آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی پیتزا پرپروک

مینا اسماعیل بیگی 08 مهر 1402 5 دقیقه

 

در شهر تهران مجموعه رستوران‌های مختلفی فعالیت دارند که از جمله آنها می‌توان به مجموعه رستوران‌های پرپروک یا perperook اشاره کرد. این مجموعه با 15 شعبه مختلف در بیشتر مناطق تهران فعالیت دارد و توانسته با تهیه و پخت انواع فست‌فود‌های خوشمزه دل ساکنین این مناطق را به‌دست بیاورد.

به‌هریک از شعبه‌های پتیزا پرپروک مراجعه کنید، با دنیایی از فست‌فود‌هایی خوشمزه روبه‌رو می‌شوید که هر یک با طعم و عطر فوق‌العاده‌شان، شما را جذب خود می‌کنند. نگران سلامت‌محوربودن این غذا‌ها نیز نباشید، چون با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. بنابراین از طعم و عطر آنها لذت ببرید و یک وعده غذایی خاص را نوش‌جان کنید.

تمام شعبه های پرپروک در تهران با تکیه بر دانش و علم روز دنیا مدیریت می‌شوند، به‌همین‌دلیل تمام نیاز‌های مشتریان را برطرف می‌کنند. این شعبه‌ها با فعالیت به‌صورت حضوری و بیرون‌بر توانسته‌اند نیاز بیشتر مردم شهر تهران را به فست‌فود و غذای آماده برطرف کنند.

معرفی پیتزا پرپروک

پیتزا پرپروک در محیطی دنج و بسیار زیبا با طراحی دکوراسیون امروزی آماده است تا از مشتری‌های خود پذیرایی کند. تمام پرسنل این مجموعه آموزش دیده‌اند تا به‌شیوه‌ای مناسب با مشتری‌ها برخورد کنند تا آنها تبدیل به مشتری دائمی شوند. کیفیت غذا‌های این رستوران نیز به‌دلیل آشپز‌های حرفه‌ای آنجا بالا است و طعم و مزه فوق‌العاده‌ای دارند. تمام این ویژگی‌ها دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا پرپروک جزء بهترین رستوران‌های تهران شناخته شود.

در ادامه می‌خواهیم ویژگی‌های مختلف رستوران‌های پرپروک را بگوییم و درباره‌ی آنها صحبت کنیم. هر یک از این ویژگی‌ها برگ برنده‌ای برای رستوران‌های زنجیره‌ای پرپروک هستند تا آن را تبدیل به انتخاب اول مشتری‌ها کنند:

محیط کاملاً تمیز رستوران

پرسنل به‌صورت دائم محوطه رستوران را با ابزار‌ها و مواد شوینده مختلف تمیز کاری می‌کنند تا احتمال انتشار میکروب، باکتری، ویروس و عوامل بیماری‌زا در محیط به‌حداقل برسد.

محیط تمیز و مناسب رستوران پرپروک

تمام زباله‌های خشک و تر رستوران نیز در محفظه‌های مناسب قرار می‌گیرند تا باعث تجمع حشرات و حیوانات موذی نشوند.

کیفیت بالای غذا

مواد اولیه این رستوران کاملاً ارگانیک و سالم هستند و به‌صورت تازه در اختیار آشپز‌ها قرار می‌گیرند.

رستوران پرپروک، رستورانی با غذاهای باکیفیت

آشپز‌ها نیز با مهارت زیادی که در زمینه پخت فست‌فود دارند، غذا‌هایی خوشمزه و خوش‌عطری تهیه می‌کنند.

محیط دنج و امروزی

دکوراسیون مجموعه رستوران‌های پرپروک، امروزی و دنج است؛ برای همین اگر به دکوراسیون‌های مدرن علاقه دارید، حتماً این فست‌فودی‌ها را برای صرف غذا انتخاب کنید. این رستوران‌ها ظرفیت بالایی نیز دارند و گاهی حتی به‌صورت همزمان می‌توانند پاسخگوی 300 نفر باشند.

شعبه های پیتزا پرپروک در تهران

نام شعبه آدرس
جردن بلوار نلسون ماندلا (جردن)، حدفاصل خیابان کاج آبادی و خیابان ناهید غربی پلاک 184
سعادت آباد شمال تهران – سعادت آباد، حد فاصل چهارراه سرو و میدان شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، پلاک 16 50 نفر
پاسداران شمال تهران – پاسداران، تقاطع خیابان داوود اسلامی و گلستان پنجم، پلاک 60 186 نفر
قیطریه شمال تهران – روبروی پارک قیطریه، نبش کوچه شب افروز، پلاک 97 مشخص نیست
ولنجک شمال تهران – بلوار دانشجو، خیابان گلریزان، روبروی پارک گلریزان 130 نفر
آپادانا مرکز تهران – سهروردی شمالی، خیابان آپادانا(خرمشهر)، نرسیده به خیابان قنبرزاده(مصلی)، پلاک 125 119 نفر
هدیش مال پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی(گلستان ۵)، مجتمع هدیش مال، فودکورت طبقه چهارم، واحد 6 300 نفر
گیشا گیشا، خیابان فروزانفر، نبش کوچه پنجم، پلاک 57 40 نفر
کاشانی بلوار کاشانی نرسیده به فلکه دوم صادقیه پلاک 98 74 نفر
تهرانپارس شرق تهران – تهرانپارس، خیابان 142 غربی، حدفاصل خیابان رشید و 113، پلاک 108 200 نفر
پونک غرب تهران – پونک، بلوار میرزا بابایی، بعد از ایران زمین پلاک 180/4 40 نفر
محمودآباد – سیمرغ محمودآباد – سرای گردشگری سیمرغ 300 نفر
مهرشهر – کرج استان البرز، کرج، مهرشهر، بلوار دانش، پلاک 11  مشخص نیست
کورش غرب تهران – بزرگراه شهید ستاری، مجتمع تجاری کورش، طبقه هفتم، فودکورت بام کورش 255 نفر
ایرانمال انتهای اتوبان شهید همت (غرب)، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال)، طبقه G1، فود کورت الماس، پلاک RB-220 370 نفر

تمام شعبه‌ها ساعت کاری مشخصی دارند و از ساعت 11 ظهر الی 23.30 شب فعالیت می‌کنند. همچنین بیشتر این رستوران‌ها در اپلیکیشن سفارش انلاین غذا اسنپ فود به‌جزء کوروش و ایران‌مال فعالیت دارند که انتظار می‌رود در آینده نیز این رستوران‌ها به خانواده اسنپ فود اضافه شوند. با قابلیت سفارش آنلاین پرپروک دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه‌های این رستوران نیست.

شعبه‌های پرپروک در اطراف شهر تهران پراکنده شده‌اند، اما همانطور که متوجه شدید، یکی از شعبه‌های آن در مهرشهر کرج فعالیت دارد تا شهروندان کرجی نیز از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

منو پرپروک

منو پرپروك سعادت آباد، کورش، هدیش‌مال و تمام شعبه‌های دیگر این مجموعه تقریباً مشابه یکدیگر است. در تمام این شعبه‌ها انواع پیتزا معمولی مثل کارزانا، بیستکا، آروستو، چیکن‌باربیکیو یا رتولی، انواع پیتزا جامبو مثل تندروی جانبو، مرغ تنوری جامبو، آروستوپینو جامبو یا پپرونی جامبو و انواع پیتزا سیسیلی مثل استیک با سیر سیسیلی، مخلوط سیسیلی یا سبزیجات سیسیلی سرو می‌شوند.

رستوران‌های پرپروک، رستوران‌هایی با خوشمزه‌ترین غذاها

ساندویچ‌های پرپروک نیز شامل قارچ برگر، چیزبرگر، هلوبرگر، همبرگر و … می‌شوند. اگر طرفدار سوخاری هستید، در این مجموعه سوخاری‌های خوشمزه‌ای وجود دارد که شامل مرغ‌سوخاری چند تکه، فیله‌سوخاری و میگوسوخاری هستند.

سالاد‌ها و پیش‌غذا‌های پرپروک نیز خود یک وعده غذایی کامل و جداگانه به‌شمار می‌آیند، چون پروپیمان هستند. نام انواع چیپس و پنیر مکزیکی، نان سیر، سیب‌زمینی، سالاد یونانی، سالاد هاوایی، سالاد کلم، سالاد سزار، و … را در منو پیش‌غذا و سالاد این رستوران می‌بینید.

رستوران‌های مشابه مانند جیلیز ویلیز نیز منویی پروپیمان مانند پرپروک دارند؛ بنابراین اگر به‌هردلیلی قصد سفارش از مجموعه پرپروک را ندارید، اما به‌دنبال مجموعه‌ای با منو مشابه می‌گردید، ما جیلیز ویلیز را پیشنهاد می‌دهیم.

اطلاعات دسترسی به مجموعه رستوران‌های پرپروک

وب سایت: www.perperook.ir

اینستاگرام: @perperookfastfood

تلفن پرپروک و شعبه‌های دیگر: 1541

رستوران های پرپروک، رستوران‌هایی با غذا‌هایی فوق‌العاده باکیفیت و عالی

رستوران‌های پرپروک با قابلیت سفارش پیتزا انلاین یا خرید حضوری انواع فست‌فود، هم‌اکنون توانسته گوی سبقت را نسبت به رقبای خود برباید و تبدیل به انتخاب اول بیشتر مشتری‌ها برای خرید فست‌فود شود.

این مجموعه فرصتی مناسب برای تمام فست‌فودهاست تا با خوشمزه‌ترین و سالمترین غذا‌های آماده دلی از عزا در بیاورند. به این مجموعه که بروید، انتظار‌هایتان از یک فست‌فودی بالا ‌می‌روند و دیگر هر رستورانی را برای صرف غذا انتخاب نخواهید کرد.

با سفارش آنلاین غذا از شعبات رستوران پرپروک در تهران به‌واسطه اسنپ فود غذا در سریعترین زمان درب منزل برایتان ارسال می‌شود. در صورت کوچکترین تأخیر در ارسال نیز می‌توانید با کارشناس‌های اسنپ فود تماس بگیرید تا این موضوع را برایتان پیگیری کنند. شما امکان سفارش غذا از طریق تلفن پرپروک را نیز دارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود