آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • تکثیر دراسنا کامپکت با 3 روش اصلی
    تکثیر دراسنا کامپکت با 3 روش اصلی مهر 27, 1403
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
2

معرفی بابا پیتزا

مینا اسماعیل بیگی 15 مهر 1402 6 دقیقه

امروزه به ندرت افرادی پیدا می‌شوند که پیتزا دوست نداشته باشند؟ یا شاید آن‌ها هم دوست دارند ولی هنوز پیتزایی که توجه‌شان را جلب کند، پیدا نکرده‌اند!

پیتزا ریشه‌ای قدیمی در ایران دارد و چندین دهه است که با طعم لذیذ و متفاوت خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ غذایی ما ایرانی‌ها برای خودش باز کند به‌طوری‌که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین غذاها یاد کرد و در برخی موارد آن را رقیب سرسخت غذاهای سنتی دانست.

 

عکس رستوران بابا پیتزا

همین محبوبیت بیش از حد موجب شده تا پیتزافروشی‌های زیادی در شهر تأسیس شوند. خوب جای تعجب ندارد هر کالایی بازار تقاضای آن زیاد باشد، عرضه آن نیز بیشتر خواهد بود، اما این گستردگی فست‌فودها و رستوران‌هایی که پیتزا دست مردم می‌دهند به‌نوعی دردسرساز شده‌اند! چرا؟ چون سخت می‌توان از بین این همه پیتزافروشی، بهترین را انتخاب کرد.

به همین منظور ما در اسنپ فود بر آن شدیم تا همچون موارد پیشین که پیتزا سه فر را به شما معرفی کردیم در یک معرفی دیگر، شما را با رستوران بابا پیتزا آشنا کنیم.

معرفی بابا پیتزا

فست‌فود بابا پیتزا از فست‌فودهای خوشنام پایتخت است که تنها با یک اسلایس از پیتزاهای آن، مشتری همیشگی خواهید شد. پیتزاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ای که حتی بدون مخلفاتی مثل قارچ و سیب‌زمینی هم شما را سیر می‌کنند، باور ندارید؟ خوب مهمان شوید!

 

فست‌فود بابا پیتزا، محیطی گرم و صمیمی

به‌موجب استقبال گسترده مشتریان از بابا پیتزا، این فست‌فود با شعبه‌های دیگری در یوسف‌آباد و هشتگرد، فعالیت خود را گسترش داد.

از دیگر فست‌فودهای خوب پایتخت، پیتزا باگت است که اگر از پیتزا خورها هستید، توصیه می‌کنیم بعدازاین مطلب، مقاله مربوط به آن را نیز در بلاگ اسنپ فود بخوانید.

بابا پیتزا، زیبا و دنج

وقتی وارد بابا پیتزا میشوید، شما مات و مبهوت اطراف خواهید شد. رستوران شیکی که با زیبایی‌های خود، دلربایی می‌کند.

در این فست‌فود برای پذیرایی از مراجعه‌کنندگان دو محیط روباز و داخلی مهیا شده است تا مشتریانی که به این مکان می‌آیند، خاطره‌ای دل‌انگیز از بابا پیتزا با خود به خانه ببرند. البته اگر نتوانستید به‌صورت حضوری مهمان باشید، می‌توانید با سفارش انلاین بابا پیتزا از سرویس اسنپ فود، طعم پیتزاهای آمریکایی خوشمزه را بچشید.

محیط داخلی رستوران baba pizza به سبب دکوراسیون چوبی که دارد، حس و حال کلاسیکی دارد که موجب آرامش روح می‌شود. پارکت‌های چوبی که استایل طبیعی و ساده، اما جذابی به محیط می‌دهند و باعث ایجاد حس گرم و صمیمی می‌شوند.

 

لذت خوردن پیتزاهای آمریکایی در تراس دلباز بابا پیتزا، یک چیز دیگر است!

علاوه بر این با استفاده از میز و صندلی‌های چوبی، استایل طبیعی و گرمی محیط بیشتر شده است به طوری که به حضور در آن برای شما به منزله حضور در مکانی آشنا است.

کاغذ دیواری‌هایی با طرح آجر که هم رنگ پارکت و میز و صندلی‌ها هستند، هماهنگی زیبایی به وجود آورده که توجه همه را به خود جلب می‌کند.

فضای داخلی این فست‌فود به دلیل داشتن پنجره‌های زیاد، بسیار نورگیر و دلباز است. علاوه بر نورگیر بودن محیط در طول روز،  در شب نیز وقتی آسمان مهتابی است، جلوه زیبای ماه و ستاره‌ها که از پنجره نمایان است و تصویر آن‌ها که روی شیشه‌ها افتاده به‌قدری زیبا است که زبان توان توصیفش را با کلمات ندارد.

رستوران بابا پیتزا دارای تراس بزرگی است که میز و صندلی‌های راحتی در آن چیده شده و رومیزی‌های چهارخانه‌ای که شبیه رومیزی‌های خانه مادربزرگ‌های دهه شصت هستند، روی آن‌ها پهن شده است.

تراس دلبازی که با گلدان‌های بزرگی از گل‌های همیشه‌بهار پر شده است و ویوی آن رو به خیابان آرام و پر درخت است. غذاخوردن در این هوای پاک و دلنشین، حس خوبی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

شعب بابا پیتزا

فست‌فود بابا پیتزا به دلیل کیفیت عالی پیتزاهایی که ارائه می‌‌دهد، محبوبیت زیادی بین مردم کسب کرده است. استقبال زیاد از پیتزاهای، بابا پیتزا موجب شد تا شعب دیگری از آن راه‌اندازی شوند.

یکی از پرطرف‌دارترین شعب این فست‌فود، بابا پیتزا یوسف‌آباد است. این شعبه از بابا پیتزا، غذاهای فوق‌العاده عالی، اما کمی گران، دست مشتری‌ها می‌دهد که کیفیت و طعم بی‌نظیر پیتزاها سبب شده تا کسی از قیمت بالای آن، ناراضی نباشد.

اگر گذرتان به یوسف‌آباد افتاد از خیابان اسدآبادی عبور کنید و در خیابان 38 فضل الهی به مسیر خود ادامه دهید تا به بابا پیتزا برسید و یک وعده لذیذ را مهمان باشید.

 

انواع پیتزاهای آمریکایی با کیفیت و خوشمزه، تنها در بابا پیتزا

بابا پیتزا هشتگرد نیز از دیگر شعبه‌های فست‌فود بابا پیتزا است که بسیار موردتوجه قرار گرفته و محبوبیت زیادی دارد.

این شعبه در هشتگرد، خیابان مصلی و بین هدایت 5 و میدان ولیعصر واقع شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فست‌فود، آماده‌سازی و طبخ غذا جلوی مشتری است. در این شعبه خدمات‌رسانی بر عهده پرسنلی حرفه‌ای است که مشتری‌مداری را رکن اصلی فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و با برخورد عالی و خوبی که دارند، موفق شده‌اند، مشتری‌های زیادی را جذب کنند.

اگر گرسنه هستید و دوست ندارید به رستوران یا فست‌فود بروید با سفارش انلاین پیتزا از اسنپ فود در هر جا و هر زمان که میل داشتید از خوردن خوشمزه‌ترین پیتزاها لذت ببرید.

منوی خوشمزه بابا پیتزا

اگر به خوردن پیتزاهای آمریکایی علاقه دارید، بدون اغراق، بابا پیتزا مکانی ایده‌آل برای شما است. رستوران بابا پیتزا با استفاده از مواد اولیه تازه و دست‌ساز که آن‌ها را از یک خانواده ارمنی تهیه می‌نماید، پیتزاهای منحصربه‌فردی با طعم و عطر و کیفیت خارق‌العاده طبخ می‌کند و همین امر باعث شده است که بابا پیتزا طرف‌داران بسیار داشته باشد.

زمانی که از جلوی این رستوران رد می‌شوید، عطر دلپذیر و اشتهاآور پیتزاهای آن شما را به دنبال خود می‌کشاند و زمانی که چشم‌باز می‌کنید خود را روی یکی از میزهای رستوران و در حال سفارش‌دادن می‌بینید.

                         

طعم متفاوت پیتزاهای پرملات و پرپنیر در بابا پیتزا

منو بابا پیتزا هشتگرد شامل بخش‌های مختلفی است که در آن انواع پیش‌غذاها و پیتزاها و ساندویچ‌ها گنجانده شده است تا هر کس به‌راحتی بتواند غذای موردعلاقه خود را سفارش دهد.

پیتزا

پیتزا شکاری، یکی از محبوب‌ترین پیتزاهای این فست‌فود است که با افزودن سوسیس روده‌ای ایرلندی و سوسیس شکاری اتریشی به ترکیب قارچ و پنیر تهیه شده و با سس کچاب و سس مخصوص پوشانده می‌شود.

پیتزا هاوایی آمریکایی نیز که از بیکن گوساله دست‌ساز با چربی طبیعی درست شده و با اسلایس‌هایی از آناناس و قارچ و پنیر ترکیبی پوشانده شده است، طعم بی‌نهایت خوشمزه‌ای دارد. در کنار آن پیتزا کالزون آمریکایی، پیتزا هیزمی آمریکایی، پیتزا فیلادلفیا آمریکایی و چندین نوع پیتزای آمریکایی دیگر در آشپزخانه این فست‌فود طبخ می‌شوند که هر یک از آن‎‌ها به‌تنهایی دو نفر را سیر می‌کنند.

ساندویچ و پیش‌غذا

ساندویچ هات‌داگ پپرونی، ساندویچ هات‌داگ کلاسیک آمریکایی، ساندویچ هات‌داگ با سس باربیکیو، ساندویچ هات‌داگ با سس باربیکیو و ساندویچ هات‌داگ با سس دیپ از خوشمزه‌های منوی بابا پیتزا هستند که لذت خوردن آن‌ها را تا مدت‌ها به یاد خواهید داشت.

                 

منوی بابا پیتزا، منوی خوشمزه‌ای از انواع سوخاری‌ها و پیتزاها

چیکن چیز، پیاز سوخاری، شیش چیز، نان سیر، سالاد سزار، سیب دیپ شکاری، سیب آلفردو که پر از سس قارچ و خامه است، سیب دیپ پنیر با دیپ چدار و سیب مک که با ادویه مخصوص تهیه شده است در بخش پیش‌غذاها و سالادهای منوی این فست‌فود قرار دارند که می‌توانید به‌صورت آنلاین نیز سفارش دهید.

یک روز خوشمزه دیگر با اسنپ فود

رستوران بابا پیتزا مکانی دنج و آرام که صمیمیت و آرامش در آن موج می‌زند. در این جا اخلاق پرسنل و نحوه سرویس‌دهی آن‌ها، سطح بهداشت و کیفیت غذاها، سبب شده تا نام و آوازه بابا پیتزا، کوچه به کوچه و خیابان به خیابان نقل دهان همه شود.

در این فست‌فود پیتزاهای آمریکایی با مواد اولیه تازه درست می‌شوند، پیتزاهای پرملاتی که طعم عالی و متفاوت دارند.

 

پیتزا بابا تجربه‌ای لذیذ و خوشمزه برای روزهای خاص

اگر مهمان دارید یا با دوست‌های خود از سرکار به خانه می‌روید با سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود، غذای موردعلاقه خود را گرم و تازه و سریع در محل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

tiemoour
15 مهر 1402

سلام ساندویچ هات‌داگ با سس باربیکیو و ، پیاز سوخاری و نان سیر بابا پیتزا خیلی خوشمزه س سرویس دهی خوبی دارن

  • snappfoodadmin
    15 مهر 1402

    سلام میتوانید انواع ساندویچ ها و انواع پیتزاها و انواع سالاد ها و غذاهای فست فودی بابا پیتزا را از اسنپ فود انلاین خرید کنیدhttps://snappfood.ir

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود