آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
پیش سفارش اسنپ فود
اخبار و تازه ها
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

با پیش سفارش اسنپ‌فود هیچ رستورانی برای شما بسته نیست!

سعید راستین‌فرد 09 اسفند 1401 2 دقیقه

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که تصمیم بگیرید برای صبحانه نان تازه سفارش دهید اما صبح بعد از بیدار شدن فراموش کنید و وقتی صبحانه‌تان آماده شد تازه متوجه شوید که نان سفارش نداده‌اید؟!

یکی از ویژگی‌های اسنپ‌فود که برای کاربران پرمشغله بسیار مناسب است، قابلیت پیش سفارش است. با ثبت پیش سفارش دیگر خیالتان از بابت سفارشتان راحت شده و می‌تواند به کارهای دیگرتان .برسید. با این ویژگی در هر زمانی از شبانه روز که بخواهید وارد اپلیکیشن اسنپ‌فود می‌شود و سفارش خود را ثبت می‌کنید و در زمانی که تعیین کرده‌اید آن را دریافت می‌کنید

پیش سفارش اسنپ فود

:برای ثبت پیش سفارش کافی است

    1. اپلیکیشن اسنپ‌فود را باز کنید.
    2. فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.
    3. روی آیکن ساعت در بالای صفحه فروشگاه کلیک کنید و زمان تحویل را به “زمانی دیگر” تغییر داده و سپس زمان مورد نظر خود را تعیین کنید.
    4. سفارش خود را کامل کنید.
    5. سفارشتان در بازه زمانی تعیین شده به شما تحویل خواهد شد.

ویژگی پیش سفارش اسنپ‌فود مزایای زیادی دارد. اول از همه اینکه به شما اجازه می‌دهد که از قبل برای سفارش‌های خود برنامه ریزی کنید. کسانی که در طول روز وقت ندارند تا به سراغ سفارش غذا بروند می‌توانند از قبل سفارش‌های خود را انجام دهند و سر وقت تحویل بگیرند. یا اگر بخواهید روز خود را با یک قهوه یا صبحانه جذاب شروع کنید می‌توانید قبل از خوابیدن آن را سفارش دهید و صبح تحویل بگیرید.

مزیت دیگر ثبت پیش سفارش برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم‌هاست. همه می‌دانیم که برنامه ریزی کردن برای پذیرایی از یک گروه پر جمعیت چقدر می‌تواند خسته کننده باشد. اما تمام این کارها را می‌توان به اسنپ‌فود واگذار کرد و با خیال راحت به کارهای دیگر پرداخت.

خلاصه اینکه پیش سفارش اسنپ‌فود برای این است که زندگی را کمی راحت‌تر کند و اگر تا به حال از آن استفاده نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا سفارش بعدی خود را پیش سفارش کنید و با خیال راحت به بقیه کارهای روزانه‌تان برسید.

اشتراک:
سعید راستین‌فرد- 35 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود