آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کامل لوکس ترین رستوران های تهران + عکس، قیمت و منو
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کامل رستوران شاندیز جردن + عکس، منو و قیمت

مینا اسماعیل بیگی 06 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

معرفی کامل رستوران شاندیز جردن

همان‌طور که میدانید پیدا کردن یک کبابی خوب و باکیفیت در کلان شهری چون تهران ساده‌ نیست. اگر می‌خواهید از انتخاب خود مطمئن باشید باید به سراغ نام‌های آشنا و خوش آوازه بروید. رستوران شاندیز جردن پیشنهاد ما به شماست. رستوران شاندیز جردن یکی از معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین رستوران‌ها در پایتخت است که برای یک وعده غذای باکیفیت ایرانی پیشنهاد می‌شود.

رستوران شاندیز جردن حاصل سه دهه تجربه

نام رستوران شاندیز به گوش همه‌ی ما آشناست، البته وقتی نام شاندیز به میان می‌آید بی‌شک ذهن‌ها به سمت رستوران معروف شاندیز در مشهد می‌رود. اما باید اضافه کنیم که رستوران محبوب و پرطرفدار شاندیز در مشهد یک شعبه هم در پایتخت دارد که این‌طور معرفی می‌شود: رستوران شاندیز جردن!

جناب عباس اکبرپور مدیر رستوران شاندیز جردن فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه رستوران‌داری از دوره نوجوانی، نزد پدر خود در رستوران بزرگ شاندیز در شهر مشهد آغاز کرد. نخستین مدیریت مستقل ایشان در سال 1370 با تأسیس رستوران پارک طرقبه رقم خورد و استقبال بی‌نظیر مردم از این رستوران باعث شد که جناب اکبرپور در مسیر رشد حرفه‌ای متوقف نشود.

ایشان پس از عملکرد موفق رستوران پارک طرقبه شعبه دوم از رستوران بزرگ شاندیز با نام شایان شاندیز را در مشهد افتتاح کردند و در ادامه فعالیت‌ها و در پی استقبال بی‌نظیر مردم و پیشنهادها و درخواست‌های مکرر از نقاط مختلف کشور برای افتتاح شعبه‌ای جدید از رستوران شاندیز، تصمیم گرفته شد تا یک شعبه از این رستوران در پایتخت افتتاح شود.

در نهایت در تاریخ دوم بهمن ماه 1376 تنها شعبه رسمی رستوران بزرگ شاندیز در تهران با نام رستوران ۱۳۷۶ شاندیز جردن در خیابان آفریقا (جردن) افتتاح شد.

مدیریت این رستوران درباره شعبه شاندیز جردن این‌طور می‌گویند که: با توجه به کارنامه حرفه‌ای و موفقیت‌هایی که در این زمینه کسب نموده‌ایم، تأسیس و مقبولیت شعبه تهران نیز ادامه طبیعی پیشرفت بنده در زمینه تخصصی‌ام بود و درک این واقعیت به سهولت امکان‌پذیر است. بنده بر این باورم که عامل نهایی مقبولیت و شهرت یک رستوران در ارائه کیفیت مطلوب و تحقق سطح بالایی از رضایت مخاطبان است و نه فقط اقدامات تبلیغاتی که در حرفه ما نیز مشک همواره آن است که خود ببوید.

حالا با توجه به تجربه بیش از سه دهه فعالیت و رضایت صددرصدی مشتریان از مجموعه رستوران شاندیز جردن می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران معرفی کرد. اگر در میان رستوران های تهران به دنبال تجربه طعم واقعی کباب با همان کیفیتی که توقع دارید، می‌گردید پیشنهاد ما رستوران شاندیز جردن است. اینجا می‌توان بهترین شیشلیک پایتخت را سفارش داد.

 

آدرس و اطلاعات تماس رستوران شاندیز جردن

آدرس و اطلاعات تماس رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن تنها یک شعبه فعال برای سرویس‌دهی به مشتریان دارد. شما می‌توانید در محل تک شعبه رستوران شاندیز جردن سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران شاندیز جردن غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس: تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهارراه اسفندیار، بلوار صبا، پلاک 24

ساعت کاری: شنبه تا جمعه 11:45 تا 15:45 و 19:15 تا 22:45

تلفن: 75313

 

منو رستوران شاندیز جردن

منو رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن یک کبابی تمام عیار است که شاید منو آن تنوع خیلی زیادی نداشته باشد اما همان تعداد غذایی که در منو می‌بینید با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه آماده شده، با بهترین طعم سازی طبخ و برای مشتریان سرو می‌شوند. رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران های شمال پایتخت برای امتحان کردن کباب با طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی است.

منو این رستوران شامل کباب شیشلیک، جوجه کباب، فیله و برگ مخصوص، ماهیچه و گردن، کباب کتف و کباب لقمه است که همگی آن‌ها را می‌توان به صورت خوراک و یا به همراه پلو ایرانی سفارش داد.

اگر فارغ از کیفیت و طعم عالی غذا موقعیت مکانی رستوران هم برایتان حائز اهمیت است و به همین دلیل رستوران شاندیز جردن را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران های جردن را از دست ندهید.

لیست قیمت غذاها در منو رستوران شاندیز جردن

  • شیشلیک 270,000 تومان
  • جوجه کباب 170,000 تومان
  • فیله مخصوص 260,000 تومان
  • برگ مخصوص 260,000 تومان
  • ماهیچه مخصوص 265,000 تومان
  • گردن مخصوص 255,000 تومان
  • کتف مخصوص 265,000 تومان
  • کباب لقمه 190,000 تومان
  • برنج 55,000 تومان

خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از خرید غذا از رستوران جردن شاندیز را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود