آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • تکثیر دراسنا کامپکت با 3 روش اصلی
    تکثیر دراسنا کامپکت با 3 روش اصلی مهر 27, 1403
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی پیتزا سه فر

مینا اسماعیل بیگی 05 مهر 1402 7 دقیقه

به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای غذاها هستید؟ دوست دارید طعم‌های خاص‌‍تری را بچشید که نظیر آن‌ها را قبلاً نچشیده‌اید؟ اما کدام رستوران یا فست‌فود می‌تواند این خواسته ما را برآورده کند و حس رضایت ما را جلب کند؟

 

عکس پیتزای پیتزا سه فر

محیط آرامی که ضمن خوردن غذاهای لذیذ، بتوان در فضای دلنشین آن به آرامش رسید و لحظاتی خوش را در کنار خانواده و دوستان یا حتی در سکوت کامل خویش، سپری کرد.

قطعاً با وجود این همه رستوران و فست‌فود نمی‌توان غذاهای تک‌تک آن‌ها را امتحان کرد تا به بهترین برسیم. برای همین منظور با توجه به نظرات مشتریان و مراجعه‌کنندگان، یکی دیگر از بهترین فست‌فودهای تهران، پیتزا سه فر را به شما معرفی می‌کنیم.

در این مقاله نیز به‌رسم دیگر مقالات اسنپ فود مانند مقاله پیتزا ماموت که به معرفی آن پرداختیم، سعی می‌کنیم با بررسی ویژگی‌ها و مشخصه‌های منحصربه‌فرد 3fer.pizza شما را با این فست‌فود آشنا کنیم.

معرفی پیتزا سه فر

پیتزا سه فر مکانی متفاوت با پیتزاهای فوق‌العاده خاص است که به‌موجب پیتزاهای متفاوتی که ارائه می‌دهد شهرت یافته است.

این فست‌فود به‌عنوان مبتکر انواع کیک پیتزاهای خوشمزه در مناطق مختلف تهران دارای چندین شعبه دیگر است که یکی از آن‌ها سه فر برگر است.

پیتزاهایی که در این فست‌فود سرو می‌شوند، ظاهری متفاوت به شکل مربع دارند و از خمیری با ضخامت بسیار زیاد تهیه شده‌اند و کیکی و سبک هستند.

 

پیتزا سه فر، محیطی آرام و دلنشین

پیتزا سه فر، تنوع بالایی در پیتزا دارد و به همین دلیل مکانی مناسب برای قرارهای دسته‌جمعی و گروهی است. چرا که منوی متنوع این فست‌فود این امکان را فراهم آورده تا هر کس باب میل و ذائقه خود غذا سفارش دهد و لحظاتی شاد و مفرح را در کنار هم سپری کنند.

پیتزا سه فر، مکانی دنج و آرام

هر سه شعبه پیتزا سه فر در محله‌های پررفت‌وآمد تهران قرار دارند؛ ازاین‌رو هر گاه به آن‌ها مراجعه کنید، شاهد ازدحام جمعیت خواهید بود.

پیتزا سه فر در ساختمان‌هایی شیک و به سبک معماری مدرن تأسیس شده‌اند و با دکوراسیون امروزی که دارند، بسیار مورد توجه جوانان قرار می‌گیرند.

مکانی دنج و آرام که یک طرف آن درب ورودی بزرگ شیشه‌ای است و دوطرف دیگر پنجره‌های بلندقدی هستند که نمایی زیبا از کل خیابان را نشان می‌دهند. طوری که حس می‌کنید در خیابان نشسته‌اید و غذا میل می‌کنید، اما در سکوت مطلق و به‌دوراز هیاهو و صدای ماشین‌ها، چرا که دیوارها و پنجره‌های رستوران کاملاً عایق‌بندی شده‌‍اند.

 

طعم لذیذ پیتزاهای ضخیم در پیتزا سه فر

زمانی که در این فست‌فود قدم می‌گذارید، میزهای چوبی قهوه‌ای که با صندلی‌های رنگارنگ احاطه شده‌اند، لامپ‌های بزرگی که شبیه به چراغ‌مطالعه هستند و از سقف آویزان شده‌اند حس حضور در اتاق یک نوجوان شاداب و پرانرژی را به شما القا می‌کنند. طوری که از تماشا و حضور در این محیط انرژی می‌گیرید.

دیوارهای رنگارنگی که در قسمتی سبزرنگ هستند و در بخشی دیگر سفید و در گوشه‌ای دیگر با کاغذدیواری با نمای آجر پوشیده شده‌اند، تناقض خاص و زیبایی ایجاد کرده‌اند.

گلدان‌های کوچکی که با گل‌های سبز و زیبا محیط را مزین کرده‌اند و اکسیژن تازه و عطر خوشی که  پس می‌دهند را در هوا پراکنده می‌کنند تا هر نفسی که فرومی‌رود مفرح جان باشد.

 

پیتزا سه فر، مکانی پر از آرامش و آسایش

مگر می‌شود در این مکان زیبا نشست و از خوردن غذا لذت نبرد یا در فضای دلنشین و دنج آن به آرامش نرسید. پس هر زمان که از روزهای پرتکرار و خسته‌کننده خود خسته شدید، سری به پیتزا سه فر بزنید.

منوی پیتزا سه فر

از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر رستوران و فست‌فودی، منوی آن است. منوی پیتزا سه فر نیز از جذابیت‌های خاص این فست‌فود است که شهرت آن دهان‌به‌دهان می‌چرخد.

منوی پیتزا سه فر به‌واسطه کیک پیتزاهای خاص و خوشمزه و انواع پیتزاها و برگرهای لذیذی که در این منو برای سفارش به مراجعه‌کنندگان پیشنهاد داده می‌شوند به شهرت رسیده است.

منویی رنگارنگ از لذیذترین پیتزا که نام هر یک ‌دهان را پر آب می‌کند. هر چند که شهرت این مکان بیشتر به دلیل کیک پیتزاهای آن است، اما اخیراً یک مدل پیتزای جدید را به منوی خود اضافه کرده است که به سبک دیترویت تهیه می‌شود و سبک‌تر و خوش‌خوراک‌تر است.

 

پیتزا سه فر با خمیری دست‌ساز آمریکایی

در تهیه این مدل پیتزاها از یک نوع نان جدید استفاده می‌شود که سبک بوده و زمانی که از فر خارج می‌شود کاملاً ترد است و در دهان آب می‌شود، می‌توانید تصور کنید چقدر خوشمزه است؟ ای‌وای حتماً خیلی دلتان خواست، حالا چه‌کار کنیم فرصت رفتن به پیتزا سه فر را هم که ندارید! یک راه‌حل ساده و سریع با سفارش انلاین پیتزا سه فر از اسنپ فود، پیتزاهای خوشمزه این رستوران را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

منوی این فست‌فود عبارتند از:

منوی سالاد و پیش‌غذا

دوستان عزیز زمانی که گذرتان به پیتزا سه فر افتاد، پیش‌غذاها و سالادهای آن را امتحان کنید، خیلی خوشمزه هستند و از مواد اولیه باکیفیتی تهیه می‌شوند.

سالاد سزار با مرغ گریل این فست‌فود که فوق‌العاده است. طعم بی‌نظیر مرغ گریل شده در تلفیق با طعم سبزیجات تازه، لذت نابی است که تنها با خوردن این سالاد می‌توان آن را تجربه کرد.

                   

حس دلچسب خوردن سالادسزار با مرغ گریل شده را در پیتزا سه فر تجربه کنید.

سیب‌زمینی تنوری که با سس ماست درست شده و پر از پنیر بوده، به‌قدری لذیذ است که نمی‌توان آن را توصیف کرد. وایت فرایز، سیب‌زمینی سرخ شده، چیز فرایز، اسپشیال فرایز و نان سیر که با خمیر پیتزا 25 سانتی آمریکایی تهیه شده از لذیذترین پیش‌غذاهای سه فر هستند که اگر امتحان نکنید از دست دادید.

منوی پیتزا

پیتزا که گل سرسبد منوی سه فر است، تنوع بسیار بالایی دارد. برای تهیه پیتزاهای این رستوران از مواد اولیه تازه و گوشت تازه استفاده می‌شود به همین دلیل عطروطعم بی‌نظیری دارند.

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، کیک پیتزاهای این فست‌فود، عامل شهرت آن هستند. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین کیک پیتزاهای این رستوران، بیف اسی است که با سیب‌زمینی و پنیر زیادی که روی آن ریخته شده، طعمی بی‌نهایت دلپذیر دارد.

 

خاص‌ترین پیتزاها، متناسب با هر ذائقه و سلیقه، تنها در پیتزا سه فر

برای شما که عاشق غذاهای تند هستید، خوردن پیتزا هالوپینو را پیشنهاد می‌دهیم. این پیتزا پر از پپرونی و با فلفل هالوپینو فراوان است.

از دیگر پیتزاهای این فست‌فود پیتزا سیر و استیک آمریکایی است که با پنیر گودا و پنیر میکس تهیه می‌شود و طعم خارق‌العاده‌ای دارد. پیتزا بیف اسی آمریکایی، پیتزا گوشت و بادمجان آمریکایی، پیتزا رست بیف آمریکایی، پیتزا چیکن آمریکایی، پیتزا سه فر آمریکایی، پیتزا چوریتسو آمریکایی و پیتزا هالومی آمریکایی که با خمیر پیتزا دست‌ساز درست می‌شود و پر از فلفل‌دلمه‌ای و پنیر و گوشت است را نیز امتحان کنید، طعم بسیار خاص و لذیذی دارند.

                             

کیک پیتزا مربعی سه فر، پرملات و خوشمزه

با سفارش پیتزا در تهران از سرویس اسنپ فود، بهترین پیتزاهای تهران را گرم و باکیفیت در محل کار یا خانه میل کنید.

شعب پیتزا سه فر

پیتزا سه فر به دلیل پیتزاهای متفاوتی که سرو می‌کند به‌سرعت مورد استقبال پیتزا خورها قرار گرفت و همین امر باعث شده که شعب دیگری از سه فر در مناطق مختلفی از تهران کار خود را با همان کیفیت شعبه مرکزی آغاز کنند.

یکی از شعب پیتزا سه فر، پیتزا سه فر ساعی است که در منطقه گاندی، خیابان ولیعصر و روبه‌روی پارک ساعی، پلاک 2318 قرار دارد. این شعبه از پیتزا سه فر موقعیت مکانی بسیار عالی دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است.

                     

کیک پیتزا سه فر، طعم نابی که مدت‌‎ها زیر دندان می‌ماند.

پیتزا سه فر سعادت‌آباد از دیگر شعبات سه فر است که در محله سعادت‌آباد افتتاح شده و منوی خیلی عالی دارد. در این شعبه علاوه بر انواع پیتزا ضخیم آمریکایی، انواع برگر و پیتزا دیترویت و ساندویچ نیز سرو می‌شوند. برگرهای خوشمزه‌ای مثل برگر کلاسیک، چیزبرگر، اسموکی برگر و ماشروم برگر این فست‌فود را حتماً امتحان کنید.

در بلوار اباذر تهران نیز یکی دیگر از شعب پیتزا سه فر دایر شده که محبوبیت زیادی بین قشر جوان دارد و به پاتوقی برای جوانان تبدیل شده است. این شعبه از سه فر، یک فست‌فود شیک و دنج است با فضایی دلنشین و آرام که صدای موسیقی ملایم در فضا می‌پیچید.

با توجه به مراجعه‌کنندگان زیادی که دارد بهتر است قبل از رفتن به این شعبه از سه فر با شماره تلفن پیتزا سه فر اباذر 02144027135 برای رزرو میز تماس بگیرید.

پیتزا سه فر اسنپ فود، امکان سفارش غذا از کلیه شعب پیتزا سه فر را برای شما ممکن کرده است. پس خیلی راحت، تنها بال مراجعه به سرویس آنلاین اسنپ فود از هر یک از شعب که دوست دارید، غذا سفارش دهید.

طعم خوش لحظه‌ها با اسنپ فود

در این مقاله پیتزا سه فر یکی دیگر از فست‌فودهای معروف و پرطرفدار تهران را به شما پایتخت‌نشین‌ها و مهمانان عزیزی که به تهران می‌آیند، معرفی کردیم.

پیتزا سه فر با ارائه پیتزاهای ضخیم و باکیفیت که حجم بسیار مناسب و کیفیت مطلوبی دارند، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای همین هر کس که تنها یک‌بار غذاهای این فست‌فود را امتحان کند، مشتری همیشگی خواهد شد.

 

سفارش آنلاین پیتزا سه فر از اسنپ فود

اگر از کیفیت غذاهایی که سفارش می‌دهید رضایت ندارید، سرویس اسنپ فود را برای سفارش انلاین غذا به شما پیشنهاد می‌دهیم با سفارش از اسنپ فود، غذای گرم را باکیفیت رستوران در خانه یا محل کار میل کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود