آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران میزبان بابلسر
شکم گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

منو و آدرس رستوران میزبان در هتل میزبان بابلسر | قیمت و اطلاعات کامل

اسنپ فود 07 خرداد 1401 4 دقیقه

یک شهر توریستی و پر رفت‌وآمد مانند بابلسر، پیدا کردن بهترین رستوران‌ها که هم در خدمات و سرویس‌دهی بی‌نظیر باشند، هم غذای باکیفیتی ارائه دهند، کار چندان ساده‌ای نیست. اگر تصمیم به سفارش آنلاین غذا داشته باشید، می‌توانید از طریق اسنپ فود، بهترین رستوران های بابلسر را دنبال کرده و ضمن مقایسه هوشمندانه میان آن‌ها، نسبت به خرید اینترنتی غذا اقدام کنید. یکی از بهترین رستوران‌های این شهر، رستوران میزبان بابلسر است. رستوران میزبان بابلسر داخل شهر نیست و نزدیک به کمربندی، در یک موقعیت استثنائی قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره رستوران میزبان بابلسر بیشتر بدانیم و نگاهی به منو این رستوران شمالی بیندازیم.

رستوران میزبان بابلسر؛ با دو دهه تجربه رستورانداری

در سفر شمال مسافران معمولا به دنبال بهترین رستوران‌ها برای صرف غذا هستیم. در این جستجو، رستوران میزبان بابلسر، یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. رستوران میزبان بابلسر کمربندی یکی از بهترین رستوران‌های شهر بابلسر است  که بیش از بیست سال سابقه فعالیت و رستوران داری در این شهر را دارد. چیزی که بیش از همه باعث محبوبیت و معروفیت رستوران میزبان شده، قدمت این رستوران نیست بلکه، تنوع غذاهای این رستوران است که باعث شده رستوران میزبان به یکی از پر رفت و آمدترین رستوران‌های شهر تبدیل شود.

در منو این رستوران می‌توان انواع غذاهای ایرانی را در مدل‌های متنوع با سرو تک یا دونفره سفارش داد.  به طور مثال اگر میل به سفارش خورشت فسنجان داشته باشید، در تهیه غذای میزبان فسنجان با ران، فسنجان با سینه و فسنجان با گوشت قابل سفارش است. هیجان‌انگیز است نه؟ این یعنی در رستوران میزبان به هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای احترام گذاشته شده است. با سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود، می‌توانید طعم غذاهای محلی و ایرانی و … رستوران میزبان را بدون نیاز به حضور پیدا کردن در محل این رستوران بچشید.

رستوران میزبان بابلسر

البته گذشته از غذاهای ایرانی متنوع، رستوران میزبان بابلسر به غذاهای محلی شمالی‌اش معروف است. پس در این رستوران از سفارش غذاهای محلی غافل نشوید. باید اضافه کنیم که رستوران میزبان تمامی استانداردهای لازم جهت پذیرایی از شما را کسب کرده و سعی دارد تا همواره با بالا نگه داشتن کیفیت غذا رضایت حداکثری را از جانب مشتریانش کسب کند. تمامی غذاهای منو این رستوران هم از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند هم تجربه‌ای جدید از سفارش غذا در رستوران را برایتان رقم می‌زنند.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران میزبان

رستوران میزبان بابلسر تنها یک شعبه فعال برای سرویس‌دهی به مشتریان دارد. شما می‌توانید در محل تک شعبه رستوران میزبان واقع در کیلومتر 4 کمربندی بابلسر سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا با سفارش آنلاین از رستوران میزبان بابلسر غذای موردعلاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

  • آدرس: مازندران، بابلسر، کیلومتر ۴ کمربندی، رستوران میزبان
  • ساعت کاری: 11 تا 16:30 و 20 تا 23:30
  • تلفن: 0115234968
  • اماکن نزدیک: باشگاه اوین، باشگاه تیراندازی بابلسر، سینما شقایق، بازار بابلسر، هاستل ماهور بابلسر، هتل ترنج، پیتزا لنتو، بستنی حاجی بابا، دادلی دنر
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، پارکینگ

منو رستوران میزبان بابلسر:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی ها
ماست دلال سالاد یونانی چلو مرغ ترش نوشابه قوطی
ماست و خیار سالاد فصل کوفته تبریزی دوغ لیوانی گلا
سیر ترشی سالاد سزار دلمه فلفل نوشابه خانواده
ماست چکیده ساده سالاد شیرازی میرزا قاسمی ماء الشعیر قوطی
زیتون پرورده سالاد کلم کشک بادمجان آب مروارید
چلوخورشت مرغ و آلوچه وحشی و ناردون
چلوخورشت آلو انار با مرغ
خورشت قیمه
خورشت قرمه سبزی

کیفیت منو رستوران میزبان بابلسر چطور است؟

رستوران میزبان بابلسر یک رستوران ایرانی است که گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب ایرانی را در منوی خود جای داده؛ البته بخش سالادها در منو رستوران میزبان جز سالادهای محبوب ایرانی چند نوع سالاد محبوب دیگر را هم شامل می‌شود. رستوران میزبان بابلسر منو متنوعی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند.

کیفیت منو رستوران میزبان بابلسر

رستوران میزبان بابلسر یکی از بهترین رستوران‌های مازندران برای صرف غذای باکیفیت و خوش‌طعم با قیمت‌گذاری عالی است که با توجه به حجم غذاها و کیفیت بالای مواد اولیه و طبخ قابل توجیه هستند. منو این رستوران شامل انواع کباب، به صورت چلو و خوراک، انواع پلو مخلوط ایرانی، انواع خورشت، ماهی، مرغ  و انواع پیش‌غذاهای ایرانی مانند میرزاقاسمی و کشک بادمجان، دلمه، کوفته و انواع دسر و نوشیدنی است که می‌توان هم به صورت حضوری در رستوران و هم به صورت غیرحضوری و آنلاین سفارش داد.

به ویژه رستوران میزبان بابلسر بیرون بر پرطرفداری داشته و مردم این ناحیه معمولا از خدمات بیرون بر آن استقبال می‌کنند. توصیه می‌کنیم که حتما از سفارش آنلاین غذا تهران این رستوران در اسنپ فود، استفاده کرده و بهترین تجربه خرید اینترنتی غذا در شهر بابلسر را داشته باشید.

سفارش آنلاین از رستوران میزبان بابلسر

رستوران میزبان بابلسر، یکی از بهترین رستوران‌های این شهر به حساب آمده و می‌توانید تجربه عالی صرف غذای شمالی و محلی را در این رستوران داشته باشید. شما چه نظری درباره رستوران میزبان بابلسر صبحانه، ناهار و شام دارید؟ پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان خود نیز ارسال کرده و به آن‌ها در خصوص رستوران میزبان شهر بابلسر اطلاع رسانی کنید.

اشتراک:
اسنپ فود- 23 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود