نزدیک عید بود، تخفیف نبود اسنپ فود!

به این مقاله امتیاز دهید

 

در آخرین هفته‌های اسفند حال و هوای عید نه‌تنها در شهر پیچیده بلکه به خانه‌ها و خانواده‌ها هم رسیده است.
این روزها همه ما درگیر خانه‌تکانی، خریدهای قبل از عید، انتخاب جزییات سفره هفت‌سین و هزاران دغدغه کوچک و زیبا هستیم.
با همه خستگی‌ها و سرعت بالای کارهای نیمه‌تمام، اسفند پرجنب‌وجوش اما سرشار از حس زندگی است.
خوشحالیم که با ارائه خدمات متنوع در اسنپ‌فود می‌توانیم در بخشی از جنب‌وجوش‌های قبل از عید خانواده شما سهیم باشیم.

امسال نگران خرید شیرینی، آجیل، میوه و پروتئین نباشید! لیست خریدتان را آماده کنید و به اسنپ‌فود بسپاریدش، نه‌تنها نیازی نیست از خانه خارج شوید بلکه تمام اقلامی که نیاز دارید را می‌توانید با 30درصد تخفیف سفارش دهید.

معرفی کمپین نوروزی اسنپ‌فود

خرید قبل از عید برای همه ما احساس نوستالژیک و شیرینی تداعی می‌کند. اما ممکن است در زندگی پرمشغله امروزی ایستادن در صف‌های بلند شیرینی‌فروشی و سر زدن به میوه‌فروشی و یا خرید محصولات پروتئینی کمی زمان‌بر باشد. به همین دلیل اسنپ‌فود تصمیم دارد روزهای پایانی اسفند تمام قد در کنار شما باشد.
در طرح نوروزی اسنپ‌فود می‌توانید تمامی اقلام مرتبط با عید از جمله شیرینی و آجیل، میوه و پروتئین را با 30 درصد تخفیف سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

زمان و نحوه استفاده از تخفیف نوروزی اسنپ‌فود

کلیه محصولات مرتبط با عید نوروز در اسنپ‎فود از تاریخ 17 اسفندماه تا 24 اسفندماه  با 30 درصد تخفیف برای کاربران اسنپ‌فود در دسترس خواهند بود. برای اطمینان خاطر از خرید محصولات باکیفیت و مرغوب می‌توانید از بهترین فروشگاه‌‌های اطراف خود سفارش خود را ثبت کنید و قبل از سال تحویل بگیرید.

کدام شهرها تحت پوشش طرح نوروزی اسنپ فود هستند؟

در بیشتر شهرهای بزرگ ایران تمامی کاربران اسنپ‌فود بدون نیاز به کد تخفیف می‌توانند از تخفیف30 درصدی بر سرویس‌های مختلف اسنپ‌فود استفاده کنند. اصفهان، اهواز، تهران، شیراز، کرج، مشهد و قم از جمله شهرهایی هستند که می‌توانید در سرویس‌های مختلف خرید خود را با تخفیف نوروزی ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

انواع آجیل عید با تخفیف شب عید اسنپ فود

یکی از خوراکی‌های پرطرفدار و خوشمزه برای روزهای سال نو و دید و بازدید ها انواع آجیل است که شما عزیزان می‌توانید با ثبت سفارش در اسنپ‌فود باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین آجیل‌ها نظیر پسته، بادام هندی، فندق و غیره را از قنادی‌ها و شیرینی‌فروشی‌های معتبر و معروف با تخفیف 30 درصدی خریداری کنید.

انواع شیرینی عید با تخفیف شب عید اسنپ‌فود

در تمامی شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران می‌توانید شیرینی شب عید خود را از بهترین شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌های معروف با ثبت سفارش در اسنپ فود با 30درصد تخفیف سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

تخفیف عید نوروز در شیرینی فروشی گاندی

یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌‌های تهران که در این حوزه 40 سال فعالیت دارد و با کیفیت‌ترین و خوش طعم‌ترین شیرینی‌ها را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد، شیرینی فروشی گاندی است. کیفیت کیک و شیرینی ‌های قنادی گاندی زبانزد عام و خاص بوده و از این خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ کمتر کسی می‌تواند چشم‌پوشی کند. در قنادی گاندی علاوه بر دونات‌های خوش‌طعم و مشهورش شیرینی‌هایی نظیر شیرینی دانمارکی، آلمانی و ناپلئونی‌‌های گاندی نیز زبانزد همه مشتریان این قنادی است.

تخفیف شب عید شیرینی فروشی ناتلی

یکی دیگر از پیشنهادهای مجموعه اسنپ فود برای تهیه شیرینی، شیرینی فروشی ناتلی است که یکی از قدیمی‌ترین شیرینی‌فروشی‌های تهران بوده و حدوداً 80 سال سابقه فعالیت در این صنف را دارد. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌های اسنپ فود برای تهیه محصولات مرغوب، خوشمزه و با کیفیت با تخفیف 30 درصدی برای شب عید، شیرینی فروشی ناتلی است.

برای خرید آنلاین میوه تخفیف شب عید را از دست ندهید

علاوه بر انواع آجیل پیشنهاد اسنپ‌فود برای تهیه انواع میوه با کیفیت، سالم و با تخفیف ویژه، میوه فروشی‌های معروف نظیر میوه سرای باغ رضوان و میوه سرای باغ بهشت در تهران است که میوه شب عید را با تخفیف 30 درصدی برای مشتریان خود ارائه می‌کنند. خرید میوه یکی از خریدهای پردغدغه برای خانواده‌های ایرانی است زیرا نمی‌توان میوه را در حجم بالا برای تمام تعطیلات عید خریدارید کرد. به همین دلیل خرید آنلاین از اسنپ‌فود می‌تواند همیشه میوه تازه و مرغوب را به دست شما برساند.

محصولات پروتئینی را با تخفیف شب عید بخرید

خرید پروتئین سهم بزرگی در سبد خرید خانواده‌های ایرانی دارد. قبل از شروع ایام تعطیلات عید نوروز با توجه به میهمانی‌ها و دورهمی‌های خانودگی و دوستانه خرید محصولات پروتئینی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای خرید به‌صرفه و بدون دغدغه می‌توانید علاوه بر میوه و آجیل عید انواع پروتئین را هم با ثبت سفارش در اسنپ فود با تخفیف30 درصدی کمپین نوروزی اسنپ‌فود برای شب عید تهیه نمایید.

نتیجه گیری

شما عزیزان می‌توانید تمام اقلام موردنیاز برای شب عید آجیل، میوه، شیرینی و پروتئین شب عید را از بهترین و با کیفیت‌ترین قنادی‌ها و میوه فروشی‌های که در فوق ذکر شد با تخفیف 30درصدی که کمپین اسنپ فود فراهم کرده در بازه زمانی 17 اسفند ماه تا 24 اسفند ماه خریداری کنید.

 

نظرات کاربران