آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
میدان تره بار دردشت
انواع سبزیجات و صیفی جات
5/5 - (5 امتیاز)
4

میدان تره بار دردشت و تجربه خریدی کامل و به صرفه

مینا اسماعیل بیگی 29 خرداد 1402 3 دقیقه

میدان تره بار دردشت یکی از میادین خوب میوه و تره بار در محله دردشت تهران است. اگرچه این بازار روز، محیط کوچکی دارد، اما در آن می‌توانید انواع میوه جات و سبزیجات تازه را با کیفیتی خوب و قیمت‌هایی به‌صرفه تهیه کنید. به علاوه، در تره بار دردشت، اقلام مصرفی دیگری مانند گوشت گوسفندی، خشکبار، محصولات لبنی، روغن، خوار‌و‌بار و… هم عرضه می‌شود و در مجموع با مراجعه به این بازار می‌توانید یک خرید خوب و رضایت بخش هفتگی را تجربه کنید.

ساعات کاری میدان تره بار دردشت

میدان تره بار دردشت، همه روزهای هفته به غیر از عصرهای جمعه، دایر است و در این ساعات می‌توانید از خدمات این بازار روز استفاده کنید:

  • صبح‌ها: برای مشتریان حضوری از ساعت 8 تا 13 و برای مشتریان مجازی از ساعت 8:30 تا 12:30
  • عصرها: برای مشتریان حضوری از ساعت 16 تا 8 شب و برای مشتریان مجازی از ساعت 15 تا 7 شب

ضمنا توجه داشته باشید که ساعات خدمات آنلاین، شامل روزهای جمعه هم می‌شود.

چطور به میدان تره بار دردشت برویم؟رفتن به میدان تره بار دردشت

میدان تره بار دردشت در نزدیکی مراکزی مانند کلانتری 147 گلبرگ، بیمارستان جامع بانوان آرش، مسجد محله مترو و بوستان گل یاسمن قرار دارد.

اگر قصد دارید برای رسیدن به میدان تره بار دردشت از مترو استفاده کنید، ایستگاه متروی شهید باقری یا ایستگاه مترو دانشگاه علم و صنعت، پیشنهاد می‌شوند. از ایستگاه مترو دانشگاه علم و صنعت تا این بازار روز، 1 کیلومتر فاصله است. برای استفاده از اتوبوس هم می‌توانید از ایستگاه اتوبوس پارک استفاده کنید. البته، خبر خوب این است که داخل محوطه این بازار تره بار هم یک پارکینگ کوچک وجود دارد که می‌توانید در صورت استفاده از خودروی شخصی، از آن استفاده کنید. در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره آدرس و لوکیشن این بازار روز آمده است:

  • آدرس: تهران، نارمک شمالی، خیابان دردشت، خیابان اولیایی(هفتاد)، مقابل کلانتری، روبه روی محوطه مترو، میدان تره بار دردشت
  • تلفن: 02177953220
  • لوکیشن میدان تره بار دردشت

نقد و بررسی میدان تره بار دردشت از دیدگاه مشتریاننقد و بررسی میدان تره بار دردشت

اکثر کسانی که به این بازار روز مراجعه کرده‌اند، کیفیت خدمات و محصولات آن را خوب و رضایت‌بخش توصیف می‌کنند، بخصوص اینکه وجود پارکینگ کوچک داخلی این مجموعه، باعث شده که مراجعه‌کنندگان، راحتی بیشتری داشته باشند. به علاوه، به نظر می‌رسد که اجناس سوپرمارکت این بازار هم تنوع قابل قبولی دارند. در بخش خدمات آنلاین هم رضایت قابل قبولی از سوی مشتریان به چشم می‌خورد. این بازخوردها، هم شامل کیفیت محصولات سفارشی و هم کیفیت خدمات آنلاین مانند طول مدت ارسال سفارش‌ها و نحوه برخورد پیک است.

با کمک اسنپ فود از میدان تره بار دردشت خرید کنید

اگر امکان خرید حضوری از میدان تره بار دردشت را ندارید، انتخاب دیگری به نام خرید اینترنتی میوه هم وجود دارد که می‌توانید در این مورد، از اسنپ فود کمک بگیرید. شما می‌توانید با ورود به این سایت و رفتن به صفحه اختصاصی میدان دردشت، محصولات و اقلام مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. یکی از مزایای این روش، استفاده از امکان ضمانت مرجوعی کالاها است و در صورتی که کیفیت سفارشات مورد رضایت شما نباشد، می‎توانید آن‌ها را مرجوع کنید. همچنین، این روش، صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان و انرژی شما ایجاد می‌کند. امیدواریم در صورت استفاده از این امکان، خرید اینترنتی خوب و رضایت‌بخشی را پیش رو داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(4 دیدگاه)

سپهر
20 تیر 1402

ساعات کاری میدان تره بار دردشت بهتر از میدان تره بارهای دیگه هستش حدالقل بعد تعطیلی از کار میشه رفت خرید میوه و سبزی

  • snappfoodadmin
    20 تیر 1402

    سلام میدان تره بار دردشت، همه روزهای هفته به غیر از عصرهای جمعه، دایر است و در این ساعات می‌توانید از خدمات این بازار روز استفاده کنید: صبح‌ها: برای مشتریان حضوری از ساعت 8 تا 13 و برای مشتریان مجازی از ساعت 8:30 تا 12:30 عصرها: برای مشتریان حضوری از ساعت 16 تا 8 شب و برای مشتریان مجازی از ساعت 15 تا 7 شب ضمنا توجه داشته باشید که ساعات خدمات آنلاین، شامل روزهای جمعه هم می‌شود. میتوانید از طریق اسنپ فود از تره بار دردشت خرید میوه و گوشت وسبزی ومرغ و تخم مرغ وماهی انجام بدهید https://snappfood.ir/

کمال بهرنگ
20 تیر 1402

حضوری از میدان تره بار دردشت خرید کردیم میوه های اول صبحش تازه و قشنگن انصافا قیمتهاش خوبه اینجا با این میدان تربار آشنا شدم مرسی جاهای خوب معرفی میکنید

  • snappfoodadmin
    20 تیر 1402

    سلام میدان تره بار دردشت یکی از میادین خوب میوه و تره بار در محله دردشت تهران است. اگرچه این بازار روز، محیط کوچکی دارد، اما در آن می‌توانید انواع میوه جات و سبزیجات تازه را با کیفیتی خوب و قیمت‌هایی به‌صرفه تهیه کنید.در تره بار دردشت، اقلام مصرفی دیگری مانند گوشت گوسفندی، خشکبار، محصولات لبنی، روغن، خوار‌و‌بار و… هم عرضه می‌شود

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود