آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی بهترین رستوران های بندر عباس
رستوران گردی
3.2/5 - (4 امتیاز)
بدون نظر

معرفی بهترین رستوران های بندر عباس و انتخاب غذاهای بی نظیر

مینا اسماعیل بیگی 12 اردیبهشت 1402 8 دقیقه

معرفی بهترین رستوران های بندر عباس به شما کمک می‌کند که برای سفر به این شهر، اطلاعات بیشتری داشته باشید و بتوانید طعم غذاهای متفاوت جنوبی را در فضاهای متفاوتی از این شهر تاریخی، تجربه کنید. خبر خوب این است که شما در بندر عباس، به رستوران‌های خوب زیادی دسترسی خواهید داشت و این بستگی به شما دارد که یک فضای لوکس و مدرن را ترجیح دهید یا بخواهید غذای خوشمزه خود را در محیطی سنتی، نوش جان کنید. به هر حال، ما در این مقاله از اسنپ فود در کنار شما هستیم تا پیش از سفر به بندرعباس، لیست بهترین رستوران‌های این شهر را با هم ببینیم. با ما همراه باشید.

رستوران های مدرن بندر عباس

رستوران های مدرن بندر عباس

معرفی بهترین رستوران های بندر عباس را با رستوران‌های مدرن این شهر جنوبی آغاز می‌کنیم. ویژگی رستوران های مدرن بندرعباس، تنوع غذایی، سبک سرو غذاها و سبک دکوراسیون خاص این رستوران‌ها است. شما می‌توانید در یک رستوران مدرن، انواع غذاهای سنتی ایرانی و همچنین غذاهای ملل را تجربه کنید و اگر از طرفداران فست فودها باشید هم بی‌نصیب نمی‌مانید. البته اگر این رستوران مدرن در شهری جنوبی مانند بندرعباس واقع شده باشد، باید منوی غذاهای دریایی را هم به لیست غذاها اضافه کنید. در ادامه می‌توانید لیست رستوران های مدرن بندرعباس را ببینید تا با توجه به ویژگی‌های مورد نظر خود، انتخاب بهتری داشته باشید:

رستوران بادگیران (آبشار)

رستوران بادگیران (آبشار)

رستوران بادگیران، بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری در بندرعباس است. تنوع غذاهای سرو شده در این رستوران در کنار پرسنل مجرب و فضاهای خلاقانه و زیبای آن، تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. اما اگر به دنبال یک فضای خاص و کلاسیک در این مجموعه هستید، رستوران آبشار بادگیران را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در آن می‌توانید منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی خوشمزه را امتحان کنید.

  • آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه
  • تلفن: 07633685842

رستوران امپراطور

رستوران امپراطور

اگر در بندرعباس، به دنبال یک رستوران شیک و لاکچری هستید، حتما سری به رستوران امپراطور بزنید. این رستوران، هم بخش سرپوشیده و هم فضای بیرونی دارد و طعم غذاهای بین المللی آن، زبانزد مردمان شهر است. به علاوه، نورپردازی‌های زیبای شبانه این رستوران با ایجاد فضایی بی‌نظیر، لذت خوردن غذاهای دریایی را در آن، دوچندان می‌کند.

  • آدرس: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر
  • تلفن: 07633755914

رستوران هایدا

رستوران هایدا

در معرفی بهترین رستوران های بندر عباس به هایدا می رسیم و در این باره باید گفت که رستوران هایدا هم شبیه رستوران امپراطور، دو فضای داخلی و بیرونی دارد. البته، فضای رستوران لوکس هایدا، چندان بزرگ نیست، اما طعم غذاهای دریایی آن چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن‌ها عبور کرد. برای مثال، با سفارش بشقاب دریایی از منوی غذاهای دریایی هایدا، می‌توانید به طور همزمان، عطر و طعم بهشتی چند غذای محبوب دریایی مانند ماهی سوخاری و میگوی پفکی را امتحان کنید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به بندرعباس، طعم رویایی غذاهای دریایی هایدا را از دست ندهید!

  • آدرس: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی فروشان
  • تلفن: 07633555005

رستوران مروارید (هتل هما)

رستوران مروارید (هتل هما)

این رستوران هتل هما، در طبقه همکف هتل قرار گرفته و سالنی بزرگ به سبک مدرن دارد. رستوران مروارید به صورت 24 ساعته مشغول سرویس‌دهی به مهمانان است و در آن می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را امتحان کنید. به علاوه، یک میز اردور کامل هم در مرکز سالن تعبیه شده که ارائه‌دهنده انواع پیش‌غذاها و دسرهای خوشمزه است.

  • آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما بندرعباس
  • تلفن: 07633553080

رستوران ستاره دریایی (هتل هما)

رستوران ستاره دریایی (هتل هما)

اگر مسافر هتل همای بندرعباس هستید و ترجیح می‌دهید از رستورانی با فضای باز استفاده کنید، رستوران ستاره دریایی، انتخاب مناسبی است. در این رستوران هتل هما که کنار استخر هتل قرار دارد، می‌توانید انواع غذاهای لذیذ جنوبی و غذاهای دریایی را سفارش دهید. البته فراموش نکنید که ساعات فعالیت این رستوران مدرن، شب هنگام است.

  • آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما بندرعباس
  • تلفن: 07633553080

رستوران سبز (هتل هرمز)

رستوران سبز (هتل هرمز)

این رستورن هتل هرمز، با یک دکوراسیون مدرن و سبز رنگ و چشم‌اندازی رو به دریای خلیج فارس، پذیرای مهمانان از سراسر ایران و کشورهای خارجی است. در رستوران سبز می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را انتخاب کنید و پیشنهاد می‌کنیم که طعم سوپ ویژه این رستوران را هم حتما امتحان کنید.

  • آدرس: واقع در سواحل خلیج فارس مشرف به دریا، مرکز شهر بندرعباس، میدان انقلاب
  • تلفن: 07633342200

رستوران مرجان (هتل هرمز)

رستوران مرجان (هتل هرمز)

رستوران مرجان یکی دیگر از رستوران های هتل هرمز بندرعباس است که در طبقه همکف این هتل قرار گرفته و تا 100 نفر، ظرفیت دارد. چیدمان فضای داخلی، سبکی مدرن و شیک دارد و شما می‌توانید روزی خاطره‌انگیز را همراه با دوستانتان در فضای گرم و دوست‌داشتنی این رستوران جنوبی، تجربه کنید.

  • آدرس: واقع در سواحل خلیج فارس مشرف به دریا، مرکز شهر بندرعباس، میدان انقلاب
  • تلفن: 07633342200

رستوران فیروزه (هتل هرمز)

رستوران فیروزه (هتل هرمز)

رستوران فیرزوه، فضایی مجلل و بزرگ دارد و بیشتر، مناسب برگزاری مجالس و مهمانی‌های رسمی است. این رستوران، تا 450 نفر ظرفیت دارد و در آن می‌توانید طعم بی‌نظیر انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی را تجربه کنید. اجرای موسیقی زنده هم از دیگر ویژگی‌های خاص این رستوران شیک و مدرن است.

  • آدرس: واقع در سواحل خلیج فارس مشرف به دریا، مرکز شهر بندرعباس، میدان انقلاب
  • تلفن: 07633342200

رستوران های لوکس بندر عباس

اگر به دنبال انتخاب‌های متفاوت هستید و به بندر عباس سفر کرده اید، شاید یک میز چیده شده از انواع غذاهای دریایی یا فرنگی با تزئینی متفاوت و خلاقانه، سلیقه مشکل‌پسند شما را راضی کند. برای این منظور، پیشنهاد می‌کنیم که سری به رستوران‌های لوکس بندرعباس بزنید تا تجربه ‌ای متفاوت و به یادماندنی از سفر به این شهر را رقم بزنید. در ادامه می‌توانید 3 مورد از بهترین رستوران های لوکس بندرعباس را ببینید:

رستوران ایتالیایی روژه

رستوران ایتالیایی روژه

اگر عاشق ماکارونی و اسپاگتی هستید، غذاهای خاص رستوران ایتالیایی روژه را از دست ندهید. البته در روژه می‌توانید طعم دلچسب غذاهای دریایی را هم تجربه کنید، اما مزیت متفاوت این رستوران، تنوع بی‌نظیر غذاهای خوشمزه ایتالیایی است که طعم آن‌ها مدت‌ها در خاطرتان می‌ماند. برای رفتن به این رستوران بین‌المللی و چشیدن طعم غذاهای خوشمزه آن با دیزاین‌های جذاب و متفاوت، آدرس و شماره تلفن زیر را به همراه داشته باشید.

  • آدرس: بندرعباس، رسالت شمالی، چهار راه پردیس به سمت طلوع، پلاک ۱
  • تلفن: 07633740036

رستوران سامکو

رستوران سامکو

تزئین داخلی رستوران سامکو، تلفیقی از سبک مدرن و سبک‌های خلاقانه است. برای مثال، میز و نیمکت‌ها، چوبی هستند و تورهای ماهیگیری آویخته شده در قسمت‌های مختلف رستوران، حسابی حال و هوای کنار دریا را برای شما زنده می‌کنند. طبقه دوم رستوران سامکو، VIP و مخصوص پذیرایی از مهمانان ویژه است.

منوی این رستوران شامل منوی غذاهای دریایی، فست فودها و پیش‌غذاها است و در میان آن‌ها، انتخاب‌های جدید و متفاوتی مانند ساندویچ دلبر ماهی یا دلبر میگو و پیتزا جزیره ناز به چشم می‌خورند که امتحان کردن آن‌ها می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و جالب باشد.

  • آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی
  • تلفن: 07633731743

رستوران سیب

رستوران سیب

نکته جالب در مورد این رستوران این است که شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی گریل شده را در آن میل کنید و این چیزی است که رستوران سیب در مورد آن، تخصص دارد. بنابراین، اگر به دنبال تفاوت و خلق تجربه‌های غذایی جدید هستید، حتما رفتن به رستوران سیب را هم در برنامه سفر خود به بندرعباس، بگنجانید.

  • آدرس: بندرعباس، خیابان برق

رستوران های سنتی بندر عباس

رستوران های سنتی هم همیشه طرفداران خاص خود را دارند و اگر به بندر عباس سفر کرده‌اید، باید بدانید که از این دست رستوران‌ها، در این شهر کم نیست. فضای شاعرانه و روح‌بخش این رستوران‌ها، رنگ‌های خاص به کار رفته در تزئینات داخلی آن‌ها و عطر و طعم غذاهای سنتی، هوش از سر آدم می‌پراند و شما می‌توانید لحظاتی، فارغ از تمام دغدغه‌ها، به صدای آرام‌بخش فواره‌ها گوش بسپارید. در ادامه، چند رستوران سنتی محبوب در بندرعباس را با هم مرور می‌کنیم:

رستوران سنتی روباز باغ نخل بندرعباس

رستوران سنتی روباز باغ نخل بندرعباس

اگر برای اقامت چند روزه در بندرعباس، هتل هرمز را انتخاب کرده باشید، باید بدانید که در این هتل، یک رستوران سنتی روباز قرار دارد که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند. این رستوران در فضایی سرسبز با تخت های مفروش و کپرهای حصیری میزبان میهمانان است و هنگام صرف غذا در آن می‌توانید از آوای موسیقی زنده هم لذت ببرید.

  • آدرس: واقع در سواحل خلیج فارس مشرف به دریا، مرکز شهر بندرعباس، میدان انقلاب
  • تلفن: 07633342200

رستوران ستاره جنوب

رستوران ستاره جنوب

در معرفی بهترین رستوران های بندر عباس باید به رستوران ستاره جنوب هم اشاره کنیم. رستوران ستاره جنوب در سومین طبقه مجتمع تجاری – تفریحی ستاره جنوب قرار دارد. فضاسازی داخلی این رستوران سبکی سنتی و بسیار خلاقانه دارد و شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی به علاوه غذاهای جنوبی و غذاهای دریایی را در آن، سفارش دهید. همچنین، ستاره جنوب، چشم انداز زیبایی رو به خلیج فارس دارد و همراه با صرف غذا می‌توانید از صدای موسیقی سنتی زنده هم استفاده کنید.

  • آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب، طبقه سوم، فاز یک شهربازی، رستوران سنتی ستاره جنوب
  • تلفن: 07632235031

رستوران داریوش

رستوران داریوش

در کنار هتل داریوش بندرعباس، یک رستوران سنتی بی‌نظیر وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم طعم کباب‌های خوشمزه آن را از دست ندهید. دکوراسیون داخلی این رستوران، آنقدر متنوع و جذاب است که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. ظروف سفالین، اشیای تاریخی و کشتی چوبی قرار گرفته در وسط سالن در کنار تخت‌های مفروش و مخده‌های زیبا، لذت و طعم غذاها را چند برابر می‌کنند. به علاوه، شما در رستوران داریوش می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه جنوبی را هم سفارش دهید و مطمئن باشید که طعم‌های بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

  • آدرس: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش
  • تلفن: 07633592076

رستوران هشت بهشت

رستوران هشت بهشت

یک مزیت فوق‌العاده رستوران هشت بهشت نسبت به رقبای خود، غذاهای بی‌نظیر این رستوران است. البته هشت بهشت فقط منحصر به سبک سنتی نیست و شما در این رستوران می‌توانید به مجموعه‌ای از رستوران‌های سنتی، کافی شاپ، سبک مدرن و حتی تالار عروسی دسترسی داشته باشید. پس اگر در جمع دوستان شما، سلیقه‌های متفاوتی وجود دارد، حتما سری به هشت بهشت بزنید، زیرا بعید است که ناراضی از آن بیرون بیایید!

  • آدرس: بندرعباس، تازیان بالا، نرسیده به دوراهی کوه گنو

رستوران روباز زرون

رستوران روباز زرون

رستوران زرون در واقع یک باغ زیبا با کلبه‌های چوبی قرار گرفته بر فراز درختان است! البته، بخشی از باغ هم با تخت‎های سنتی و قالیچه‎ها و تشکچه‌های زیبا، تزئین شده و خلاصه همه چیز برای گذراندن یک روز خاطره انگیز، مهیاست. شاید زرون، از معدود رستوران‌های سنتی باشد که در آن، علاوه بر غذاهای سنتی، امکان صرف انواع نوشیدنی‌ها و فست فودهای کافه‌ای هم، فراهم است. همچنین، شب‌ها می‌توانید از موسیقی زنده این مجموعه، لذت ببرید و لحظلت خوشی را در فضای فوق‌العاده این باغ زیبا، بگذرانید.

  • آدرس: بندرعباس، راه آهن، بلوار شهدا
  • تلفن: 09380981636

سفارش آنلاین از رستوران های خوب بندر عباس

معرفی بهترین رستوران های بندر عباس را با هم دیدیم، اما اگر امکان حضور در این رستوران‌ها را ندارید، چرا از خدمات آنلاین این مجموعه‌ها استفاده نمی‌کنید؟ این کار، کاملا به صرفه است و شما می‌توانید بسته با انتخاب خود، طعم غذاهای بی‌نظیر هر کدام از رستوران‌های معرفی شده در این مطلب را امتحان کنید. کافیست سری به اسنپ فود و سفارش آنلاین غذا و سفارش آنلاین کباب بندرعباس بزنید تا تنها با چند کلیک، غذاهای دلخواه خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. مطمئن باشید که خرید غذا از اسنپ فود، باب شروع یک همراهی همیشگی است.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود