آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران قصر منشی اصفهان؛ ستاره‌ای درخشان در مرکز ایران

ترمه افضلی 07 تیر 1402 5 دقیقه

 

اگر قرار باشد تنها یکی از رستوران‌های جذاب اصفهان را به مسافران معرفی کنیم، احتمالا این انتخاب، رستوران قصر منشی اصفهان است. به خصوص افرادی که عاشق تاریخ، فرهنگ و هنر ایران هستند، از رفتن به رستوران قصر منشی لذت فراوان می‌برند. زیرا این مکان یادگاری جذاب از دوران قاجار است!

رستوران زیبای قصر منشی

تجربه غذا خوردن در این رستوران بسیار متفاوت از آن چیزی است که تصور می‌کنید. زیرا بعد از وارد شدن به آن احساس می‌کنید یکباره به سال‌ها پیش پرت شده‌اید. از این رو به اغلب مسافران پیشنهاد می‌کنیم در لیست برنامه‌های سفر خود، زمانی را برای رفتن به رستوران قصر منشی اختصاص دهند.

معرفی رستوران قصر منشی اصفهان؛ ستاره‌ای درخشان در مرکز ایران

قصر منشی که در حال حاضر در لیست انواع رستوران سنتی اصفهان قرار گرفته، جزو آثار ملی دوران قاجار و صفویان است. در گذشته نیز افرادی چون آقا نجفی و یکی از وزیران دربار قاجار در این محل سکونت داشتند. اما این خانه در سال 1384 به صورت کامل مرمت شد و در نهایت به شکل هتل و رستوران قصر منشی امروزی درآمد.

بدون اغراق قصر منشی، بهترین رستوران اصفهان است، زیرا علاوه بر کیفیت غذایی عالی، فضای بسیار خاص و دلنشینی هم دارد. حتی بسیاری از گردشگران بعد از ورود به اصفهان اولین غذای خود را در رستوران قصر منشی صرف می‌کنند. گذشته از آن، بسیاری از توریست‌ها نیز به دیدن این اثر تاریخی و غذاخوری با کیفیت علاقه زیادی دارند. پرسنل رستوران قصر منشی، هرروره افتخار پذیرایی از بسیاری از توریست‌های داخلی و خارجی را دارند.

خوشبختانه شما برای غذا خوردن در این رستوران هم نیازی به اقامت در هتل ندارید و می‌توانید به طور دلخواه و تنها در یک وعده، غذای مورد علاقه‌تان را در این رستوران میل کنید.

آدرس و موقعیت مکانی رستوران قصر منشی اصفهان

جالب است بدانید محل قرارگیری رستوران قصر منشی بسیار چشم‌نواز است. زیرا از یک طرف به بازار و از طرفی دیگر به میدان نقش جهان راه دارد. مسیر بازار نیز پر از هنرمندانی است که آثار دستی زیبای خود را به فروش می‌رساند. این مسیر پیاده‌روی یکی از زیباترین مسیرهای شهر اصفهان است.

منوی غذای ایرانی

آدرس رستوران قصر منشی اصفهان: اصفهان، خیابان نشاط، کوی 10، خانه تاریخی قصر منشی

آدرس پیج اینستاگرام: @ghasrmonshi

آدرس سایت: www.ghasrmonshihotel.com

شماره تلفن: 31317044-031

فضای رستوران قصر منشی

فضای رستوران قصر منشی اصفهان بسیار خاص است به طوری که با دیدن آن به وجد می‌آیید. این رستوران در اصل یک خانه تاریخی بوده که بعدها مورد بازسازی قرار گرفته است. در حال حاضر نیز از آن به عنوان یک رستوران تاریخی زیبا یاد می‌کنند. نکته قابل توجه آنجاست که سعی شده تمام جلوه تاریخی رستوران حفظ شود. به این صورت همه مشتریان تصور می‌کنند پا به دنیای دیگری گذاشته‌اند و یک شب را مهمان شاهان و نوادگان قاجاری هستند.

معماری این فضا نیز به به سبک معماری سنتی ایران است. اغلب پنجره‌ها گنبدی شکل هستند و درون آن‌ها از ترکیب چوب و شیشه‌های رنگی نوستالژی دیزاین شده است. همچنین میز و صندلی‌ها کاملا چوبی هستند. البته این دیزاین مربوط به سالن غذاخوری رستوران است. بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند در فضای باز رستوران قصر منشی غذای خود را میل کنند.

فضای بیرونی نیز با انواع درخت‌های زیبا آراسته شده و تخت‌ها و میزها در لابه‌لای درختان زیبا حیاط قرار گرفته‌اند. رستوران قصر منشی نه تنها یک بنای تاریخی است، حتی حال و هوا و اتمسفر موجود در آن نیز یادآور گذشتگان است. اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به دوران تاریخی ایران به خصوص دوران قاجار داشتید، حتما سری به این رستوران زیبا و دلنواز بزنید.

رستوران قصر منشی منو

منوی غذای رستوران قصر منشی اصفهان کاملا ایرانی است. از آنجا که این رستوران یک آثار باستانی از گذشته ایران محسوب می‌شود، غذای ایرانی را برای مهمانان و توریست‌های مختلف سرو می‌کند. غذای ایرانی یک انتخاب عالی برای یادآوری فرهنگ گذشته به آیندگان است، از طرفی هم این حس آثار باستانی را به توریست‌ها القا می‌کند. همه این موارد باعث شده انتخاب اول رستوران قصر منشی، غذای ایرانی و انواع خورش و کباب باشد.

خوشبختانه کیفیت و طعم غذاهای این رستوران هم بسیار مناسب است و اغلب مشتریان نیز از کیفیت غذای آن راضی هستند. همچنین تنوع غذاهای ایرانی که در این رستوران سرو می‌شود بالاست. همین موضوع باعث می‌شود همه مشتریان (حتی کسانی که به غذای فست‌فودی علاقه بیشتری دارند) به راحتی بتوانند یک انتخاب مناسب برای خود داشته باشند.

فضای زیبای رستوان قصر منشی

منوی غذایی رستوران قصر منشی به روایت زیر است.

انواع خوراک غذای ایرانی انواع سالاد پیش غذا نوشیدنی
خوراک کباب لقمه دمپختک ماش پلو با گوشت سالاد و جوجه حمص نوشابه قوطی کوکا کولا
خوراک کباب حسینی آلبابو پلو با مرغ سالاد قصر منشی خورش ماست نوشابه قوطی فانتا پرتقالی
قیمه ریزه ته‌‌چین مرغ سالاد فتوش زیتون پرورده نوشابه قوطی اسپرایت
خوراک جوجه کباب کشک بادمجان ماست و خیار ماءالشعیر قوطی هی دی
خوراک گردن باقالی پلو ساده ماءالشعیر قوطی جوجو
خوراک ماهیچه دوغ قوطی خوشگوار
خوراک مرغ ناردون آب معدنی کوچک
چلو ساده

نقد و بررسی رستوران قصر منشی

رستوران قصر منشی بدون شک یکی از بهترین‌ رستوران‌های شهر اصفهان است. این رستوران زیبا منوی غذایی بسیاری خوشمزه‌ای را برای مهمانان تدارک دیده است. همچنین پرسنل آن بسیار خوش‌برخورد و مهربان هستند. خوشبختانه میزان رضایت اغلب مشتریان از این رستوران بالا بوده و همین موضوع باعث می‌شود مشتریان بعدی با خیالی آسوده آن را انتخاب کنند.

از طرفی هم این رستوران تنها محلی برای صرف غذا نیست، بلکه یک اثر ملی است که هر کسی با رفتن به آن می‌تواند اطلاعات خود را از فرهنگ ایران بالا ببرد. پیشنهاد می‌کنیم حتما با خانواده و فرزندان خود به این رستوران زیبا سری بزنید تا علاوه بر صرف غذاهایی با کیفیت، بتوانید تاریخ کشور خود را به آن‌ها معرفی کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اسنپ فود غذای دلخواه خود را از رستوران قصر منشی به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر شرایط رفتن به این رستوران را ندارید، گزینه سفارش آنلاین بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین رستوران‌های اصفهان

اگر قصد دارید علاوه بر رستوران قصر منشی اصفهان که فضایی سنتی دارد، یک رستوران مدرن با انواع غذاهای خارجی هم تجربه کنید، حتما سری به رستوران زاگرس اصفهان بزنید. این رستوران فضا و منویی کاملا متفاوت از قصر منشی دارد و تضادی جالب برایتان ایجاد می‌کند.

جاذبه گردشگری نزدیک رستوران قصر منشی

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان، انگورستان ملک التجار است. خوشبختانه این خانه زیبا تنها چند دقیقه با رستوران قصر منشی فاصله دارد. از این رو به راحتی می‌توانید قبل یا بعد از صرف غذا به این خانه تاریخی بسیار زیبا هم سری بزنید.

این خانه تاریخی زیبا جزو معدود کاخ‌هایی است که از زمان قاجاریان باقی مانده است. زیرا در آن زمان یکی از فرزندان ناصرالدین شاه به نام « ظل ‏السلطان» اغلب مکان‌های تاریخی را از بین برده بود. اما خوشبختانه انگورستان ملک التجار از تخریب‌گری‌های این شاه ظالم در امان ماند. این مکان تاریخی بسیار زیبا هرروزه از ساعت 9 تا 2 بعدازظهر پذیرای گردشگران عزیز است. شما نیز می‌توانید در این ساعت‌ها از زیبایی این مکان لذت ببرید.

سخن آخر

اگر در اصفهان ساکنید و شرایط رستوران‌گردی را ندارید همین حالا می‌توانید به صورت آنلاین غذاهای سنتی رستوران قصر منشی اصفهان را سفارش دهید. خوشبختانه تنوع غذاهایی که می‌توانید از اسنپ فود سفارش دهید، بسیار بالاست. برای مثال اگر هوس غذای دریایی کردید به سرعت می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ فود به خرید غذا دریایی اصفهان بپردازید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود