آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • صبحانه سالم برای مدرسه
    لیست صبحانه سالم برای دانش آموزان شهریور 26, 1403
  • غذا با گوشت چرخ کرده
    لیست انواع غذاها با گوشت چرخ کرده شهریور 26, 1403
  • طرز تهیه گراتن بادمجان
    طرز تهیه گراتن بادمجان شهریور 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران شرزه در شیراز
شکم گردی
به این مقاله امتیاز دهید
2

اطلاعات کامل، منو و آدرس رستوران شرزه در شیراز

مینا اسماعیل بیگی 24 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران شرزه شیراز(sharze restaurant)، از رستوران های سنتی و با قدمت این شهر تاریخی است. شیراز از کلان‌شهرهای ایران و از دیدنی‌ترین شهرهای کشور است که در طول سال میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که از داخل و از کشورهای دیگر برای تماشای جاذبه‌های دیدنی شیراز راهی این منطقه می‌شوند. اگر در این بازار شلوغ و در میان لیست بلندبالای بهترین رستوران ‌های شیراز به دنبال یک گزینه خوب و با کیفیت می‌گردید، در ادامه این مقاله با معرفی این رستوران همراه ما باشید.

رستوران شرزه شیراز، یک انتخاب ویژه

رستوران شرزه شیراز

شرزه، یک رستوران محبوب و قدیمی.

از مردم محلی که بپرسید اکثراً بر این باورند که رستوران شرزه، قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین رستوران شیراز است. با این حساب باید نامش را در صدر لیست بهترین رستوران‌های شیراز قرار داد. گذشته از منو رستوران که با غذاهای سنتی تکمیل شده، دکور فضای رستوران هم کاملاً سنتی اجرا شده است. رومیزی‌های ترمه، میز و صندلی‌های چوبی، تخت‌های سنتی و ظروف خوش نقش و نگار قدیمی همه در کنار هم باعث شدند تا شرزه به عنوان یک رستوران کاملاً سنتی در شیراز معرفی شود.

اینجا دو طبقه رستوران است؛ پس نیازی نیست نگران پیدا کردن جای خالی و رزرو میز باشید. هرچند که رستوران معمولا شلوغ و پر رفت‌وآمد است، اما نظم در سرویس‌دهی و سرعت عمل پرسنل باعث شده تا مشتریان برای پیدا کردن میز خالی زیاد انتظار نکشند.

منوی رستوران سنتی شرزه شامل انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب و جوجه، انواع خورش و انواع غذاهای سنتی و محلی شهر شیراز است که در ظروف قدیمی و خوش نقش و نگار و در سینی مسی برایتان سرو می‌شوند.

آدرس، اطلاعات تماس شعب و منو رستوران شرزه در شیراز

شرزه، این رستوران محبوب نزدیک به بنای تاریخی مسجد وکیل است و در یک موقعیت عالی در شهر شیراز جای دارد. اگر چه حضور پیدا کردن در محل رستوران حال و هوای جذاب خودش را دارد، اما علاوه بر سفارش حضوری امکان سفارش آنلاین هم برای مشتریان فراهم است. شما می‌توانید هم‌اکنون در هر نقطه از شیراز که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران شرزه شیراز اقدام کنید.

  • آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان طالقانی، خیابان مسجد وکیل
  • ساعت کار: 12 تا 23
  • شماره تلفن: 07132241963
  • امکانات: موسیقی زنده، پارکینگ، دستگاه کارتخوان
  • اماکن نزدیک: مسجد وکیل
  • منو:

منوی رستوران شرزه شیراز متنوع است وهمه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

Sharze restaurant shiraz menu :

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر دیس سالاد فصل کباب کوبیده کاردی دوغ نعناع
زیتون پرورده کباب شاه عباسی دلستر قوطی
ماست خیار کباب ماهی آب معدنی
اردور به صورت بوفه و سلف سرویس جوجه کباب برگی دوغ سنتی
کشک و بادمجان فیله جوجه کباب دوغ هفت گیاه
بوفه بدون سفارش غذا فیله برگ دوبل کوب نوشابه
زیتون شور کباب بختیاری

منو رستوران شرزه را مشاهده کردید، همه غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردارند.

با سفارش آنلاین غذا شیراز از اسنپ فود، می‌توانید به راحتی غذاهای مورد علاقه خود را از این رستوران سنتی و قدیمی، به شکل اینترنتی خریداری کرده و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

لوکیشن رستوران سنتی شرزه استان فارس، شیراز را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

سفارش غذا از اسنپ فود

 

سفارش آنلاین غذا از این رستوران شیرازی

همان طور که در منوی این رستوران مشاهده کردید، شرزه شیراز یک منوی رنگارنگ از انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریانش تدارک دیده است. این رستوران در وعده‌ی ناهار و شام، انواع غذاهای سنتی ایرانی و شیرازی از جمله انواع کباب، انواع پلو مخلوط، مرغ، ماهی و انواع غذاهای محلی شیرازی را سرو می‌کند.

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین رستوران‌های ایرانی و سنتی شیراز می‌گردید و به این دلیل رستوران شرزه بازار وکیل را انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین رستوران های شیراز را از دست ندهید.

سفارش آنلاین غذا از این رستوران شیرازی

شهر شیراز مملو از رستوران‌های قدیمی و اصیلی است که منوی غذایی فوق العاده‌ای دارند. در این مقاله رستوران شرزه، منو و موقعیت مکانی این رستوران را به شما معرفی کردیم. رستوران شرزه در این میان از بهترین‌ها محسوب شده و غذاهای آن شما را شگفت زده خواهند کرد. این رستوران از نظرات بسیار خوبی برخوردار است  و در میان مردم شیراز بسیار محبوب است. شما چه تجربه‌ای از رستوران گردی در شیراز دارید؟ خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2716 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود