آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

پیتزا پاندا، پاتوقی برای عاشقان پیتزا

مینا اسماعیل بیگی 28 شهریور 1402 5 دقیقه

کرمان با وجود اینکه در منطقه کویری ایران قرار دارد ولی به دلیل جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی و همچنین طبیعتی بکر وخاطره انگیزی که دارد، سالانه مسافران و گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند.

گشت و گذار در کویر و تماشای ستارگان در شب‌های به یاد ماندنی از یک طرف و بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی مثل حمام گنجعلی خان، آتشکده زرتشتیان وبازار قدیمی کرمان از طرف دیگر هر کسی را برای رفتن به این شهر فوق العاده ترغیب می‌کند.

لذت خوردن یک پیتزا خوشمزه در پیتزا پاندا کرمان

با روانه شدن مسافران و گردشگران، امکانات رفاهی و خدماتی این شهر نیز روز به روز توسعه یافتند. کافه و رستوران‌های بسیاری در شهر تاسیس شدند تا پاسخگوی نیاز مسافران باشند. اما قطعا در بین این رستوران‌ها بعضی گوی رقابت را برده و در صدر جدول قرار می‌گیرند. اگر شما هم قصد سفر به کرمان را دارید با ما همراه باشید تا پیتزا پاندا کرمان که یکی از بهترین این مجموعه‌ها است را بشناسید.

رستوران سید یحیی کرمان یکی از بهترین مجموعه‌های سنتی در این شهر است. اگر به خوردن غذاهای محلی و سنتی علاقه دارید، حتما این رستوران فوق العاده را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید تا هم از فضای دلنشین و موسیقی سنتی لذت ببرید و هم طعم عالی غذاهای محلی کرمان را بچشید.

پیتزا پاندا، پاتوقی برای عاشقان پیتزا

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که دست رد به سینه پیتزا بزند! این فست فود محبوب در همه جا دنیا طرفداران پر و پا قرصی دارد. ما اینجاییم تا شما در سفرتان به کرمان بهترین پیتزایی که تا به حال خورده‌اید را امتحان کنید و تجربه متفاوتی از خوردن پیتزا را از این شهر به یادگار با خود داشته باشید.

پیتزا پاندا (Panda Pizza) که در خیابان نشاط کرمان تاسیس شد به سرعت در بین همه اهالی و ساکنین کرمان شناخته شد و محبوبیت بسیاری پیدا کرد. این مجموعه کار خود را با تمرکز بر تهیه انواع پیتزاهای ویژه شروع کرد و رفته رفته با توجه به نیازسنجی مشتریان خود منو خود را گسترش داده و انواع ساندویچ، برگر و سوخاری را نیز به منو افزود.

در پیتزا پاندا از تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

برای آماده سازی و تهیه یک پیتزای خوشمزه، علاوه بر داشتن یک دستور پخت عالی، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب حرف اول را می‌زند. پیتزا پاندا کرمان از تازه‌ترین مواد اولیه و بهترین برندها اقلام مورد نیاز خود را تامین می‌کند. همین نکته دلیل اصلی پیتزاهای بی‌نظیر این مجموعه است.

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، یکی دیگر از فاکتورهای مورد نیاز برای داشتن یک پیتزا خوش طعم، داشتن یک دستور پخت حرفه‌ای و اصولی است. رستوران پاندا دستورهای پخت منحصر به فردی دارد که رمز موفقیت این مجموعه بوده است. در پیتزا پاندا انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی به صورت تخصصی آماده شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اطلاعات پیتزا پاندا کرمان

حتما شما هم بعد از آشنایی با رستوران پاندا کرمان دوست دارید غذاهای خوشمزه و سالم این مجموعه را امتحان کنید. در این صورت این بخش مخصوص شما خواهد بود.

آدرس: کرمان، خیابان نشاط، رو به رو پارک نشاط، ابتدا خیابان سعدی

شماره تماس: 32223472-034

منو پیتزا پاندا

قبل‌تر هم توضیح دادیم که رستوران پاندا هرچند با درست کردن حرفه‌ای و اصولی انواع پیتزاها کار خود را شروع کرد اما ماجرا به همین جا ختم نشد و منو خود را بسیار متنوع کرد تا هر کس با هر ذائقه‌ای بتواند لذت خوردن غذاهای این مجموعه را از دست ندهد. در ادامه بخشی از منو این مجموعه را با هم می‌بینیم.

تنوع در منو پیتزا پاندا حرف اول را می‌زند.

پیتزا ایتالیایی پیتزا آمریکایی برگر و ساندویچ سوخاری سالاد و پیش غذا نوشیدنی
پیتزا رست بیف پیتزا رست بیف برگر کلاسیک فیله مرغ سوخاری سیب ویژه انواع نوشابه‌ها
پیتزا مخصوص پیتزا مخصوص چیز برگر سیب زمینی سوخاری بیف فرایز انواع دلستر و ماء الشعیر
پیتزا گوشت و قارچ پیتزا گوشت و مرغ ماشروم برگر قارچ سوخاری چیکن فرایزر دوغ
پیتزا مرغ و قارچ پیتزا پپرونی ساندویچ چیز داگ   بوقلمون فرایزر آب معدنی
پیتزا پپرونی پیتزا بوقلمون ساندویچ ماشروم داگ   نان سیر  
پیتزا گوشت و مرغ پیتزا سبزیجات ساندویچ مخصوص دوبل      

 

یکی از نکات قابل توجه در منو رستوران پاندا ارائه انواع پیتزاها در چهار سایز مینی، تک نفره، دو نفره و خانواده است. با این کار مشتریان می‌توانند بر حسب میل و علاقه پیتزای خود را در اندازه و حتی طعم‌های متفاوتی سفارش بدهند. شما می‌توانید به راحتی از طریق لینک خرید پیتزا کرمان، پیتزا مورد نظر خودتان را از این مجموعه انتخاب کنید و با فاصله زمانی کوتاهی آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

همه چیز در مورد پیتزا پاندا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که نظر شما را در پیتزا پاندا جلب می‌کند، حسن خلق و خوش‌رویی پرسنل این مجموعه است. نیرو انسانی مشغول در این رستوران علاوه بر اینکه از تخصص و مهارت‌های بالایی در حوزه فعالیت خود برخوردار هستند، از شما و مهمانانتان کاملا صمیمانه و گرم استقبال خواهند کرد.

پیتزا پاندا همه روزه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب آماده سرویس دهی به شما است. به عبارت دیگر این مجموعه فقط در وعده شام مشغول به فعالیت است و شما نمی‌توانید از پیتزا پاندا برای وعده ناهار سفارشی داشته باشید. پیتزا پاندا چون به صورت اینترنتی نیز به شما خدمت رسانی می‌کند شما می‌توانید پیتزا آنلاین کرمان را با ثبت سفارش از این مجموعه امتحان کنید.

انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی در پیتزا پاندا

ساده‌ترین راه برای سفارش از این رستوران از طریق لینک غذا انلاین کرمان است. تا به صورت اینترنتی و فقط با چند کلیک غذای مورد نظر خودتان را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی با بالاترین میزان کیفیت آن را در هر جایی که هستید تحویل بگیرید.

اما اگر دوست دارید خودتان به صورت حضوری برای سفارش و سرو غذا در این مجموعه بروید، باید به شما بگوییم که این مجموعه پارکینگ اختصاصی برای مشتریان خود دارد؛ در نتیجه از بابت پیدا کردن جای پارک برای خودرو شخصی خود خیالتان می‌تواند راحت باشد. برای رفتن به این رستوران از طریق وسایل نقلیه عمومی، ایستگاه اتوبوس میدان قرنی و ایستگاه اتوبوس آقاخان  بهترین گزینه‌ها هستند.

اگر خوردن فست فود از علاقمندی‌های شما است، ساندویچ سی گل کرمان یکی دیگر از پیشنهادات اصلی ما به شما در این شهر تاریخی است. ساندویچ سی گل با ارائه انواع ساندویچ‌های خوشمزه شما را شگفت زده خواهد کرد.

و در آخر

ما در این مقاله به طور کامل و مفصل به معرفی پیتزا پاندا کرمان پرداختیم. همان طور که دیدید این مجموعه یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین فست فودی در شهر کرمان است و کمتر کسی از اهالی این شهر است که غذاهای خوشمزه اینجا را امتحان نکرده باشد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم عاشق پیتزا و فست فود هستید لذت خوردن غذاهای رستوران پاندا را با سفارش آنلاین پیتزا پاندا از خودتان دریغ نکنید. اگر قبلا از غذاهای این مجموعه امتحان کرده‌اید، حتما نظرات خودتان را درباره پیتزا پاندا با ما به اشتراک بگذارید. ما از دریافت و خواندن نظرات شما خوشحال خواهیم شد!

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود