معرفی شیرینی الهیه 33؛ شیرینی‌فروشی پرطرفدار در قلب تهران

به این مقاله امتیاز دهید

 

الهیه 33، مرکز فروش خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها

شیرینی الهیه یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز عرضه انواع شیرینیجات، کیک و دسر در شهر تهران است که توانسته است با چند شعبه مختلف رضایت مردم این شهر را به ‌ارمغان بیاورد. این مجموعه با پخت اصولی و عرضه مدل‌های متنوع شیرینی و کیک به‌عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی‌های تهران می‌درخشد.

در مجموعه شیرینی الهیه پرسنلی کاربلد و حرفه‌ای با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه شیرینی‌های بسیار خوشمزه‌ای تهیه می‌کنند. شما می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف در طی سال یا برای مصرف به‌عنوان میان‌وعده یا پذیرایی از مهمانان شیرینی‌های خود را از این مجموعه تهیه کنید.

در شیرینی الهیه 33 پرسنل تمام تلاش خود را می‌کنند تا با فعالیت مداوم در طول تمام روز‌های هفته لبخند رضایت از خرید را به لب‌های مشتریانشان بیاورند. این مجموعه به ‌دلیل قیمت‌های مناسب، کیفیت بالا، مدل‌های متنوع، محیط بهداشتی و … تبدیل به انتخاب اول مشتری‌های بسیاری شده است.

معرفی شیرینی الهیه 33؛ شیرینی‌فروشی پرطرفدار در قلب تهران

الهیه 33، مرکز خرید شیرینی باکیفیت

فروشگاه الهیه با بیش از نیم‌قرن تجربه در زمینه تولید انواع خوراکی‌های خوشمزه هم‌اکنون در شهر تهران با شعبه‌های مختلف فعالیت دارد. این مجموعه با بهره‌گیری از علم روز دنیا، تجهیزات مدرن و نیروی کار حرفه‌ای خوراکی‌های متنوعی را تولید می‌کند و به‌دست مشتری‌ها می‌رساند.

مجموعه الهیه 33 امکان ارسال انواع خوراکی‌ها را در شهر تهران و سایر شهر‌های ایران به‌صورت رایگان و به‌واسطه تاکسی‌های اینترنتی یا پیک‌های مخصوص دارد. شما می‌توانید از این مجموعه به‌ تعداد دلخواه شیرینی یا کیک سفارش دهید و به‌صورت کاملاً تازه و سالم درب منزل تحویل بگیرید. در صورت تمایل امکان مراجعه حضوری به این فروشگاه را نیز دارید تا از نزدیک خوراکی‌ها را ببینید و متناسب با سلیقه و علاقه‌تان آنها را سفارش دهید.

بررسی ویژگی های شیرینی الهیه 33

برخی ویژگی‌ها مجموعه شیرینی الهیه 33 را تبدیل به بهترین انتخاب برای مشتری‌ها کرده‌اند. اما این ویژگی‌ها چه هستند؟

تجربه و سابقه کاری طولانی

الهیه 33، مرکز فروشی با سابقه طولانی

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب این فروشگاه سابقه کار طولانی آن است. این مجموعه چندین ‌دهه در زمینه تولید کیک و شیرینی فعالیت دارد، به ‌همین ‌منظور با تکیه بر تجربه و مهارت خود بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را برای مشتری‌ها تولید می‌کند. تجربه‌کاری این فروشگاه باعث ‌شده است تا تمامی پرسنل با ذائقه و علاقه مردم آشنا شوند و شیرینی و کیک‌ها را کاملاً متناسب با ذائقه آنها تولید کنند.

پرسنل حرفه‌ای

تمامی پرسنل این فروشگاه به‌صورت کاملاً حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و به تمام اصول تولید خوراکی‌های سالم و باکیفیت آگاهی دارند. کارکنان این مجموعه چه در بخش تولید و چه در بخش فروش توانسته‌اند با تکیه بر مهارت و دانش خود به ‌خوبی کار مشتری‌ها را راه بیندازند و لبخند رضایت را به لب‌های آنها بیاورند.

مواد اولیه تازه و سالم

الهیه 33، عرضه‌کننده خوراکی‌های سالم

یکی از ویژگی‌های فروشگاه الهیه 33 استفاده از مواد اولیه تازه و سالم است. در واقع شیرینی و کیک فقط باید از مواد تازه تولید شود، در غیر این ‌صورت مزه و بافت نامناسبی خواهد داشت. این مجموعه هر روز از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد سالم استفاده می‌کنند. محصولات الهیه 33 نیز در اغلب موارد به‌صورت روزانه شارژ می‌شوند تا مشتری در هر روز خوراکی‌های تولیدی همان روز را خریداری کند.

محیط بهداشتی و تمیز

محیط تمیز و سالم، رمز موفقیت مجموعه الهیه 33

بسیاری از مشتری‌ها به ‌جای اهمیت به هر مسأله دیگر، بر محیط بهداشتی و تمیز شیرینی فروشی‌ها تأکید دارند مرکز خرید الهیه 33 نیز به خوبی این موضوع را درک کرده است. پرسنل این مجموعه با تمیزکاری مداوم و استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب هرگونه آلودگی را در محیط از بین می‌برند و فضای شیرینی‌فروشی را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی نگه می‌دارند.

خرید آنلاین

خرید آنلاین نان و شیرینی از الهیه 33

امکان سفارش انلاین شیرینی از مجموعه الهیه 33 وجود دارد. شما می‌توانید با قابلیت سفارش آنلاین شیرینی الهیه 33 پاسداران اسنپ فود نیازتان را به خرید حضوری از بین ببرید. این پلتفرم فقط با چند کلیک ساده امکان سفارش خوراکی موردعلاقه‌تان را از این مجموعه فراهم کرده است.

در صورت خرید اینترنتی از این فروشگاه، در سریعترین زمان محصول درب منزل یا آدرس انتخابی‌تان ارسال خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این فروشگاه در پلتفرم‌های سفارش اینترنتی نیز ثبت کنید تا دیگران با خواندن نظراتتان تصمیم نهایی خود را برای خرید از این مجموعه بگیرند. شما همچنین امکان بررسی نظرات دیگران را قبل از خرید از الهیه 33 خواهید داشت تا بر اساس راهنمایی‌های آنها خریدتان را انجام دهید.

قیمت‌های مناسب

عرضه انواع خوراکی با قیمت مقطوع در الهیه 33

پرسنل مجموعه شیرینی الهیه 33 قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند. کافیست قیمت‌های این فروشگاه را با سایر فروشگاه‌های عرضه خوراکی‌های خوشمزه مقایسه کنید تا متوجه تفاوت قیمت‌های آنها با یکدیگر شوید. به ‌دلیل قیمت‌های مقطوع، شما می‌توانید به‌اندازه دلخواه خوراکی بخرید و نگران بالارفتن میزان هزینه‌ها نباشید.

منو شیرینی الهیه 33

متنوعترین منو در الهیه 33

در منوی شیرینی الهیه 33 انواع شیرینی‌تر مثل نان خامه‌ای یا رولت، انواع کیک یخچالی مثل شکلاتی یا توت فرنگی، انواع دسر مثل چیزکیک مخلوط یا کیک شیر، انواع شیرینی خشک مثل کیک سیب یا کیک یزدی، انواع کیک فوندانت و محصولات متنوع دیگر به ‌فروش می‌رسند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه و علاقه‌تان از منوی متنوع این مجموعه خوراکی‌های خوشمزه‌ای را سفارش دهید.

شعبه‌های شیرینی الهیه

مجموعه الهیه 33 دارای چند شعبه مختلف در اقصی نقاط شهر تهران است.

  • شیرینی الهیه 33 پاسداران

آدرس شیرینی الهیه 33 پاسداران: نبش بهستان نهم، پلاک ۲

ساعت کار: 9 صبح الی 21 شب

شماره تلفن: 22048334 – 22400221 – 22595533

  • شیرینی الهیه 33 نیاوران

آدرس: تجریش، فرمانیه، کوچه رازجو، خیابان عمار، پلاک ۳۵، طبقه همکف، واحد شمالی

ساعت کار: 9 صبح الی 21 شب

  • شیرینی الهیه 33 زعفرانیه

آدرس: آصف، جنب کوچه حسینی، پلاک ۱۵

ساعت کار: 9 صبح الی 22 شب

  • شیرینی الهیه 33 دادمان

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به پل یادگار امام، نبش کوچه جلیلوند، پلاک ١٣٠

ساعت کار: 9 صبح الی 21 شب

شماره تلفن شیرینی الهیه 33 دادمان: 02188099533

  • شیرینی الهیه 33 فرشته

آدرس: خیابان شهید فیاضی، خیابان اخگری، پلاک ۱، طبقه همکف

ساعت کار: 9 صبح الی 21 شب

  • شیرینی الهیه 33 ولنجک

آدرس: خیابان چهاردهم، ساختمان وفا

ساعت کار: 9 صبح الی 21 شب

شیرینی الهیه، مرکز عرضه خوشمزه ترین و بهترین شیرینی ها در شهر تهران

مجموعه شیرینی الهیه هم تراز با بهترین مراکز عرضه شیرینی و کیک در شهر تهران فعالیت می‌کند و توانسته است با عرضه محصولات باکیفیت و خوشمزه تبدیل به یکی از محبوبترین شیرینی‌فروشی‌ها شود. هم‌اکنون بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای مصارف شخصی یا مناسبت‌ها و اعیاد انواع شیرینی و کیک موردعلاقه‌شان را از این مجموعه به‌صورت حضوری یا غیرحضوری تهیه کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به بلاگ اسنپ فود درباره دیگر مراکز معتبر عرضه شیرینی در شهر تهران اطلاعات کاملی به ‌دست بیاورید. بلاگ اسنپ فود با معرفی شیرینی لوندر و دیگر مراکز سعی دارد آگاهی مشتری‌ها را قبل از خرید بالا ببرد.

 

 

سوالات متداول

ویژگی‌های شیرینی الهیه چیست؟

عرضه محصولات باکیفیت، فعالیت در محیط بهداشتی، قیمت‌های مناسب، عرضه محصولات به‌صورت اینترنتی و کارکنان حرفه‌ای

انواع شیرینی خشک و تر، کیک و دسر

6 شعبه

نظرات کاربران