معرفی رستوران ارکیده مشهد و تنوعی از غذاهای خوشمزه ایرانی

معرفی رستوران ارکیده مشهد
به این مقاله امتیاز دهید

اگر هوس یک غذای خوشمزه کرده‌اید و ساکن مشهد هستید یا به عنوان مهمان در این شهر اقامت دارید، رستوران ارکیده مشهد را انتخاب کنید. ارکیده یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که انواع غذاهایی ایرانی را با بیشترین کیفیت سرو می‌کند. در این مطلب از مجله اسنپ فود قصد داریم تا به معرفی رستوران ارکیده مشهد بپردازیم و اطلاعات و ویژگی‌های این رستوران را ارائه دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با کترینگ ارکیده مشهد آشنا شوید.

معرفی رستوران ارکیده مشهد

در بلوار ملاصدرا به رستوران ارکیده مشهد می‌رسید که در فهرست معروف‌ترین رستوران های مشهد قرار دارد. رستوران ارکیده با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، منوی کاملی از انواع غذاها، پیش غذاها و سالادهای ایرانی را سرو می‌کند. تلاش کترینگ و رستوران ارکیده، در سال‌های فعالیت خود، ارائه بهترین غذاها و جلب رضایت مشتریان بوده است.

عکس رستوران ارکیده مشهد

این رستوران علاوه بر سرو غذا در فضای داخلی، سفارش‌های مشتریان را به صورت بیرون‌بر نیز ارسال می‌کند. شما می‌توانید با رزرو قبلی، از فضای این رستوران برای مجالس و مهمانی‌های خود نیز استفاده کنید. بدین منظور، امکان گل‌آرایی میزها نیز مطابق سلیقه مشتریان وجود دارد. در فرایند تهیه غذاها، از ابتدای آماده‌سازی مواد اولیه تا سرو نهایی، کلیه نکات بهداشتی رعایت می‌شود و می‌توانید با خیالی آسوده، بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در ارکیده مشهد میل کنید.

آدرس و شماره تلفن رستوران ارکیده مشهد

این رستوران مشهد را با نام ارکیده ملاصدرا نیز می‌شناسند، چراکه در بلوار ملاصدرا مشهد واقع شده است و از نظر دسترسی، در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. همچنین نزدیکی به ایستگاه مترو طالقانی موجب می‌شود تا از هر نقطه شهر مشهد، امکان رسیدن به آدرس رستوران ارکیده مشهد فراهم باشد. اگر در فکر این هستید تا رستوران ارکیده را برای مجالس و مهمانی‌های خود رزرو کنید، کافی است تا با شماره تلفن رستوران ارکیده مشهد تماس بگیرید.

آدرس و شماره تلفن رستوران ارکیده مشهد

یکی از ویژگی‌های این رستوران را می‌توان سرو دو وعده غذا و فعالیت آن در تمامی روزهای هفته دانست. در واقع پرسنل ارکیده همواره آماده پذیرایی از مهمانان و مشتریان رستوران هستند. در ادامه این بخش اطلاعات رستوران ارکیده شامل آدرس، شماره تلفن، لوکیشن و… را معرفی کرده‌ایم:

  • آدرس: شهر مشهد، ابتدای احمد آباد، خیابان دادگر، بلوار ملاصدرا، ملاصدرا ۱۰
  • شماره تماس: 051-38433133
  • ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰
  • امکانات: غذای بیرون‌بر
  • اماکن نزدیک: پاساژ بابک، کلینیک جراحی چشم آفتاب، رستوران ایتالیایی لیو، ایستگاه مترو طالقانی
  • لوکیشن رستوران ارکیده مشهد

منو رستوران ارکیده مشهد

در این بخش از معرفی رستوران ارکیده مشهد قصد داریم تا منو این رستوران را بررسی کنیم. شما کدام یک از غذاهای ایرانی را بیشتر دوست دارید، انواع کباب یا خورشت و خوراک؟ هر آنچه را که دوست دارید، در منو رستوران ارکیده مشهد مشاهده می‌کنید. تنوع منو این رستوران به گونه‌ای است که تمامی سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

منو رستوران ارکیده مشهد

علاوه بر تمامی غذاها و پیش غذاهایی که در ارکیده مشهد سرو می‌شوند، این رستوران یک منو سفارشی هم دارد که می‌توانید برای مهمانی‌های خود، موارد موجود در این منو را نیز سفارش دهید. از جمله غذاهای این منو سفارشی می‌توان به رولت گوشت، عدس پلو، سالاد ماکارونی، شیرین پلو، پیراشکی گوشت و… اشاره کرد.

  • غذای ایرانی: چلوخورشت قیمه بادمجان، چلوخورشت قورمه سبزی، ته‌چین زعفرانی مرغ و بادمجان، چلوخورشت فسنجان، ماکارونی، چلوخورشت قیمه، کوفته تبریزی، ته‌چین زعفرانی شوید با مرغ و…
  • انواع کباب: چلوکباب سلطانی، چلوکباب برگ گوسفندی، چلوکباب کوبیده، چلو جوجه کباب فیله، چلو جوجه مخصوص با استخوان، چلوکباب لقمه، چلوکباب بختیاری و…
  • پیش غذا: سوپ چو، آش رشته، سوپ سبزیجات، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، کوکو سبزی، بورانی بادمجان کبابی، آش ماش و…
  • سالاد: سالاد عربی، سالاد شیرازی، سالاد کاهو، سالاد ویژه ارکیده و…

نقد و بررسی رستوران ارکیده مشهد

اگر کمی در فضای اینترنت جستجو کنید و نظرات دیگر کاربران درباره کترینگ ارکیده مشهد را بخوانید، از کیفیت غذاها و حسن شهرت این رستوران مطمئن می‌شوید. مهم‌ترین ویژگی این رستوران، کیفیت و طعم فوق‌العاده غذاها است و همین کیفیت موجب می‌شود تا بسیاری از افراد با یک بار چشیدن طعم غذاها، به فهرست مشتریان ثابت این رستوران ملحق شوند. علاوه بر این، قیمت غذاهای رستوران ارکیده با توجه به کیفیت زیاد آن‌ها، کاملا معقول و منطقی است.

نقد و بررسی رستوران ارکیده مشهد

فضای داخلی رستوران نیز بسیار زیبا طراحی شده و کلیه امکانات لازم برای تجربه غذا خوردن در محیطی راحت فراهم است. سرویس تحویل غذای بیرون‌بر کترینگ ارکیده مشهد نیز به گونه‌ای است که غذاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا گرم، تحویل مشتریان داده شود. مجموع ویژگی‌های این رستوران و نظرات مثبت مشتریان موجب می‌شود تا نام رستوران ارکیده نیز در کنار دیگر رستوران‌ها همچون رستوران رضایی مشهد در فهرست محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر قرار گیرد.

کترینگ و رستوران ارکیده مشهد ؛ تجربه طعم‌هایی جذاب و خاطره‌انگیز

در این مطلب به معرفی رستوران ارکیده مشهد پرداختیم و شما را با این رستوران آشنا کردیم. کترینگ و رستوران ارکیده مشهد با ویژگی‌هایی منحصر به فردی همچون سرو بهترین غذاها، فضای داخلی زیبا، بهره‌مندی از پرسنل توانمند و سرآشپزهای ماهر و باتجربه، آماده پذیرایی از تمام مشتریان خود در شهر مشهد است. این رستوران در تمامی روزهای هفته در خدمت مردم مهربان مشهد و مسافران این شهر زیبا خواهد بود.

علاوه بر مراجعه حضوری به آدرس رستوران‌ها، اسنپ فود کار شما برای خرید غذا را آسان کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود و سرویس سفارش غذا در مشهد هر آنچه را که میل دارید، سفارش دهید و در محل آدرس خود تحویل بگیرید. با اسنپ فود سفارش غذا کاری آسان بوده و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

آیا شما تاکنون غذاهای رستوران و کترینگ ارکیده مشهد غذا را میل کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود درباره رستوران ارکیده مشهد را با ما و دیگر کاربران اسنپ فود به بحث و اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران