آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه لمیز

ترمه افضلی 24 شهریور 1402 7 دقیقه

در دنیای امروزی، زندگی همه ما به کار و مشغله زیاد گره ‌خورده است به‌طوری‌که در طول روز انرژی زیادی از ما گرفته می‌شود. وقتی در حین فعالیت‌های روزانه زندگی آن‌قدر خسته می‌شویم که مغز با ریتم کندتری حرکت می‌کند، آن هنگام است که خلأ یک فنجان قهوه خوب و خوشمزه را احساس می‌کنیم.

 

عکس کافه لمیز

بیشتر ما که درگیر زندگی پرمشغله و پراسترس امروزی هستیم در طول روز یک فنجان قهوه، پناهگاه ما برای رفع خستگی است. اما هر قهوه‌ای که قهوه نمی‌شود!

اگر بخشی از استایل زندگی شما نیز کافه گردی است، پس حتماً نام قهوه لمیز برای شما آشنا است. قهوه لمیز از نوشیدنی‌های گرم کافه لمیز است که طرز تهیه مخصوص و ترکیباتی خاص دارد.

در ادامه کافه لمیز و شعبات آن را معرفی خواهیم کرد با ما همراه شوید.

معرفی کافه لمیز

کمتر کسی است که با کافه لمیز آشنایی نداشته باشد. کافه لمیز به خصوص برای جوانان و دانشجویان مکانی شناخته شده است.

این کافه محبوب به‌صورت گسترده تقریباً در تمام سطح تهران شعبه دارد و امروزه در برخی از شهرها مثل اصفهان و قزوین و قم نیز شعب خود را راه‌اندازی کرده است.

اگر دوست دارید اوقات آرام و خوش را در محیطی لوکس و دلنشین سپری کنید، کافه لمیز cafe lamiz بهترین مکان برای شما خواهد بود.

 

قهوه لمیز، یک آرامبخش خوشمزه

شعبه مرکزی کافه لمیز برای اولین‌بار در سال 1386 و در تجریش افتتاح شد. کافه لمیز در طول این سال با ارائه قهوه‌های فوق‌العاده عالی و کیک‌های خاص موفق شده جایگاه ویژه‌ای در میان سایر کافه‌های پایتخت داشته باشد.

در هر یک از شعب لمیز، با بهره‌گیری از قهوه‌هایی که در بهترین مزارع دنیا پرورش داده می‌شوند، انواع قهوه تهیه می‌شود که مزه‌ای فوق‌العاده لذیذ دارند. البته بیشتر طعم و مزه قهوه به نحوه تهیه آن است.

درست است که قهوه در دستگاه قهوه‌ساز آماده می‌شود، اما نحوه ترکیب مواد و مواد و مقداری که استفاده می‌شود، تعیین‌کننده طعم و مزه قهوه هستند. پس این کار نیاز به تخصص دارد. به همین دلیل در همه شعب لمیز یک باریستای حرفه‎‌ای مشغول به کار است که در تهیه قهوه بهترین است.

برای سفارش آنلاین کافه لمیز می‌توانید از طریق اسنپ فود اقدام کنید.

شعبات کافه لمیز

لمیز یک کافه زنجیره‌ای است که کار خود را از شعبه تجریش آغاز کرد و امروزه بیش از 13 شعبه در سطح تهران و شعبه‌‍‌هایی شیک و مجلل در شهرهای بزرگ دیگر دارد.

کافه لمیز تجریش (شعبه مونین)

شعبه تجریش کافه لمیز، یک کافی‌شاپ دنج و آرام است که فضای چندان بزرگی ندارند، اما محیط خیلی زیبا و خاص دکور شده است.

 

کافه لمیز، محیطی پر از آرامش

در این کافه همیشه صدای موسیقی آرام و دلنشینی به گوش می‌رسد. غیر از صدای موسیقی، تنها سکوت است سکوت که فضا را دربرگرفته ازاین‌رو با حضور در این کافه، می‌توان برای مدتی هر چند کوتاه از استرس دور شده و به آرامش رسید.

کافه لمیز سعدآباد

کافه لمیز سعدآباد، مکانی بسیار باصفا است. محیطی برای فرار از روزهای شلوغ و جایی که می‌توان در آن به آرامش رسید.

وقتی وارد این کافه می‌شوید نورپردازی خاص محیط توجه شما را به خود جلب می‌کند. فضایی گرم و صمیمی که سبب می‌شود خود را ساکن آنجا بدانید.

گارسون که با لبخندی متین به‌سوی شما می‌آید، منوی خاص و کامل کافه را پیش روی شما می‌گذارد. وقتی منو را باز می‌کنید از قیمت‌هایی که جلوی هر قهوه و نوشیدنی می‌بینید تعجب خواهید کرد. مگر می‌شود که چنین قهوه‌های خاصی با این قیمت‌ها ارائه شوند، پس چطور سود می‌کنند.

 

تجربه لحظاتی شیرین و پر از آرامش در کافه لمیز

خلاصه این که می‌توان با هزینه‌ای کمتر از سایر کافه‌ها، اوقاتی خوش را در کافه لمیز سعدآباد سپری کرد.

کافه لمیز چهارراه ولیعصر

به‌طورقطع یکی از بهترین شعبات کافه لمیز، شعبه ولیعصر آن است. کیفیت و طعم قهوه‌ها در این شعبه حرف ندارند. علاوه بر این خدمات‌رسانی نیز بسیار عالی است.

مهم‌ترین خصوصیت این شعبه از لمیز این است که با وجود ازدحام زیاد مشتری‌ها، قهوه شما خیلی زود آماده می‌شود.

شعبه چهارراه ولیعصر لمیز دوطبقه است. البته باید گفت که طبقه اول آن هم زیباتر است و هم به دلیل کتابخانه بزرگی که دارد بیشتر موردتوجه اهل کتاب و دانشجویان قرار گرفته است.

                               

لمیز، کافه‌ای برای مطالعه و تعامل با دوستان

این شعبه با ارائه خدمات بیرون‌بر امکان سفارش آنلاین قهوه لمیز را برای مشتریان خود مهیا کرده است. پس سرکار می‌توانید با خوردن یک فنجان قهوه داغ لمیز خود را به‌‎روزرسانی کنید تا کارایی بیشتری داشته باشید.

کافه لمیز باغ فردوس

یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین شعبه‌های کافه لمیز، شعبه باغ فردوس آن است. اگر تنها از کنار این کافه بگذرید، معماری و دکور خاص و مدرن آن شما را جذب می‌کند.

وقتی که وارد کافه می‌شوید عطر خوش قهوه فضا را پرکرده و از آن طرف بوی کیک‌ها و دسرها، به‌قدری اشتهاآور هستند که حس می‌کنید ساعت‌ها است چیزی نخورده‌اید.

کافه لمیز فرمانیه

در فرمانیه نیز شعبه‌ای از کافه لمیز وجود دارد. شعبه فرمانیه لمیز بسیار لوکس است؛ اما در اینجا سفارشتان را خودتان باید تحویل بگیرید.

 

روزهای خاص و به‌یادماندنی در کافه لمیز

از مزایای شعبه فرمانیه کافه لمیز، داشتن پارکینگ اختصاصی است که به شما این امکان را می‌دهد بدون نگرانی از بابت امنیت ماشین در کافه بنشینید و از محیط و قهوه‌ها و کیک‌های آن لذت ببرید.

کافه لمیز شعبه سعادت‌آباد

از بهترین و محبوب‌ترین شعبه‌های کافه لمیز شعبه سعادت‌آباد است. کافه لمیز سعادت‌آباد باکیفیت خوب قهوه‌ها و کیک‌ها و برخورد خوب پرسنل آن، حقیقتاً ارزش دیدن دارد.

فضای بسیار دلنشین و محیط باصفای آن، حس آرامش به شما می‌دهد. طعم و عطر بسیار خاص قهوه‌های این کافه شما را وابسته خودش خواهد کرد. پس اگر تنها برای یک‌بار قهوه‌های آن را امتحان کنید، دیگر برای همیشه مشتری خواهید شد.

کافه لمیز انقلاب

احتمالاً اگر مسیر رفت‌وآمدتان میدان انقلاب است حتماً کافه لمیز شعبه انقلاب توجه شما را به خود جلب کرده است. وقتی از نزدیک این کافه رد شوید دیگر عطرهای خوبی که از داخل کافه به مشام می‌رسد، شما را به داخل می‌کشد.

کافه لمیز انقلاب محیطی دنج و باصفا است که بهترین و لذیذترین قهوه‌ها و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در آن سرو می‌شود. علاوه بر این کیک‌ها و شیرینی‌های تازه‌ای نیز برای شما سرو می‌شود که مزه بی‌نظیر آن‌ها را مدت‌ها به یاد خواهید داشت.

 

طعم خوش لحظه‌ها با قهوه لمیز

اگر بیشتر از قهوه به خوردن کیک و شیرینی علاقه دارید پس حتماً مقاله کوکی باکس را در بلاگ اسنپ فود مطالعه کنید.

دیگر شعبه‌های کافه لمیز

غیر از این شعبه‌هایی که در بالا معرفی شده‌اند، کافه لمیز شعبات بسیار دیگری دارد که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان از کافه لمیز رویان، کافه لمیز میرداماد، کافه لمیز فاطمی، کافه لمیز ونک، کافه لمیز، کافه لمیز پاسداران، کافه لمیز توچال، کافه لمیز جردن، کافه لمیز شهرک غرب، کافه لمیز رومی، کافه لمیز متل قو و شعبه لواسان نام برد.

البته لمیز در کیش نیز شعبه دارد. کلیه شعبات کافه لمیز دارای پرسنلی خوش‌اخلاق هستند و مشتری‌مداری در اولویت قرار دارد. معماری داخلی و دکوراسیون شعبه‌های لمیز همه برگرفته از مدرن‌ترین کافه‌های اروپایی است.

به لحاظ کیفیت و طعم قهوه با استناد بر نظرات مشتری‌ها، قهوه لمیز همتا ندارد. با سفارش کافه آنلاین در تهران می‌توانید قهوه‌های بی‌نهایت خوشمزه را در محل تحویل بگیرید.

منو لمیز

اصلی‌ترین بخش منوی کافه لمیز مربوط به قهوه‌های آن است. زیرا اصلاً این کافه باهدف ترویج فرهنگ قهوه‌خوری در دهه 80 تأسیس شده است. به همین دلیل منو لمیز، متنوع‌ترین منو برای قهوه است.

منو لمیز به چند دسته کیک و شیرینی، نوشیدنی‌های گرم و نوشیدنی‌های سرد تقسیم شده است. از بهترین کیک‌های این منو می‌‎توان از پن شکلاتی، کراسان ساده، رول دارچین، چاکلت توییست، گاتا و اکلر شکلات تلخ نام برد که بسیار تازه و خوش‌طعم هستند.

 

قهوه لمیز، طعمی خاص از ناب‌‍ترین دانه‌های قهوه

آمریکانو سرد، لاته سرد، کارامل ماکیاتو سرد، موکای سرد، چای لاته سرد و شکلات سرد از نوشیدنی‌های سرد در منو کافه لمیز هستند. علاوه بر این انواع دم‌نوش‌ها نیز در این کافه سرو می‌شوند.

اما منو قهوه لمیز خیلی کامل است. اسپرسو، اسپرسو ماکیاتو، اسپرسو کان پانا، قهوه دمی، قهوه ضدگلوله وگن/ روغن نارگیل​، کارامل ماکیاتو و… همه‌وهمه با قیمت‌های مناسب و کیفیت بسیار بالا در کافه لمیز سرو می‌شوند.

روزهای خوش‌طعم و پرانرژی با اسنپ فود…

کافه لمیز مکانی محبوب برای تهرانی‌ها است. محیطی متفاوت و آرام که در سکوت آن می‌توان محو شد و برای ساعاتی هر چند کوتاه، آرامش را با جان و روح لمس کرد.

لمیز یک مجموعه کافه زنجیره‌ای است که ابتدا بخش‎‌های زیادی از محلات تهران و اکنون برخی از شهرها را نیز تصاحب کرده است. این کافه، محیطی جوان‌پسند است، البته نه به این منزله که تنها جوانان در آن رفت‎‌وآمد دارند؛ بلکه بیشتر اوقات افرادی میان‌سال و حتی سن بالا برای فرار از استرس‌های یک روز سخت به این کافه پناه می‌آورند.

 

باکیفیت‌ترین و خوش‌طعم‌ترین قهوه‌ها در کافه لمیز

در این مقاله کافه لمیز و شعبات آن را به شما معرفی کردیم توصیه می‌کنیم از این کافه دیدن کنید چرا که خوردن قهوه‌های باکیفیت لمیز در محیط کافه طعم و حس دلپذیرتری دارد. اما درهرحال اگر نتوانستید به این کافه بروید می‌توانید از طریق سرویس اسنپ فود محصولات آن را سفارش دهید.

البته با سفارش انلاین غذا از اسنپ فود می‌توانید غذاهای بهترین رستوران‌ها و فست‌فودها و کافه‌های شهر را در خانه یا سرکار میل کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود