بهترین فست فود های مشهد، از شبدیز تا آس برگر+عکس،منو و آدرس

5/5 - (1 امتیاز)

شاید در نگاه اول از خودتان بپرسید چه اهمیتی دارد که بهترین فست فودهای مشهد را بشناسیم؟ همان‌طور که می‌دانید مشهد یکی از مقاصد گردشگری مذهبی ایران است و در تمام ایام سال چه ایام تعطیلات و چه در روزهای معمولی پذیرای مسافرانی است که از نقاط مختلف کشور و حتی از کشورهای همسایه به قصد سفر راهی خراسان می‌شوند. فرقی نمی‌کند به قصد زیارت به مشهد بروید یا به قصد تفریح؛ در هر صورت، بخشی از سفر شما به مشهد با پیدا کردن رستوران و فست فودهای این شهر پیوند می‌خورد. اگر می‌خواهید وعده‌های غذایی خوبی نوش جان کنید قطعاً باید نام چند مورد از بهترین‌ها را بدانید.

در یک شهر گردشگر پذیر مانند مشهد یکی از این زیرساخت‌هایی که بسیار اهمیت پیدا می‌کند، رستوران‌ها و غذاخوری‌ها هستند. در دو دهه اخیر تعداد رستوران و فست فود در مشهد به شکل تصاعدی بالا رفت و همین امر باعث شد تا مسافران در جستجوهای اینترنتی خود بی‌وقفه به دنبال رستوران های خوب و بهترین فست فود های مشهد بگردند. از آنجایی که انواع غذاهای فست فودی در لیست غذای موردعلاقه ما ایرانی‌ها در سفر قرار می‌گیرند لازم دانستیم تا در ادامه این مطلب به سراغ معرفی بهترین فست فودهای این شهر مانند پیتزا شبدیز مشهد برویم.

پیتزا شبدیز مشهد

اگر به دنبال بهترین فست فودی مشهد می‌گردید که هم غذای سالم و باکیفیتی داشته باشد هم کیفیت خدمات و برخورد پرسنل حرفه‌ای و درجه یک باشد باید خودتان را به یکی از شعب پیتزا شبدیز مشهد برسانید مجموعه شبدیز یکی از بهترین گزینه‌ها در میان فست فودهای مشهد است که چند شعبه در شهر داشته دارد و همین موضوع دسترسی به آن را برای مسافران و حتی مردم بومی راحت کرده است. کیفیت غذاها در شبدیز مطلوب است و قیمت‌ها با توجه به کیفیت و حجم غذا منصفانه و منطقی در نظر گرفته شده است. همچنین مجموعه شعب شبدیز و در میان مردم از اعتبار کافی برخوردار هستند و این مسئله باعث شده تا عوامل این رستوران دقت و نظارت بیشتری بر نحوه ارائه خدماتشان داشته باشند.

پیتزا شبدیز مشهد خودش را به عنوان اولین برند فست فود در شهر مشهد مقدس معرفی می‌کند اما درباره قدمت این مجموعه و تاریخ دقیق شروع به کار آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد. منو غذایی شبدیز شامل انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، پیش‌غذا و نوشیدنی است، علاوه بر این بعضی غذاها به صورت پرسی نیز در این رستوران سرو می‌شود. در این میان پیتزاهای آمریکایی شبدیز از باقی غذاهای موجود در منو از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

همان‌طور که در ابتدا گفتیم فست فود شبدیز مشهد چندین شعبه در سراسر شهر دارد. شعبات شبدیز همگی با منو مشابهی به مشتریان خود ارائه خدمات می‌کنند پس برای تصمیم‌گیری میان شعبه‌های این رستوران تنها به موقعیت مکانی خود توجه کنید.

  • شعبه ۱: نبش وکیل آباد ۶۷ (دادگر)
  • شعبه ۲: خیابان هفت تیر، بین هفت تیر ۱۳ و ۱۵
  • شعبه ۳: بلوار خیام، خیام ۱۱ نبش قدس ۱۵

تلفن: ۳۸۶۶۶۶۶۶

 

پیتزا خونه مشهد

دومین انتخاب پس از پیتزا شبدیز مشهد جایی نیست جز پیتزا خونه! این پیتزا فروشی در مشهد هرچند که قدمت خیلی طولانی ندارد اما از همان ابتدای فعالیت با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد. پیتزا خونه مشهد در اردیبهشت سال 1395 فعالیت خود را در اولین شعبه پیتزا خونه آغاز کرد و بعد در مدت زمان کوتاهی به دلیل موفقیت روزافزون شعبه یک، شعب خود را در سراسر شهر مشهد گسترش داد. اولین شعبه اینِ فست فود که در حال حاضر به عنوان شعبه مرکزی فعالیت دارد در وکیل آباد مشهد واقع شده است.

  • شعبه وکیل آباد (مرکزی): وکیل آباد، بعد از دانش آموز-شعبه مرکزی

تلفن: 38929292-051

شعبه معلم: بلوار معلم، بعد از دندان‌پزشکان

تلفن: 38929292-051

  • شعبه شهرک غرب (قاسم آباد): قاسم آباد، بلوار اندیشه تقاطع بلوار شاهد

تلفن: 38929292-051

  • شعبه صاحب الزمان: خیابان صاحب الزمان، نبش 15

تلفن: 38929292-051

  • شعبه سناباد: بلوار سناباد – بین سناباد 50 و 52

تلفن: 38929292-051

رستوران بزرگمهر

سومین پیشنهاد ما رستوران بزرگمهر است. اینجا بیشتر از هر چیز به کنتاکی‌هایش معروف است اما در کل هرزمان که هوس شکم گردی شبانه به سرتان زده است می‌توانید راهی فست فود بزرگمهر شوید. چیزی که باعث شده اینجا به یکی از معروف‌ترین رستوران های فست فودی مشهد تبدیل شود این است که قیمت‌ها با توجه به کیفیت و حجم غذا بسیار ارزان است. عوامل بزرگمهر می‌گویند ما سود بیشتر را فدای اعتبار و رضایت کرده‌ایم. رستوران بزرگمهر برخلاف پیتزا شبدیز مشهد و پیتزا خونه تنها یک شعبه دارد اما سالم تنها شعبه بزرگمهر با ظرفیت 50 نفر نگرانی مشتریان بابت رزرو جا و پیدا کردن میز خالی را رفع کرده است.

  • آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر جنوبی، کنتاکی بزرگمهر

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۳۸۵۵۵

فست فود کندز

یکی دیگر از بهترین فست فودهای مشهد که حتماً باید به آن سری بزنید فست فود کندز است. کسی هست که تا به حال نام مرکز خرید پرومان مشهد را نشنیده باشد؟ این فست فود دقیقاً در مجاورت این مرکز خرید واقع شده و همین نکته آن را در چشم گردشگران و مسافران مشهد حسابی پررنگ کرده است. البته که کیفیت غذا و سرویس‌دهی کندز در معروف شدن آن بی‌تأثیر نیست. منوی رستوران کندز تمام ذائقه‌ها را مدنظر قرار داده و هیچ‌گونه کم و کسری ندارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر یک گروه چندنفره با ذائقه‌های متفاوت هستید کندز را انتخاب کنید.

  • آدرس:‌ خیابان علامه امینی شرقی، مجتمع پارسیان ۴، فست فود کندز

تلفن: 05137641485

فست فود پاچینو

اگر دنبال یک فست فود با منو متنوع می‌گردید و از طرفی دنج بودن فضا هم از نظرتان مهم است باید راهی فست فود پاچینو شوید. پاچینو برخلاف پیتزا شبدیز مشهد تنها یک شعبه در مشهد دارد اما همان یک شعبه اندازه یک فست فود زنجیره‌ای سروصدا به پا کرده است. مشتریان پاچینو معتقدند اینجا می‌توان بهترین پیتزاهای آمریکای و ایتالیایی را پیدا کرد. هرچند که منو این رستوران آیتم‌های دیگری هم برای پذیرایی از مشتریان در نظر گرفته است. تفاوت فست فود پاچینو با دیگر فست فودهایی که معرفی کردیم این است که اینجا یک منو جمع‌وجور کافه‌ای هم دارد که آن را متمایز می‌کند.

  • آدرس: بلوار ملک آباد، فرهاد ۲۵، پلاک ۱۴۳، فست فود پاچینو

تلفن: 05137658085

گریل فود پر وحشی

استیک خورها بی‌شک راهی گریل فود پر وحشی می‌شوند! نامش کمی عجیب‌وغریب است اما اینجا را همه به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد می‌شناسند که بیش از هر چیز با بشقاب استیکش معروف شده است. یک بشقاب دونفره و پروپیمان که به نسبت قیمتش از کیفیت و حجم عالی برخوردار است. هرچند که منو این رستوران شامل انواع غذاهای فست فودی است اما از نامش پیداست که تمرکز اصلی بر غذاهای گریل شده و استیک است.

  • آدرس: مشهد، هنرستان، کنارگذر وکیل آباد، بلوار هنرستان

تلفن: ۰۵۱۳۸۸۲۸۲۲۳

ساندویچ صدف

اگر در میان غذاهای فست فودی ساندویچ را به هر چیزی ترجیح می‌دهید به ساندویچ صدف مشهد بروید! اینجا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفارش ساندویچ است. مجموعه غذایی صدف در سال 1377 توسط خانواده علم خواه و به مدیریت اعضای این خانواده تأسیس شد. این مجموعه اولین مرکزی بود که در شهر مشهد ساندویچ سرد با مواد اولیه مرغوب و بسته‌بندی بهداشتی ارائه کرد.

منو این مجموعه غذایی اکنون مجموعه متنوعی از انواع ساندویچ‌ها در سه دسته‌بندی از جمله ساندویچ‌های انرژی، رویال و ساده است. همچنین بخشی هم به پیش غذا و نوشیدنی‌ها اختصاص داده شده است. ساندویچ صدف در حال حاضر هشت شعبه فعال در شهر مشهد دارد.

  • آدرس شعبه مرکزی (احمدآباد): خیابان احمدآباد، سه راه راهنمایی (احمدآباد 21)

تلفن: 05138913838

آس برگر

آس برگر به عنوان آخرین معرفی یکی دیگر از فست فودهای نام دار مشهد است. این رستوران دو شعبه در شهر مشهد دارد که هردو با یک منو مشترک به مشتریان سرویس‌دهی می‌کنند. برخلاف پیتزا شبدیز مشهد که بر تهیه انواع پیتزا تمرکز داشت، آس برگر همان‌طور که از نامش پیداست با تمرکز بر برگر و انواع سس‌های دست‌ساز به عنوان یک فست فود حرفه‌ای در مشهد فعالیت دارد. اگر هوس یک برگر پروپیمان کرده‌اید و تمایل دارید ترکیب‌های جدیدی از برگر را امتحان کنید پیشنهاد می‌کنیم خودتان را به یکی از دو شعبه آس برگر در مشهد برسانید.

  • شعبه اول: چهارراه ششصد دستگاه، بین قاضی طباطبایی 2 و 4 شماره

تلفن: 05137261050

شعبه دوم: بلوار وکیل آباد، نبش دانش آموز شماره

تلفن:‌ 05138935363

 

 

 

سوالات متداول

لیست معروف‌ترین فست فودهای مشهد کدام هستند؟

پیتزا شبدیز مشهد، پیتزا خونه مشهد، رستوران بزرگمهر، فست فود کندزفست فود پاچینو، گریل فود پر وحشی، ساندویچ صدف، آس برگر

گریل فود پر وحشی، پیتزا خونه مشهد، پیتزا شبدیز مشهد از بهترین فست فودهای منطقه هاشمیه هستند.

شعبه مرکزی پیتزا خونه مشهد در بلوار وکیل آباد واقع شده است که منوی متنوعی دارد و همچنین پیتزا شبدیز مشهد هم از بهترین فست فودهای بلوار وکیل آباد است.

شعبه وکیل آباد (مرکزی): وکیل آباد، بعد از دانش آموز-شعبه مرکزی

شعبه معلم: بلوار معلم، بعد از دندان‌پزشکان

شعبه شهرک غرب (قاسم آباد): قاسم آباد، بلوار اندیشه تقاطع بلوار شاهد

شعبه صاحب الزمان: خیابان صاحب الزمان، نبش 15

شعبه سناباد: بلوار سناباد – بین سناباد 50 و 52

کنتاکی بزرگمهر با داشتن یک شعبه واقع در بلوار ملک اباد یکی از بهترین فست فودهایی است که می‌توانید در مشهد پیدا کنید.

از نام گریل فود پر وحشی پیداست که تمرکز اصلی بر غذاهای گریل شده و استیک است. این رستوران در هنرستان، کنارگذر وکیل آباد، بلوار هنرستان واقع شده است.

فست فود کندز دقیقاً در مجاورت مرکز خرید پرومان واقع شده و همین نکته آن را در چشم گردشگران و مسافران مشهد حسابی پررنگ کرده است.

نظرات کاربران