارائه غذاهای مخصوص به خود، بسیار عالی عمل می‌کند. کیفیت و قیمت غذا در این فست فود شهر مراغه، هر دو عالی هستند و این باعث شده تا مشتریان آن، همیشه خوشنود از ساندویچ شب مراغه بیرون بیایند.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی این فست فود بیندازیم.

معرفی پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه

پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه

پیتزا ساندویچ ستاره شب شهر مراغه، یکی از مشهورترین فست فودها در این شهر است و به جز امکان مراجعه حضوری، می‌توانید سفارش آنلاین از آن را از طریق اسنپ فود، تجربه کنید. در زیر به اطلاعات تماس این فست فود، نگاهی خواهیم داشت:

  • آدرس پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه: استان آذربایجان شرقی، مراغه، خواجه نصیر جنوبی، بین محله سبزچی‌ها و میدان اوحدی
  • شماره تماس: 04137249693
  • ساعات کاری: از ساعت 11:15 تا ساعت 23:00
  • امکانات: محل پارک خیابانی، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مسجد کورخانه، مقبره شیخ رکن الدین اوحدی مراغه‌ای، موزه ایلخانلی مراغه، مجتمع تجاری میلاد نور، قنادی چشم سیاهی، آموزشگاه موسیقی همساز مراغه

منو پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه

منو پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه

پیتزا ساندویچ ستاره شب شهر مراغه، منوی بسیار متنوعی دارد. در اینجا تنها به بخشی از منوی این رستوران در بخش پیتزا و ساندویچ‌ها، نوشیدنی، سالاد و پیش غذا نگاهی می‌اندازیم.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سیب زمینی با قارچ و پنیر سالاد ماکارونی پیتزا سرآشپز نوشابه بطری
سیب زمینی سرخ کرده پیتزا فیلادلفیا نوشابه قوطی
نان اضافه پیتزا کالزون نوشابه خانواده
سیب زمینی ویژه با ژامبون پیتزا مرغ و قارچ ماء الشعیر قوطی
رویال برگر دوغ لیوانی

نقد و بررسی فست فود و پیتزا ستاره شب مراغه

نقد و بررسی فست فود و پیتزا ستاره شب مراغه

اگر بخواهیم لیستی از بهترین رستوران و فست فودهای شهر مراغه را جمع آوری کنیم، قطعا فست فود ستاره شب در میان آن‌ها قرار خواهد داشت. تنوع غذایی، قیمت مناسب و حجم عالی غذاها، همگی باعث شده تا این فست فود از بهترین‌ها باشد.

اگر به انواع برگر علاقه داشته باشید، در فست فود و پیتزا ستاره شب مراغه، بهترین آن‌ها را خواهید یافت. رویال برگر، چیز برگر مخصوص، همبرگر دستی، همبرگر مخصوص و معمولی و … از جمله برگرهای درجه یک این فست فود هستند. در بخش ساندویچ‌ها نیز با تنوع بالایی روبرو هستیم. ساندویچ روفیلا ویژه فست فود ستاره شب از فیله مرغ و همبرگر مخصوص، هات داگ، قارچ و پنیر و … تشکیل شده است. همین طور ساندویچ اژدر ویژه را نباید از دست بدهید.

اگر به کالباس علاقه مند هستید، حتما ساندویچ مورفین ستاره شب را امتحان کنید. به علاوه ساندویچ زاپاتا آن عالی به نظر می‌رسد. به جز این‌ها گزینه‌های دیگری چون ساندویچ ژامبون گوشت با پنیر و قارچ، ساندویچ مرغ با پنیر و قارچ، ساندویچ رست بیف با قارچ، ساندویچ استیک ویژه و … را در منوی این رستوران فست فودی شهر مراغه خواهید یافت.

اما بخش هیجان انگیز پیتزاها نیز شامل انواع پیتزا چون پیتزا مخلوط، پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا مکزیکی، پیتزا مخصوص، پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا رست بیف، پیتزا سرآشپز، پیتزا کالزون، پیتزا یونانی، پیتزا پپرونی، پیتزا قارچ و مرغ و … هستند. لازم به توضیح است که قیمت پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه نیز با در نظر گرفتن کیفیت و طعم عالی پیتزاهای آن، مناسب ارزیابی می‌شود.

سفارش آنلاین از فست فود و پیتزا ستاره شب مراغه

معرفی پیتزا ساندویچ ستاره شب مراغه به پایان رسید. باید بگوییم که اگر چه میل کردن غذا در این فست فود با فضای عالی که دارد، یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود؛ اما در صورتی که زمان و شرایط لازم را نداشته باشید؛ می‌توانید از امکان سفارش آنلاین از اسنپ فود استفاده کنید. به این شکل سفارش آنلاین از فست فود و پیتزا ستاره شب مراغه را ثبت کرده و سفارش شما در زمانی کوتاه به محل آدرس، ارسال خواهد شد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود