آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

نمایش هنر ایرانی به سبک شاندیز صفه

ترمه افضلی 07 تیر 1402 5 دقیقه

اصفهان، شهری با تاریخی بسیار قدیمی و فرهنگی غنی است که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر در قلب ایران و در دامنه کوههای زاگرس قرار دارد و به عنوان پایتخت فرهنگی ایران شناخته می‌شود.

ویوی زیبای شاندیز صفه اصفهان

از جاذبه‌های تاریخی اصفهان می توان به مسجد جامع نقش جهان، عمارت چهل‌ستون، باغ علاءالدین، باغ فین، قلعه سلجوقی و مدارس مختلف اشاره کرد. در کل، اصفهان با آثار تاریخی، هنری و معماری فوق‌العاده‌ای که دارد، به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی بسیار مهم در ایران شناخته می شود.

این شهر با داشتن رستوران‌ها و کافه‌‌های متعدد اقامت راحتی را به شما هدیه می‌دهد. رستوران شاندیز صفه اصفهان از جمله رستوران‌هایی به شمار می‌رود که سر زدن به آن از واجبات است. چرا که این مجموعه بی‌نظیر شامل رستوران، فست فود، کافی شاپ و سفره خانه سنتی است و همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

 

نمایش هنر ایرانی به سبک شاندیز صفه

صفه نام کوهی‌ از رشته‌کوه‌های زاگرس است که در جنوب اصفهان قرار دارد. کوه صفه که به بام اصفهان نیز معروف است، با داشتن امکانات تفریحی و رفاهی مناسب، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و همچنین وجود رستوران شاندیز صفه در این منطقه، یکی از مقاصد محبوب گردشگران است.

رستوران صفه اصفهان با قرار داشتن در کوه صفه، یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های شما را رقم می‌زند. شاندیز صفه که یکی از شعبه‌های رستوران شاندیز مشهد نیز هست با طراحی داخلی، خارجی و ویوی فوق‌العاده زیبا، کیفیت و خدمات عالی شما را به مشتری ثابت این رستوران تبدیل می‌کند.

اگر به اصفهان سفر کرده‌اید سر زدن به رستوران سیب اصفهان که یکی از بهترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود، نیز فراموش نشود.

 

منو و غذاهای اصیل شاندیز صفه

بحث منو و تنوع غذا که باشد، منو شاندیز اصفهان با داشتن چند منوی جداگانه شامل؛ منوی فست فود، صبحانه، سالاد رستوران شاندیز و منوی غذاهای سنتی احتمالا کامل‌ترین منویی است که تا به حال دیده‌اید.

 

گوشه‌ای از صبحانه سلف سرویس شاندیز صفه

منوی نوشیدنی‌ها و دسرها نیز فراموش نشده و در این بخش هم برای مشتریان سنگ تمام گذاشته‌اند.

 

تجربه یک صبحانه سلف سرویس متنوع بر بلندای شهر

صبحانه یکی از وعده های مهم روز است که برای شروع روز بهترین گزینه است. منوی صبحانه رستوران شامل صبحانه مخصوص شاندیز، الیزابت، آپاچی، نیمرو مخصوص، املت ایرانی، املت کارايیب، صبحانه سالاری، پنکیک مخصوص شاندیز و وافل است.

یکی از دلایل محبوبیت شاندیز بین دیگر رستوران‌های اصفهان سرو صبحانه سلف سرویس در روزهای جمعه است، همانطور که اشاره کردیم، رستوران شاندیز صفه با ارائه صبحانه سلف سرویس در روزهای جمعه، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که می‌خواهند در کنار تفریح، لذت خوردن صبحانه‌ای خوشمزه را نیز بچشند.

با انتخاب صبحانه سلف سرویس شاندیز، شما نیازی به صرف وقت برای انتظار سرویس‌دهی ندارید. چرا که به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صبحانه در اختیار شما قرار می‌گیرد. جدای از سرعت، صبحانه‌های سلف سرویس، قیمت مناسبی دارند و برای همه افراد، گزینه‌ای عالی به شمار می‌آیند.

تجربه‌ای متفاوت بر بلندای اصفهان

 

علاوه بر منوی صبحانه که هر روزه جدا سرو می‌شود، گزینه‌های صبحانه سلف سرویس شاندیز با داشتن صبحانه ایرانی، کره، مربا، خامه، عسل، شیره، ارده، پنیر، خیار، گوجه، حلوا ارده، خرما، زیتون، لیمو ترش، املت مخصوص، نیمرو، ژامبون گوشت، ژامبون مرغ، پپرونی، سوسیس تخم مرغ، هات داگ پنیری، آش، حلیم، کیک صبحانه، شیر، شربت پرتقال، شربت آلبالو، شربت آناناس، چای، قهوه، نسکافه، کورن فلکس، سالاد میوه، نان تست، نان سنکگ، نان لواش، کروسان، شیرینی، پیتزا و اسنک، متنوع‌تر از حالت معمول نیز است. صبحانه سلف سرویس شاندیز صفه هر جمعه از ساعت ۹ الی۱۱صبح سرو می‌شود.

 

امضای خوشمزه شاندیز صفه، غذاهای سنتی و اصیل

یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان، بی‌شک رستوران شاندیز صفه است چرا که با سرو غذاهای سنتی به بهترین شکل، خاطره‌ای فراموش نشدنی در ذهنتان به جا می‌گذارد.

غذاهای سنتی و اصیل شاندیز شامل سینی مخصوص شاندیز، سورپرایز شاندیز که خاص‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین انتخاب ممکن است، شیشیلک مخصوص شاندیز، فیله کباب مخصوص شاندیز، کباب برگ ممتاز شاندیز، خوراک ماهیچه مخصوص شاندیز، خوراک گوشت شاندیز، کباب لقمه مخصوص شاندیز، کباب مخلوط شاندیز، کباب بختیاری شاندیز، کباب سلطانی شاندیز، جوجه کباب مخصوص، ماهی قزل‌آلا سوخاری، ماهی تنوری شاندیز، چلو ایرانی، چلو ایرانی با ته دیگ زعفرانی، شوید پلو و خورشت ماست غذای محلی و محبوب اصفهانی  است.

غذاهای سنتی بی‌نظیر شاندیز صفه

ناگفته نماند سینی پیش‌غذای شاهانه شاندیزکه شامل تبوله، حمص، میرزا قاسمی، ماست و خیار، ماست و موسیر و زیتون پرورده است نیز برای علاقه‌مندان سرو می‌شود.

تجربه‌ای به یاد ماندنی در شاندیز

شاندیز صفه با شعار” شاندیز مکانی است که در آن غذای ناب، طراحی داخلی به همراه چشم‌اندازی زیبا گرد هم آمده‌اند تا تجربه‌ای به یاد ماندنی را برایتان خلق کنند” به کیفیت خدمات خود اطمینان دارد و شما را دعوت به حضور در این رستوران می‌کند.

شاندیز با ارایه انواع خدمات و بهترین کیفیت ممکن یکی از برترین شعب رستوران‌های زنجیره‌ای شاندیز محسوب می‌شود، شاندیز یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای تست غذاهای خوشمزه و دیدار با دوستان و خانواده در آن‌جا حضور پیدا کنید.

اولین چیزی که در مورد این مجموعه زیبا به چشم می‌خورد کیفیت بالای غذا و رضایت مشتریان از غذاهای طبخ شده است. شاندیز صفه معمولاً از مواد اولیه با کیفیت و تازه استفاده می‌کند و همچنین در تلاش است تا غذاهای خود را با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی  پخت و سرو کند. خدمات این مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در این رستوران به خوبی پذیرایی می‌شوند. لیست قیمت رستوران شاندیز اصفهان هم قابل توجه است چرا که با این کیفیت عالی، قیمت‌ها در منصفانه‌ترین حالت ممکن قرار دارند.

ساعت کاری، آدرس و شماره تلفن

مجموعه شاندیز اصفهان هر روز از ساعت 9 الی 23 و برای هر سه وعده غذایی باز و آماده خدمت رسانی است.

آدرس: اصفهان، بزرگراه شهدای صفه، پارک کوهستانی صفه، ورودی اول، پارکینگ شماره 1.

شماره تماس مجموعه: 09134065425

شماره تماس جهت رزرو: 03195018830

 

کلام پایانی

در این مقاله رستوران شاندیز صفه اصفهان را به شما معرفی کردیم. رستوران  شاندیز صفه با داشتن فضایی بر بلندای کوه و برخورداری از فضای باز برای تمام فصول سال مناسب است، به همین دلیل از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است.

شاندیز با  داشتن فضای زیبا و دل‌نشین و با تلاش بر ارائه غذاهای تازه و باکیفیت، خدمات دوستانه و قیمت منصفانه، تجربه خوبی را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. فضای دوستانه و مهمان‌نوازی‌ پرسنل شاندیز نیز از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این رستوران است.

اگر شرایط حضور درشاندیز صفه را ندارید یا چنانچه برای مهمانی‌هایتان دنبال غذای با کیفیت، تازه و خوشمزه هستید با خرید سوخاری اصفهان مشکل شما حل شده است. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود