آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
1.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی مجموعه رستوران های نشاط

ترمه افضلی 27 شهریور 1402 6 دقیقه

 

مجموعه نشاط یا Neshat برای اولین بار در سال 1350 شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز توانسته به‌عنوان یکی ازمحبوب‌ترین مجموعه رستوران‌ها در شهر تهران فعالیت کند. کافیست از درب شعبات این مجموعه عبور کنید تا متوجه صف‌های طولانی آن بشوید. شاید ابتدا دلیل این صف‌ها را ندانید، اما کافیست تا یک بار طعم غذا‌های این مجموعه را بچشید تا متوجه شوید چرا مردم برای سفارش غذا در آنجا صف می‌بندند.

مجموعه رستوران‌ها و اغذیه نشاط با تهیه و طبخ انواع غذا‌های فست فودِ و غذاهای بین‌المللی و ایرانی توانسته جای خود را در بین بهترین رستوران‌های شهر تهران باز کند. اگر نگاهی به منوی این رستوران بیندازید، نام غذا‌های متنوعی را می‌بینید که هر کدام طعم و مزه مختلفی دارند.

کباب ترکی نشاط، اغذیه این مجموعه و رستوران آن تا به حال در مشتری‌مداری و جلب نظر مشتریان موفق عمل کرده‌اند. این مجموعه‌ها به‌خوبی راز نفوذ بر قلب مشتریانشان را می‌دانند و با تهیه خوشمزه‌ترین غذا‌ها و بهترین برخورد‌ با آنها سعی می‌کنند تا تبدیل به مشتری دائمی‌شان کنند.

معرفی مجموعه رستوران های نشاط

مجموعه رستوران‌های نشاط برای اهالی ستارخان و مرزداران نیازی به معرفی ندارند. این مجموعه‌ها با تهیه غذای خوشمزه به‌قدری توانسته‌اند شهرت و اعتبار به‌دست بیاورند که اکنون تمام اهالی ساکنین این مناطق آنها را می‌شناسند و نسبت به کیفیت غذای‌شان اطمینان کافی دارند.

کباب ترکی نشاط، رستورانی معروف و شناخته‌شده

اما با وجود شهرت زیاد مجموعه رستوران‌های نشاط، باید ویژگی‌های مختلف این رستوران را بدانید و درباره آنها اطلاعات کافی به‌دست بیاورید. ما به‌عنوان مرجع در کنارتان هستند تا این ویژگی‌ها را به شما بگوییم:

شعبات کباب ترکی نشاط

شعبات مجموعه نشاط فقط در زمینه تهیه کباب ترکی فعالیت ندارند! هر یک از این مجموعه‌ها با منویی متنوع آماده پذیرایی از مشتریانشان هستند. در ادامه آدرس هر یک از شعبه‌های این رستوران‌ها را برایتان قرار می‌دهیم:

  • آدرس رستوران نشاط ستارخان: میدان توحید، ابتدای ستارخان، روبروی کوثر دوم، جنب کوچه محمدی، پلاک 53
  • لوکیشن کباب ترکی نشاط ستارخان مرکزی: میدان توحید، ابتدای ستارخان، روبه‌روی کوثر دوم، پلاک 65
  • آدرس اغذیه نشاط مرزداران: بلوار مرزداران، بلوار آریافر، نبش خیابان لاله، اغذیه نشاط

سفارش آنلاین نشاط ستارخان

ساکنین منطقه ستارخان و مرزداران می‌توانند به‌صورت حضوری یا اینترنتی خریدشان را از این مجموعه انجام دهند. در واقع امکان خرید آنلاین از کباب ترکی نشاط وجود دارد. کافیست تا اپلیکیشن اسنپ فود را روی تلفن همراه‌تان نصب کرده و سپس در این پلتفرم ثبت‌نام کنید. حالا با زدن آدرس و انتخاب غذا‌های موردعلاقه، هزینه را بپردازید تا رستوران خیلی سریع غذا‌ها را درب منزل تحویلتان دهد.

با قابلیت سفارش انلاین کباب ترکی نشاط مثل اغذیه نشاط ستارخان شما فقط چند کلیک ساده با غذا‌های موردعلاقه‌تان فاصله دارید. این یعنی کافیست تا گوشی‌تان را بردارید، با چند کلیک ساده غذا‌ها را سفارش دهید و سپس آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

در صورت خرید از کباب ترکی نشاط اسنپ فود پرسنل این پلتفرم به‌صورت مداوم خریدتان را پیگیری می‌کنند تا غذا خیلی زود به دستتان برسد؛ بنابراین با این ویژگی خیالتان بابت تحویل به‌موقع سفارش نیز راحت می‌شود.

منو کباب ترکی نشاط

کیفیت غذا‌های کباب ترکی نشاط درست مثل رستوران شمرون کباب یا سایر کبابی‌های باکیفیت پایتخت بالا است. اگر قصد خرید کباب ترکی دارید، باید به‌سراغ فست فودی‌های این مجموعه بروید و در صورت تمایل برای خرید غذا‌های سنتی و ایرانی رستوران نشاط در خدمت شماست.

در منوی رستوران نشاط انواع غذا‌های سنتی از جمله چلوکباب، خوراک، غذای ایرانی، چلو خورشت، سالاد و پیش‌غذا نقش بسته است. این یعنی می‌توانید از این رستوران انواع غذا‌های خوشمزه مثل چلو کباب مخصوص، چلو فیله کباب بره، چلو کباب برگ ممتاز گوسفندی، چلو کباب کوبیده زعفرانی، خوراک کباب دورو، خوراک جوجه کباب فیله، خوراک ماهیچه گوسفندی، خوراک مرغ ربی، باقالی‌پلو با گردن، زرشک‌پلو با مرغ، باقالی‌پلو با ماهی قزل‌آلا، خورشت قورمه‌سبزی، خورشت قیمه‌بادمجان و … را سفارش دهید و دلی از عزا در بیاورید.

در منوی اغذیه و فست فودی‌های نشاط نیز نام کباب ترکی مثل کباب ترکی گوشت، کباب ترکی مخلوط و کباب ترکی مرغ وجود دارد. شما می‌توانید ساندویچ این کباب‌ها را نیز سفارش دهید و از خوردنشان لذت ببرید. مرغ‌های بریان این مجموعه نیز مانند مرغ با مخلفات، مرغ بدون مخلفات و … طعم عالی و خوبی دارند که پیشنهاد می‌دهیم حتماً آنها را امتحان کنید.

کباب ترکی نشاط، رستورانی با غذاهای خوشمزه

فست فود‌های مجموعه نشاط منوی متنوعی دارند. انواع پیتزا‌ها آمریکایی مثل پیتزا قارچ و گوشت، سبزیجات یا مخلوط، انواع سوخاری‌ها مثل مرغ 2 تکه کنتاکی با فیله مرغ سوخاری و انواع غذا‌های پرسی مثل همبرگر دبل مخصوص، استیک مخصوص، چیزبرگر دوبل مخصوص، فیله مرغ پرسی و فیله مرغ سرخ‌شده این مجموعه از خوشمزه‌ترین طعم و مزه‌ها برخوردارند.

شما می‌توانید از فست فودی‌های این مجموعه به‌عنوان پیش‌غذا سیب‌زمینی سرخ‌کرده و در رستوران آن سالاد فصل، ماست موسیر، سالاد شیرازی، زیتون پرورده و … را سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.

لیست قیمت کباب ترکی نشاط

لیست قیمت کباب ترکی نشاط بر اساس فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود. در وهله اول نوع و جنس مواد اولیه غذا‌ها در قیمت‌ها تأثیرگذار هستند، یعنی هرچه مواد اولیه باکیفیت‌تر باشند، قیمت غذا‌ها بالاتر می‌رود. فاکتور بعدی میزان مهارت آشپز‌های رستوران است. قطعاً آشپز‌های حرفه‌ای دستمزد بیشتری می‌طلبند و به‌همین‌دلیل رستوران مجبور به افزایش قیمت منو می‌شود.

علاوه‌بر مواد اولیه و آشپز‌ها، محیط غذاخوری، تعداد پرسنل، تنوع منو و … نیز همه باعث افزایش قیمت یک رستوران می‌شوند.

کباب ترکی نشاط، عرضه‌کننده انواع غذا با قیمت مناسب

از آنجا که کباب ترکی نشاط تمام ویژگی‌های یک رستوران خوب را دارد، یعنی توانسته با استخدام بهترین آشپز‌ها و پرسنل و با مواد اولیه کاملاً باکیفیت، غذا‌هایی خوشمزه بپزد، انتظار می‌رود که قیمت آن نیز بالا برود. با درنظرگرفتن تمام این فاکتور‌ها، مدیریت رستوران سعی کرده است تا مناسبترین قیمت‌ها را برای غذا‌ها در نظر بگیرد تا هرکسی با هر میزان بودجه‌ای بتواند از آنجا غذایی خوشمزه سفارش دهد و نوش‌جان کند.

ویژگی‌های نشاط؛ همگام با آخرین استاندارد‌ها

مدیریت رستوران نشاط همواره همگام با آخرین استاندارد‌های روز دنیا در زمینه مدیریت رستوران پیش می‌رود؛ این یعنی همواره سعی می‌کند بالاترین کیفیت را ارائه دهد تا مشتریان را راضی نگه دارد و فروش بیشتری داشته باشد. این مجموعه همواره جدیدترین استاندارد‌ها در زمینه رستوران‌داری را مدنظر قرار می‌دهد و با اجرایی‌کردن این استاندارد‌ها، لبخند رضایت را به لب‌های مشتری‌ها هدیه می‌دهد.

ویژگی‌های نشاط؛ سالن غذاخوری مناسب

سالن غذاخوری رستوران نشاط شامل دستگاه‌های تصفیه هوا، وسایل سرمایشی و گرمایشی، میز و صندلی‌ها به ‌تعداد مناسب و … است. در واقع مدیریت این مجموعه تمام امکانات لازم را در نظر گرفته تا مشتری‌ها حین مراجعه حضوری به آنجا بتوانند بدون‌دغدغه و با خیال راحت غذا‌ها را در محوطه غذاخوری نوش‌جان کنند.

وقتی در سالن غذاخوری مجموعه رستوران و اغذیه نشاط می‌نشینید و غذا می‌خورید، غرق در آرامشی خاص می‌شود. این آرامش لذتتان از خوردن غذا را افزایش می‌دهد و تجربه‌ای دل‌انگیز و زیبا برایتان به‌وجود می‌آورد.

اطلاعات دسترسی به کباب ترکی نشاط تهران

شماره تلفن: رستوران کباب ترکی نشاط: 66904650 -66904649

شماره تلفن اغذیه نشاط مرزداران: 44381600 – 44381400

ساعت کار: 11 ظهر الی 24

آدرس اینستاگرام: @neshatco

آدرس وب‌سایت:  www.neshat.co

رستوران های نشاط، مجموعه هایی با منو‌های متنوع غذا‌های فست فودی و ایرانی

neshat fast food یا مجموعه‌های کباب ترکی و رستوران نشاط توانسته‌اند با تهیه و طبخ بهترین غذا‌ها همواره به‌عنوان بهترین رستوران‌ها در شهر تهران بدرخشند و مشتری‌های زیادی را از آن خود کنند. انتظار می‌رود که روند رو به پیشرفت این مجموعه باعث شود تا به‌زودی شعبه‌های دیگری را در سراسر تهران تأسیس کند و سرویس‌دهی بیشتری به مردم این شهر داشته باشد.

اگر قصد سفارش کباب یا انواع غذا‌های فست فودی را دارید، بدون‌شک مجموعه‌های نشاط بهترین گزینه برایتان هستند. چون علاوه‌بر طبخ غذا‌های باکیفیت، این غذا‌ها را درب منزل برایتان می‌فرستند. بنابراین نیاز نیست به‌صورت حضوری به آنها مراجعه کنید و غذایتان را تحویل بگیرید.

با قابلیت سفارش انلاین غذا از کباب ترکی نشاط و رستوران این مجموعه، روزبه‌روز به تعداد مشتری‌های آن اضافه می‌شود. در واقع مردم منطقه ستارخان و مرزداران به‌راحتی می‌توانند غذای مورد علاقه‌شان را از رستوران تحویل بگیرند. خبر خوب اینکه ارسال این مجموعه برای ساکنین نزدیک به رستوران به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود