آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
میدان تره بار اختیاریه
انواع سبزیجات و صیفی جات
5/5 - (4 امتیاز)
4

میدان تره بار اختیاریه با امکان خریدهای خوب و به صرفه

مینا اسماعیل بیگی 26 خرداد 1402 3 دقیقه

تره بار اختیاریه، یکی از میادین پرطرفدار در محله اختیاریه تهران است که با عرضه محصولات متنوع و باکیفیت، زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کند. این مجموعه، شامل دو طبقه است. در طبقه همکف می‌توانید اقلامی مانند مرغ، ماهی، گوشت، سبزیجات و میوه‌جات تازه را تهیه کنید و برای خرید محصولاتی مانند قند و شکر، خشکبار، محصولات لبنی و حتی الکتریکی، باید به طبقه اول مراجعه کنید. البته برای رفتن به طبقه بالا لازم نیست نگران پله‌ها باشید و می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. به علاوه، در صورت نیاز می‌توانید از این بازار، سبزیجات آماده خرد شده یا منجمد هم خریداری کنید.

کالاهای این میدان تره بار، در روزهای خاص و مناسبت‌های ویژه، شامل تخفیف‌های ویژه می‌شوند و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به کیفیت محصولات و قیمت آن‌ها، خرید خوب و به‌صرفه‌ای داشته باشید.

ساعات کار میدان تره بار اختیاریه

این میدان میوه و تره بار، در تمام طول هفته، مشغول فعالیت است و زمان خدمات‌رسانی آن برای مشتریان حضوری و آنلاین، به ترتیب زیر است:ساعات کار میدان تره بار اختیاریه

  • صبح‌ها: برای مشتریان حضوری از ساعت 8 تا 13 و برای مشتریان مجازی از ساعت 8:30 تا 12:30
  • عصرها: برای مشتریان حضوری از ساعت 15 تا 20 و برای مشتریان مجازی از ساعت 14:45 تا 19

در روزهای جمعه، تایم عصر به صورت حضوری تعطیل است، اما بخش مجازی، مطابق ساعات ذکر شده در بالا، فعال است.

چطور به میدان تره بار اختیاریه برویم؟

بهترین حالت استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به این بازار، استفاده از ایستگاه اتوبوس میدان اختیاریه است و در این صورت، کمتر از 50 متر با این میدان میوه و تره بار، فاصله خواهید داشت. ایستگاه مترو نوبنیاد هم حدود 1.5 کیلومتر با این مجموعه، فاصله دارد. در صورت استفاده از وسیله نقلیه شخصی هم باید از فضای پارک خیابانی کمک بگیرید.

همچنین، از این بازار روز می‌توانید دسترسی نزدیکی به مراکزی مانند بیمارستان دامپزشکی تهران، بوستان ارغوان و کباب سنتی تک بناب داشته باشید. در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و اطلاعات تماس با این مجموعه را با هم می‌بینیم:

نقد و بررسی میدان تره بار اختیاریه از دیدگاه مشتریاننقد و بررسی میدان تره بار اختیاریه

محیط تمیز، محصولات باکیفیت و قیمت‌های مناسب، از مواردی هستند که مشتریان زیادی در بازخوردهای خود به آن‌ها اشاره کرده‌اند و به نظر می‌رسد که نوع تعامل خوب فروشندگان این بازار با مشتریان و کیفیت بالای محصولات عرضه شده در آن، به خوبی توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. البته این موضوع فقط مختص خدمات حضوری نیست و در بخش خدمات آنلاین هم درباره نوع بسته‌بندی و کیفیت محصولات ارائه شده در خریدهای اینترنتی، رضایت قابل قبولی به چشم می‌خورد.

اسنپ فود و تجربه یک خرید اینترنتی آسان از میدان تره بار اختیاریه

اگر امکان رفتن به میدان تره بار اختیاریه را ندارید، پیشنهاد ویژه ما به شما، کمک گرفتن از خدمات اینترنتی اسنپ فود است. شما می‌توانید در منزل بمانید و از طریق کامپیوتر شخصی خود، وارد سایت اسنپ فود شوید و با رفتن به صفحه اختصاصی میدان تره بار اختیاریه در این سایت، هر چیزی را که لازم دارید به صورت آنلاین سفارش دهید. در این صورت، به بهترین شکل ممکن، در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کرده‌اید.

به علاوه، با خرید اینترنتی میوه می‌توانید از امتیاز ضمانت مرجوعی کالاها هم بهره‌مند شوید و در صورت عدم رضایت از محصولات سفارش شده، آن‌ها را به میدان تره بار ارجاع دهید. البته همان‌طور که گفتیم، کیفیت محصولات میدان تره بار اختیاریه، بارها امتحان خود را پس داده است و به همین دلیل، شما می‌توانید با خیال راحت، یک خرید اینترنتی خوب و رضایت‌بخش را تجربه کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(4 دیدگاه)

hoora
20 تیر 1402

تره بار اختیاریه خیلی شلوغ میشه بنظرم بشیند تو خونه با اسنپ فود سفارش میوه و سبز و گوشت و مرغ و شکر و قند الا اخر کنید دیگه هوا خیلی گرم خیلی زیاد گرمای تابستون دوست ندارمم

  • snappfoodadmin
    20 تیر 1402

    سلام میدان تره بار اختیاره به علت اینکه بیشترین کاله های مورد نیاز یک خانواده را تامین میکنه ساعتی در روز شلوغ میشه اما ساعت های در روز هم خلوت هستش که میتوانید خرید میوه و ماهی و سبزی و گوشت و مرغ و شکر و قند انجام دهید فرمایش شما درست میتوانید از اسنپ فود سفارش غذا و میوه و سبزی و گوشت و قند و شکر و دیگر مواد خوراکی سوپرمارکتی و سوپر میوه را انجام دهید https://snappfood.ir/

محمد ندامانی
20 تیر 1402

تره بار اختیاریه چون میشه مرغ، ماهی، گوشت، سبزیجات و میوه‌جات تازه را در این میدان تره بار تهیه کنید و قند و شکر، خشکبار، محصولات لبنی و حتی الکتریکی،در میدان تره بار اختیاریه هستش جایی پر و رفت امدی هستش جایی پارک راحت نمیشه پیدا کنید بنظرم با تاکسی یا اتوبوس بی ار تی برید

  • snappfoodadmin
    20 تیر 1402

    سلام بله ممننون که نظرتون گفتید درسته در تره بار اختیاریه میشود مرغ، ماهی، گوشت، سبزیجات و میوه‌جات تازه را در این میدان تره بار تهیه کنید و قند و شکر، خشکبار، محصولات لبنی و حتی الکتریکی،سبزیجات آماده خرد شده یا منجمد هم خریداری کنید میدان تره بار اختیاریه جایی پر و رفت امدی هستش میتوانید انلاین از طریق اسنپ فود خرید کنید https://snappfood.ir/ ایستگاه اتوبوس میدان اختیاریه راه برای رسیدن به تره بار است و در این صورت، کمتر از 50 متر با این میدان میوه و تره بار، فاصله خواهید داشت ایستگاه مترو نوبنیاد هم حدود 1.5 کیلومتر با این مجموعه، فاصله دارد.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود