آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران مهستان مشهد
شکم گردی
3.4/5 - (7 امتیاز)
1

رستوران مهستان مشهد | اطلاعات کامل، منو قیمت و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 24 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران مهستان مشهد، به عنوان یکی از برترین رستوران‌های این شهر شناخته می‌شود. مشهد یکی از شلوغ‌ترین شهرهای گردشگر پذیر کشور است که رستوران‌ها و غذاخوری‌های آن به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های این شهر در میزبانی از گردشگران بسیار اهمیت پیدا کرده‌اند. همین هم باعث شده تا در دو دهه اخیر تعداد رستوران و فست فود در شهر مشهد به شکل تصاعدی بالا روند. اگر در این بازار شلوغ و در میان لیست بلندبالای رستوران‌های مشهد به دنبال یک گزینه خوب و با کیفیت می‌گردید در ادامه این مقاله با معرفی رستوران مهستان مشهد همراه ما باشید.

رستوران مهستان مشهد، یک رستوران تمام عیار ایرانی

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد است که با مساحتی حدود 2 هزار مترمربع سال‌هاست پذیرای زائران و مردم بومی است. نقطه عطف این رستوران به نسبت دیگر رستوران‌های ایرانی و قدیمی مشهد، داشتن دو سالن مجزا برای سرویس‌دهی است. یک سالن روباز و یک سالن سرپوشیده که سرو غذا در هر کدام مطابق میل و درخواست شما انجام خواهد شد.

خبر خوب این که با انتخاب رستوران مهستان مشهد به سراغ یک مجموعه درجه یک با مدیریت و تیمی حرفه ای و باتجربه رفته‌اید که گواهینامه‌های لازم جهت فعالیت در حوزه رستوران‌داری را کسب کرده و با رعایت بالاترین سطوح استانداردهای بهداشتی، غذایی باکیفیت و سالم را برایتان سرو می‌کنند.

کلیه خدمات در این رستوران، در بالاترین سطح عرضه شده و می‌توانید بهترین تجربه از غذاهای ایرانی را اینجا داشته باشید. به علاوه در بخش فضای باز آن، امکان صرف وعده غذایی در حال و هوای طبیعت را خواهید داشت که خود تجربه‌ای متفاوت محسوب می‌شود.

آدرس و اطلاعات تماس شعب رستوران مهستان مشهد در هفت تیر

رستوران مهستان

این رستوران در حال حاضر تنها یک شعبه فعال در سطح شهر مشهد دارد. تک شعبه آن در ناحیه هنرستان شهر مشهد، در منطقه هفت تیر، یکی از پررفت و آمدترین خیابان‌های مشهد مقدس، واقع شده است. شما این امکان را دارید که با سفارش آنلاین غذا مشهد از این رستوران، بدون نیاز به حضور فیزیکی، به راحتی غذای خود را دریافت کرده و از طعم عالی آن لذت ببرید.

سفارش آنلاین از رستوران مهستان

  • آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، هفت تیر ۸ (گلشن)، روبروی برج آرمیتاژ، رستوران مهستان
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 12 الی 24، پنجشنبه و جمعه 12 الی 24
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۰۹۷۷۷
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، فضای آزاد
  • اماکن نزدیک: رستوران امیرشاهان، پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ، کافه رستوران دیت، جگر و دیزی سرای گلشن

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ شیر سالاد فصل بختیاری نوشابه
ماست و موسیر سالاد شیرازی جوجه کباب ماء الشعیر
ماست و خیار گردن دوغ
زیتون پرورده کباب ترش آب معدنی
ماهی قزل آلا
کباب بره
دیزی سنگی

برای مشاهده منوی کامل رستوران، به اسنپ فود مراجعه کنید.

پیج اینستاگرام رستوران احسان مشهد: mahestan_shandiz@

کمی بیشتر درباره منو رستوران مهستان مشهد شاندیز

رستوران مهستان مشهد

احتمالاً از روی اصالت نام رستوران مهستان مشهد حدس می‌زنید که اینجا یک رستوران با منو ایرانی است و  قرار است با گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب ایرانی از شما پذیرایی کند. در حقیقت این رستوران منو فوق العاده‌ای دارد و چیزی که در منو این رستوران توجه شما را جلب خواهد کرد، تنوع بالا از انواع کباب و جوجه کباب است که باعث می‌شود هر سلیقه‌ای از اینجا راضی بیرون برود. همین طور فراموش نکنید که اینجا یکی از بهترین شیشلیک‌ها در شهر مقدس مشهد را عرضه می‌کند.

اگر به دنبال باکیفیت‌ترین رستوران‌های ایرانی و سنتی مشهد می‌گردید و به این دلیل رستوران مهستان را انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین رستوران های سنتی مشهد را از دست ندهید.

سفارش آنلاین از این رستوران

رستوران مهستان مشهد در میان رستوران‌های بنام این شهر، شهرت زیادی داشته و مشتریانی همیشه راضی دارد. امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما مفید باشد.خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود