آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3.1/5 - (13 امتیاز)
4

معرفی رستوران سیب اصفهان؛ گزینه‌ای مناسب برای صرف غذا

ترمه افضلی 07 تیر 1402 5 دقیقه

به طور قطع اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است. این موضوع که می‌گویند اصفهان نصف جهان است، خود تائیدی بر این حرف است که اصفهان یکی از بهترین شهرهای ایران و شاید دنیا است. البته بهتر است قبل از رفتن به اصفهان و بازدید از این شهر، لیستی از بهترین رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی آن را تهیه کنید. به این صورت می‌توانید با یک مدیریت زمان و هزینه درست، به همه مکان‌ها و رستوران‌های مورد نظرتان سر بزنید.

رستوران سیب اصفهان

یکی از بهترین رستوران‌هایی که باید در زمان سفر به اصفهان از آن دیدن کنید، رستوران سیب اصفهان است. این کافه زیبا در نزدیکی چند مکان دیدنی هم واقع شده است به همین دلیل شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی هم از رستوران غذا سفارش دهید و هم در زمان بازگشت از آن، به مکان‌های دیدنی نزدیک‌تان سفر کنید و از زیبایی‌های مختلف شهر اصفهان لذت بیشتری ببرید.

معرفی رستوران سیب اصفهان؛ گزینه‌ای مناسب برای صرف غذا

رستوران سیب بین منار جنبان و کوه آتشگاه اصفهان  قرار گرفته است. نزدیکی به این دو مکان دیدنی باعث جذب گردشگران زیادی به این رستوران شده است. رستوران سیب، در لیست بهترین رستوران سلف سرویس اصفهان قرار می‌گیرد، زیرا منویی بسیار متنوع و در عین حال لذیذ را برای مشتریان و گردشگران فراهم کرده است. تا جایی که حتی تنوع نوشیدنی‌ها و غذاها و غیره آن، بیش از 40 نوع مختلف است.

البته این تنها مشخصه عالی رستوران سیب نیست، زیرا ویژگی‌های دیگری هم وجود دارد که موجب جذب مشتریان فراوان به این رستوران شده است. برای مثال پرسنل کافه سیب اصفهان، یک باغ زیبا را هم برای مشتریان طراحی کرده‌اند که در آن وقت بگذرانند و با خوردن غذا در آن فضا، لذت بیشتری از همنشینی یکدیگر ببرند.

همچنین موضوع دیگر، مربوط به بخش VIP این رستوران جذاب است. بخش وی آی پی مخصوص مشتریانی است که از قبل می‌خواهند برای مراسم یا جشنی خاص، میز رزرو کنند. از جمله مهم‌ترین خدمات VIP رستوران سیب، فضای دلنشین رو به کوهستان، اینترنت رایگان، پارکینگ و غیره است. همه مشتریان عزیز می‌توانند با هماهنگی قبلی، بخش وی آی پی را رزرو کنند و از فضایی آرامش بخش و زیبا در کنار عزیزانشان لذت ببرند.

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

منو رستوران سیب اصفهان نیز شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دسر و انواع نوشیدنی و سالاد مختلف می‌شود. نحوه پرداخت هزینه غذاها نیز بسیار منصفانه در نظر گرفته شده تا همه مشتریان راضی باشند. در این روش، همه مشتریان تنها یکبار پول غذا را می‌پردازند و به هر اندازه که میل دارند از انواع مختلف آن‌ها میل می‌کنند. بدون شک رستوران سیب اصفهان جزو بهترین و خاص‌ترین رستوران‌های سلف سرویس در ایران محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی رستوران سیب اصفهان

این رستوران در شهر اصفهان، خیابان آتشگاه و بعد از چهارراه بهشت قرار گرفته است. دسترسی به آن نیز بسیار ساده است، زیرا مکان‌های تفریحی جذابی مثل منار جنبان و آتشگاه در نزدیکی‌اش قرار گرفته‌اند. حتی اگر نمی‌خواهید از روی گوگل مپ به مقصد برسید کافی است از یک فرد ساکن در اصفهان سوال کنید تا به سادگی آدرس را به شما بدهند.

آتشگاه زیبای اصفهان

رستوان‌گردی به تنهایی نمی‌تواند برای سفر کافی باشد، پس لازم است علاوه بر صرف غذاهای لذیذ و خوشمزه به مکان‌های دیدنی عالی هم بروید. خوشبختانه آتشگاه در مسیر رستوران سیب اصفهان قرار دارد و شما می‌توانید بدون زحمت اضافی از این مکان زیبا هم دیدن کنید.

آتشگاه یا آتشکده اصفهان مربوط به دوره ساسانیان است. البته این مکان‌ را با نام‌های دیگر «قلعه ماربین» و «آتشکده دژ مهربین» هم می‌شناسند. این مکان زیبا در نزدیکی منارجنبان و رستوران سیب اصفهان قرار دارد و با اتومبیل تنها چند دقیقه زمان لازم دارید تا بعد از صرف غذا یا پیش از آن، به این مکان دیدنی بروید.

طبق تحقیقاتی که انجام شده این بنای تاریخی، 5 طبقه داشته و حالا تنها 2 طبقه از آن در گذر سال‌ها باقی مانده است. در گذشته آتشکده تاریخی اصفهان را از ملات ساقه‌های نی، رس و آهک ساخته‌اند. همچنین داخل آن به شکل یک دایره هشت گوشه‌ای است که دور تا دورش پنجره وجود دارد. البته اصلا مشخص نیست آخرین باری که در این بنای تاریخی و زیبا آتش برافراشته شده، چه زمانی بوده است.

یک نکته جالب درباره آتشگاه اصفهان این است که تا 200 سال پیش، هیچ کس از وجود آن اطلاع نداشت و درواقع کاملا ناشناخته بود. اما در همان زمان‌ها بود که یک باستان شناس معروف فرانسوی به نام « آندره گدار» به ایران آمد و شروع به مطالعه درباره آثار باستانی ایران کرد. او توانست در تحقیقات خود آتشگاه اصفهان را هم کشف کند و به تاریخ دقیق ساخت آن دست یابد.

منارجنبان جذاب اصفهان

منارجنبان نیز یکی از مکان‌های دیدنی اصفهان است که دیدن آن را به هر گردشگری پیشنهاد می‌کنیم. این مکان زیبا خوشبختانه کاملا نزدیک به رستوران سیب اصفهان قرار گرفته و گردشگران به راحتی می‌توانند در مسیر رفتن به رستوران سیب از آن هم دیدن کنند.

به منار جنبان « آرامگاه شیخ امیرعبدالله» هم می‌گویند زیرا عارف بزرگ، عبدالله‌بن‌محمود صقلابی در این مکان دفن شده است. جالب است بدانید برروی مزار این عارف بزرگ، عدد 716 نوشته شده است. طبق توضیح مورخان، این عدد نشان دهنده تاریخ سالی است که عبدالله‌بن‌محمود صقلابی در آن به خاک سپرده شده است. این مکان تاریخی زیبا از چند مناره مختلف تشکیل شده که هر کدام را با کاشی‌های کثیرالاضلاع فیروزه‌ای و کاشی‌های لاجوردی ستاره چهار پ،ر تزئین کرده‌اند.

همچنین ایوانی در آن قرار دارد که با فاصله 10 متر از زمین ساخته شده است. عبدالله‌بن‌محمود صقلابی را نیز در همین ایوان به خاک سپرده‌اند. علاوه بر این دو اتاقک دیگر در منارجنبان وجود دارد که به آن «چله‌ خانه» می‌گویند. سال‌های پیش عارفان چله‌های ریاضت و خلوت با خدا را در این اتاقک‌ها را انجام می‌دادند.

منارجنبان زیبا

یک نکته بسیار جالب درباره مناره‌های این مکان این است که با تکان دادن یکی از آن‌ها، بقیه هم به طور کاملا خودکار تکان می‌خورند! چنین طراحی‌هایی برای سال‌ها پیش، بسیار عجیب و دیدنی است برای همین هم اصرار داریم هر زمان به رستوران سیب اصفهان رفتید از این مکان زیبا هم دیدن کنید.

شما می‌توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر از منارجنبان زیبا بازدید کنید.

سخن آخر

رستوران سیب اصفهان جزو بهترین رستوران‌های سلف سرویس این استان است. این رستوران منویی بسیار کامل و متنوع دارد و شما با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانید یک غذای لذیذ در این رستوران پیدا کنید. نکته بسیار عالی آنجاست که اسنپ فود امکان سفارش غذای رستوران سیب را به صورت آنلاین هم برای شما فراهم کرده است. اگر به هر دلیلی امکان رفتن به رستوران سیب را ندارید تنها کافی است از طریق اپلیکیشن اسنپ فود غذای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا سریعا به محل موردنظرتان ارسال شود.

پاستای اصفهان

اگر زمانی قصد داشتید به رستوران کاملا سنتی بروید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران شاندیز صفه اصفهان بزنید. این رستوران جزو بهترین انتخاب‌های افرادی است که به غذای سنتی علاقه بسیار دارند.

اگر هم ترجیح می‌دهید به جای غذای سنتی انواع فست‌وفود و پاستا را امتحان کنید، تنها کافی است به صفحه « خرید انلاین پاستا اصفهان» مراجعه کنید و انواع پاستاهای مورد علاقه خود را از اسنپ فود سفارش دهید. اسنپ فود امکان سفارش غذا به صورت آنلاین را برای شما فراهم کرده‌ تا در هر شرایطی از خوردن غذاهای لذیذ و قیمت مناسب لذت ببرید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(4 دیدگاه)

radzadeh
08 مهر 1402

سلام خدمات و امتیازهای VIP رستوران سیب چیا هستش

  • snappfoodadmin
    08 مهر 1402

    سلام مهم‌ترین خدمات VIP رستوران سیب، فضای دلنشین رو به کوهستان و آرامش بخش و زیبا اینترنت رایگان، پارکینگ است که می توانید برای مراسم ها یا جشن های خاص، میز رزرو کنید

داریوش
15 تیر 1402

رستوران سیب در محدوده خمینی شهر هست نه اصفهان

  • snappfoodadmin
    15 تیر 1402

    سلام رستوران سیب اصفهان معروف است رستوران سیب انتهای جاده آتشگاه اصفهان ادرس رستوران اصفهان ،خیابان آتشگاه ،بعد از چهارراه بهشت

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود