آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران سنسو (بلوار فردوس)
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران سنسو (بلوار فردوس) به همراه منو، آدرس و قیمت

اسنپ فود 07 اردیبهشت 1401 2 دقیقه

رستوران سنسو بلوار فردوس از بهترین فست فودهای تهران محسوب شده که می‌تواند تجربه عالی از یک غذای ایتالیایی بی نظیر را در اختیار شما قرار دهد. با مراجعه حضوری به رستوران senso یا سفارش آنلاین غذای آن از طریق اسنپ فود، طعمی متفاوت از غذاهای فست فودی را خواهید چشید. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی رستوران سنسو صادقیه

رستوران سنسو صادقیه

اگر به دنبال یک فست فود خوب و باکیفیت از میان بهترین رستوران های تهران می‌گردید که مشخصاتی از جمله فضای دنج و آرام، غذای باکیفیت، پرسنل آموزش دیده و … داشته باشد؛ رستوران سن سو بلوار فردوس انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

مجموعه رستوران سنسو خیلی قدیمی نیست، اما در همین مدت زمان فعالیت خود توانسته در ردیف بهترین فست فودهای غرب تهران قرار گیرد. هدف سنسو از ابتدای شروع فعالیتش طبخ غذاهای فست فودی خوشمزه و با کیفیت و سرویس‌دهی حرفه‌ای و بی‌نظیر به مشتریان بود. شلوغی این روزهای سنسو ثابت کرده است که پرسنل این رستوران بر روی هدفشان پافشاری کرده و توانستند رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند.

اگر به نتایج نظرسنجی این رستوران نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که مشتریان رستوران senso بالاترین سطح رضایت را داشته و برای مراجعه مجدد به این رستوران، علاقه مند هستند.

آدرس، منو و اطلاعات تماس رستوران ایتالیایی سنسو صادقیه تهران

رستوران سنسو تهران تنها یک شعبه فعال برای سرویس‌دهی به مشتریان دارد. شما می‌توانید در محل تک شعبه این رستوران واقع در بلوار فردوس، سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران سنسو غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

رستوران ایتالیایی سنسو صادقیه

  • آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک ۲۱
  • ساعت کاری: 12 تا 22:30
  • تلفن: 02144020103
  • امکانات: پرداخت الکترونیک

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
نان سیر سالاد سزار میکس پیتزا سوجوک اسپرایت
سیب زمینی سرخ کرده سالاد سزار گریل پیتزا چیکن باربیکیو فانتا
نان سیردار با بیکن سالاد چیکن پیتزا تاکینو لیموناد طبیعی
سزار با فیله سوخاری پیتزا گوشت و قارچ دلستر طعم دار
سالاد سبز پیتزا مارگاریتا باواریا طعم دار
سالاد مخصوص پیتزا رست بیف دوغ
همبرگر مخصوص آب معدنی

برای مشاهده منو کامل این رستوران و همچنین سفارش آنلاین غذا تهران، از طریق اسنپ فود می‌توانید از شلوغی خیابان‌ها و انتظار خالی شدن میز در رستوران خلاص شده و به راحتی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

اگر در مسیر پیدا کردن یک رستوران عالی، به این رستوران رسیدید و به دنبال رستوران های باکیفیت می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران های تهران  را نیز از دست ندهید.

سفارش غذای آنلاین از رستوران سنسو

اگر مایل به چشیدن طعم عالی غذاهای این رستوران هستید، این فرصت برای شما وجود دارد که از طریق اسنپ فود، نسبت به سفارش آنلاین غذا تهران اقدام کنید. در رستوران سنسو بلوار فردوس تهران، بهترین کیفیت غذاها را خواهید یافت و تنوع بالایی انتظار شما را می‌کشد.

اشتراک:
اسنپ فود- 24 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود