آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی پیتزا ماموت

ترمه افضلی 26 شهریور 1402 5 دقیقه

تقریبا همه حداقل یک بار پیتزا را میل کرده‌اند و مزه جادویی آن را حس کرده‌اند. امروزه کم‌تر کسی هست که نام پیتزا و حداقل چند نوع از آن را نشناسد و موردعلاقه‌اش نباشد. در هر برنامه دوستانه‌ای و یا خانوادگی جزوی از منو محسوب می‌شود و قول آن به هر کودکی می‌تواند او را بسیار خوشحال کند.

پس طبخ پیتزا و تهیه آن، آن هم به روش درست و خوشمزه بسیار مهم است. انتخاب رستورانی که بتوانید در آن با آرامش و خیال راحت و همچنین با لبی خندان و سرشار از رضایت، پیتزا و فست فود خود را در آن میل کنید ممکن است چالش برانگیز باشد. پیتزا ماموت از آن دسته رستوران‌هایی است که با بسیاری از معیارهای عموم سازگار است و می‌تواند به پاتوق باصفای شما و دوستانتان تبدیل شود.

معرفی پیتزا ماموت

فضای رستوران‌های ماموت همچون فست فودی‌های قدیمی است فضای دنج دارد و همانند گذشته‌ها نیز با خوردن غذا در آن حال و هوای متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

پیتزا ماموت چند شعبه در تهران دارد که در تمامی شعبه‌ها کیفیت به یک اندازه ارائه می‌شود، ماموت تفاوتی بین مشتریان و شعبه‌های خود قائل نمی‌شود و همواره به دنبال بهترین‌ها برای آن‌ها است.

عکس پیتزا ماموت شعبه مسعودیه تهران

مواد اولیه‌ای که برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود تازه است و حتی نانی که برای ساندویچ‌ها استفاده می‌شود توسط کادر حرفه‌ای ماموت پخته می‌شود.   لازم به ذکر است که در ماموت انواع فست فود با طعم و مزه بی‌نهایت خوشمزه به مشتریان ارائه می‌شود و همانند پیتزا هارمونی، منوی متنوع و سرشار از رنگ و طعم دارد. در این پست و وبلاگ اسنپ فود باهم به معرفی پیتزا ماموت که جزوی از بهترین پیتزا تهران است خواهیم پرداخت و آدرس و منو را نیز بررسی خواهیم کرد.

آدرس پتیزا ماموت

Pizza Mammut چند شعبه در تهران دارد و فست فود ماموت تهرانسر را اکثر تهرانی‌ها می‌شناسند و همواره از کیفیت آن می‌گویند. هرکدام از شعبه‌های ماموت از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و دسترسی به آن راحت است. در هر کجای شهر که باشید می‌توانید خود را به یکی از شعبه‌های ماموت مانند فست فود ماموت مسعودیه یا شعب دیگر برسانید و یا اینکه از طریق سفارش آنلاین از پیتزا ماموت فست فود موردعلاقه خود را سفارش دهید.

آدرس فست فود ماموت تهرانسر: تهران،تهرانسر شرقی،بلوار نیلوفر

شماره تلفن: 02144593100 – 02144592080

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه ساعت از 12:00 الی 23:59

آدرس فست فود قائمشهر: قائم شهر،امام خمینی،خ امام خمینی

شماره تماس: 01142267475

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 9:30 صبح الی 11 شب و جمعه‌ها 3 عصر الی 11 شب

آدرس فست فود ماموت شعبه مسعودیه: تهران،مسعودیه،خ ابومسلم خراسانی بین شهرکی و نوزدهم

شماره تلفن: 02133468004

ساعت کاری: تمام روزهای هفته از ساعت 12:00 الی 23:59

پیتزا ماموت محله مولوی: تهران،مولوی،خ. مولوی،خ. رئیس عبدالهی

شماره تلفن: 02155169932

ساعت کاری: تمام روزهای هفته از ساعت 12:00 الی 23:59

پیتزا ماموت پاستا خوشمزه و متفاوتی را سرو می‌کند.

آدرس فست فود ماموت سبزوار: سبزوار، مسکونی فرهنگیان، بلوار سپاه، بلوار حمید سبزواری

شماره تماس: 09150899180

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 8:30 الی 23:00 و جمعه‌ها 17:00 الی 23:00

منو پیتزا ماموت

منو فست فود ماموت پر از تنوع است و برای هر سلیقه و ذائقه‌ای گزینه دارد. از انواع پیتزا و ساندویچ و همبرگر گرفته تا پاستا و لازانیا و و انواع سالاد در منو وجود دارد. حتی اگر در دوران رژیم هستید نیز می‌توانید سری به ماموت بزنید و از سالادهای خوشمزه آن میل کنید. پیش غذاهای خوشمزه‌ای نیز در منو ماموت وجود دارد که پیش از خوردن غذای اصلی، پیتزا یا همبرگر می‌توانید آن را میل کنید و انتظار برای صرف غذای اصلی را خوشمزه کنید.

پیتزا برگر ساندویچ سوخاری پاستا سالاد
پیتزا چانو چیلی برگر سوپر ساندوچ مرغ سوخاری(دو تیکه) پاستا پنه مرغ سالاد فصل
پیتزا رست بیف (ایتالیایی و آمریکایی) ماشروم برگر ساندویچ سوپریم مرغ فیله استریپس پاستا پنه گوشت سالاد سزار
پیتزا چهار فصل(ایتالیایی و آمریکایی) دوبل برگر ساندویچ سوپریم گوشت بال سوخاری لازانیا سالاد کلم
پیتزا سیسیلی(آمریکایی و ایتالیایی) گریل چیکن ساندویچ مرغ سبد سوخاری سالاد اندونزی
پیتزا مارگاریتا(ایتالیایی و آمریکایی) زینگر برگر ساندویچ هات داگ کتف سوخاری سالاد یونانی
پیتزا پپرونی(آمریکایی و ایتالیایی) چیز برگر ساندویچ رویال هات داگ ناگت مرغ

 

منو پیتزا ماموت به چند بخش اعم از پیتزا ایتالیایی و آمریکایی، همبرگر، انواع پاستا و سوخاری، لازانیا، پیش غذا مانند سیب زمینی سرخ شده، مخصوص و ویژه به همراه قارچ و پنیر و نان سیر، انواع سالاد و همچنین نوشیدنی است. پس خیالتان راحت است و دست‌تان برای انتخاب هرچیزی که دلتان بخواهد باز است. در پیتزا ماموت آزادی کامل دارید. چرا که قیمت‌ها نیز در مقایسه با کیفیت بسیار باز است و هرچیزی که بخواهید را می‌توانید سفارش دهید.

نقد و بررسی پیتزا ماموت

پیتزا ماموت در طول زمان تاسیس خود تا به امروز کیفیت و به دنبال آن رضایت مشتری را سرلوحه خود قرار داده و در این کار هم موفق بوده است. چرا که هر تعداد از نظرات مشتری‌ها را که می‌خوانید، به جز تعدادی محدود، همواره مثبت و سراسر تعریف است. نظراتی را خواهید خواند که از کیفیت و خوشمزگی پیتزا و برگرهای ماموت می‌گویند و سیل نظرات مثبت که ارزیابی خوبی از پیتزا ماموت داشته‌اند، تمام نمی‌شود.

 

انواع پیتزا از خانواده فست فود و پرطرفدار در ماموت سرو می‌شود.

می‌توان گفت که تقریبا تمامی شعب ماموت از دکوراسیون و نکات ویژه و خاصی برخوردار نیست و فضای نسبتا کوچکی دارد. اما همین موضوع است که فضای نوستالژی به وجود آورده و به پاتوق بسیاری از جوانان و دوستداران پیتزا تبدیل شده است و همین موضوع به محبوبیت آن افزوده است. در اکثر مواقع نیز، همین فضا مملو از مشتری می‌شود و نشان دهنده کیفیت ارائه شده در ماموت است.

لازانیا از غذاهای معروف ایتالیایی است که در ماموت نیز سرو می‌شود.

شعب ماموت در مناطق خوبی واقع شده و دسترسی به آن با وسایل حمل و نقل عمومی نیز راحت است. ماموت فضای اختصاصی پارکینگ ندارد و باید از فضای عمومی برای پارک ماشین استفاده کنید.

کادر و پرسنل پیتزا ماموت رفتار و برخورد بسیار خوب و محترمانه‌ای در برابر مشتریان دارند و به آن‌ها حس صمیمت و ارزشمندی می‌دهند. علاوه بر دادن حس‌ خوب به مشتریان، پرسنل اصول بهداشتی و نظافت را نیز در تمام لحظات پخت رعایت می‌کنند و محیط رستوران را نیز همواره پاکیزه و مرتب نگه می‌دارند که مشتریان در آرامش خاطر وعده‌های خود را میل کنند

یکی از فاکتورهایی که در انتخاب رستورانی باکیفیت بسیار حائز اهمیت است، حفظ کیفیت در طول زمانی است که رستوران پابرجاست، خوشبختانه پیتزا ماموت از آن دسته است، با وجود آنکه گاهی اوقات کم و کاستی‌هایی داشته است، اما روی رفع مشکلات آن کار کرده‌اند و تقریبا تمام آن‌ها برطرف شده است.

سفارش پیتزا بسیار آسان است..

با تمامی چیزهایی که گفته شد، ممکن است با خود بگویید که اکنون که به ماموت دسترسی ندارم پس تکلیف پیتزای باکیفیت چه می‌شود؟ اسنپ فود در این مواقع به کمک شما آمده است و شما از طریق سفارش انلاین پیتزا می‌توانید از نزدیک‌ترین رستوران، هر پیتزایی که موردعلاقه‌تان بود را سفارش دهید.

اگر به هر دلیلی مایل به خوردن پیتزا و برگر و در کل فست فود نبودید، جای نگرانی نیست؛ سفارش انلاین غذا هر نوع غذای سنتی و حتی ملل و خوشمزه را برای شما فراهم کرده است.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود