آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین رستوران های چالوس
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

بهترین رستوران های چالوس (معرفی بهترین باغ رستوران‌های چالوس)

مینا اسماعیل بیگی 24 مهر 1403 12 دقیقه

جاده چالوس با طبیعت بکر و فوق‌العاده زیبایش در سال 1312 افتتاح شد. این جاده از استان البرز شروع می‌شود و کرج و تهران را به شهر چالوس متصل می‌کند. معمولا مسافرانی که قصد دارند از تهران به شهرهای شمالی کشور بروند، این مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب می‌کنند. در مطلب پیش‌رو می‌خواهیم به معرفی گزینه‌های موجود در لیست بهترین رستوران های چالوس بپردازیم که در ساعات مختلف روز، آماده میزبانی از مسافران هستند.

بهترین رستوران های جاده چالوس

برای معرفی بهترین رستوران چالوس سعی کردیم، همه سلایق را در نظر بگیریم. این مجموعه‌ها هم غذاهای فرنگی و هم ایرانی را سرو می‌کنند. همچنین، بازه قیمتی‌ آن‌ها هم کاملا با هم متفاوت است که برای مراجعه باید این موضوع را مدنظر قرار دهید. تمام رستوران‌هایی که معرفی می‌شوند، دارای صفحه اختصاصی در اسنپ فود هستند؛ بنابراین می‌توانید غذایتان را به‌صورت آنلاین هم سفارش دهید.

۱. رستوران ارکیده جاده چالوس

بهترین رستوران چالوس: رستوران ارکیده جاده چالوس

اولین گزینه در لیست ما مربوط به رستوران ارکیده است. این مجموعه شعبه‌های زیادی در سراسر ایران دارد که یکی از آن‌ها در جاده چالوس واقع شده است. با ورود به این رستوران، شاهد فضای باز و جذابی خواهید بود که تخت‌های چوبی در گوشه و کنار آن قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید غذای خود را در این قسمت یا در فضای سرپوشیده آن میل کنید. در رستوران ارکیده انواع غذاهای ایرانی مثل کباب، ماهی، دیزی و غذاهای فرنگی مثل استیک و پاستا سرو می‌شوند. به‌علاوه، رستوران ارکیده پیش‌غذا و منوی کافه هم دارد.

۲. رستوران میرزایی جاده چالوس

رستوران میرزایی جاده چالوس

از بین بهترین رستوران های چالوس می‌توانیم به رستوران میرزایی کرج هم اشاره کنیم. این مجموعه نزدیک به 50 سال قدمت دارد و افراد زیادی آن را می‌شناسند. نکته جالب درباره این رستوران، منوی متنوعی است که برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در این مجموعه می‌توانید طعم انواع غذاهای ایرانی مثل کباب‌های مختلف، زرشک‌پلو، گردن و…، همچنین غذاهای فرنگی مثل انواع پاستا، استیک، پیتزا و… و غذاهای دریایی مثل ماهی و میگو را بچشید. به جز این، برای پیش‌غذا نیز انواع سالاد سرو می‌شوند.

۳. رستوران پامچال جاده چالوس

رستوران پامچال جاده چالوس

پامچال هم در بین بهترین رستوران های چالوس قرار می‌گیرد. با ورود به این مجموعه، صدای دلنشین برخورد آب با تخته‌سنگ‌ها را خواهید شنید که لذت صرف غذا را چند برابر می‌کند. پامچال دو قسمت سرپوشیده و فضای باز را برای مشتریان خود در نظر گرفته است و حین سرو غذا، موسیقی زنده هم پخش می‌کند. اگرچه قیمت غذاهای این مجموعه کمی بالاست، اما کیفیت و طعم آن‌ها ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد. در منوی این رستوران انواع کباب، پیش‌غذا و کنار غذا و همچنین نوشیدنی‌های مختلف به چشم می‌خورند.

۴. رستوران هفت ستون جاده چالوس

رستوران هفت ستون جاده چالوس رستوران خوب چالوس

در لیست بهترین رستوران های جاده چلوس می‌توانیم رستوران هفت ستون را هم قرار دهیم. این مجموعه فضاهای مختلفی را برای سرو غذا در نظر گرفته است. آلاچیق‌ها، فضای کنار رودخانه و سالن مرکزی مکان‌هایی هستند که بر اساس سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

منوی هفت ستون هم بسیار متنوع و جذاب است. در این رستوران انواع پیش‌غذا، سالاد، غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شوند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید نگاهی هم به آیتم‌های کافه‌ای بیندازید که شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، چای و دمنوش، کیک و بستنی هستند.

۵. رستوران یوسف جاده چالوس

بهترین رستوران چالوس: رستوران یوسف جاده چالوس

یوسف هم نام یکی از بهترین رستوران های جاده چالوس است. این مجموعه دکوراسیون بسیار زیبا و متفاوتی دارد. در محوطه آن، جوی آب، چند آلاچیق و حوضی با فواره بزرگ دیده می‌شوند. همه آلاچیق‌ها به‌صورت خصوصی هستند و در روزهای سرد سال، سیستم گرمایشی دارند. به جز محیط جذاب رستوران یوسف، منوی غذای آن نیز واقعا عالی و باکیفیت است. در این منو انواع غذاهای ایرانی را می‌بینید و می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. البته فراموش نکنید که این مجموعه از رستوران‌های تقریبا گران‌قیمت است.

بهترین رستوران برای صبحانه در جاده چالوس

صبحانه وعده‌ای مهم و پرطرفدار است. از این رو، در بسیاری از کافه‌ها بخشی از منو به این وعده غذایی اختصاص داده شده است و افراد زیادی برای صرف صبحانه به آن‌ها مراجعه می‌کنند. در ادامه بهترین رستوران برای صبحانه در جاده چالوس را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱. رستوران دونا جاده چالوس

رستوران خوب چالوس دونا

اگر قصد دارید زمانی را برای صرف صبحانه در یکی از بهترین رستوران های چالوس بگذرانید، ما به شما رستوران دونا را پیشنهاد می‌دهیم. در این مجموعه، سفارش‌های شما با قیمت‌های مناسبی سرو می‌شوند که در عین‌حال کیفیت بالایی هم دارند. منوی صبحانه دونا بسیار جذاب است و اگر صبح زود به دل جاده بزنید، می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. از گزینه‌های موجود در منوی رستوران دونا می‌توانیم به سرشیر عسل، تخم‌مرغ، چای مخصوص، کره، پنیر، مربا، نیمرو، املت و… اشاره کنیم.

۲. رستوران باغ پدری جاده چالوس

رستوران باغ پدری جاده چالوس

رستوران دیگری که اغلب مسافران آن را برای صرف صبحانه انتخاب می‌کنند، باغ پدری است. در این مجموعه صبحانه به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود که می‌توانید آن را در فضای باز مجموعه میل کنید. ترکیب هوای خوب، ستون‌های چوبی، صدای رودخانه و دکوراسیون ساده و زیبا باعث شده‌اند تا باغ پدری در ذهن مسافران باقی بماند و به پاتوق همیشگی آن‌ها تبدیل شود. در منوی صبحانه این مجموعه انواع املت، سوسیس تخم‌مرغ، ژامبون، کره و سرشیر محلی، مربا، پنیر، الویه و… قرار گرفته‌اند.

۳. رستوران تیروژ (سرآشپزحم) جاده چالوس

رستوران تیروژ

در بین بهترین رستوران های چالوس برای صرف صبحانه، نام تیروژ هم دیده می‌شود. این مجموعه محیطی دلنشین و صمیمی دارد که با صدای رودخانه ادغام شده است. همچنین وجود کرسی‌های سنتی در آلاچیق‌های رستوران عاملی هستند تا حتی در فصول سرد سال نیز پر از مشتری باشد. اگر هنگام صبح به جاده چالوس رسیدید، پیشنهاد می‌کنیم که صبحانه‌های تیروژ را امتحان کنید. در این رستوران، صبحانه ایرانی و انگلیسی، قارچ مخصوص، بیکن و انواع آب‌میوه سرو می‌شوند.

۴. رستوران گل جار جاده چالوس

رستوران گل جار جاده چالوس

رستوران گل جار با محیطی جذاب و متفاوت، آماده پذیرایی از مسافران جاده چالوس است. در این مجموعه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهای سنتی و دریایی سرو می‌شوند. یک بخش منوی آن هم به کافه اختصاص داده شده است؛ اما مهم‌ترین ویژگی آن صبحانه‌هایی است که با تنوع و کیفیت بالا سرو می‌شوند. محیط دنج و آرام، برخورد خوب کارکنان، بهداشت و تمیزی گل جار باعث شده‌اند تا همیشه پر از مشتری باشد.

بهترین باغ رستوران جاده چالوس

باغ رستوران‌ها معمولا فضاهای سرسبز و زیباتری دارند. معمولا در این مجموعه‌ها دو بخش مختلف سرپوشیده و فضای باز برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود و هرکسی با توجه به سلیقه خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند. در این بخش می‌خواهیم چند باغ رستوران خوب چالوس را برای صرف صبحانه، ناهار و شام به شما معرفی کنیم:

۱. باغ رستوران مهتاب جاده چالوس

باغ رستوران مهتاب جاده چالوس

رستوران مهتاب کرج مجموعه‌ای بزرگ است که منوی بی‌نظیری از انواع غذاهای ایرانی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. فضای داخلی این باغ رستوران بسیار زیبا تزئین شده است و انتخابی مناسب برای صرف ناهار و شام و حتی برگزاری مهمانی‌های کوچک و تولدهاست. با ورود به این مجموعه می‌توانید خودتان انتخاب کنید که غذا را در فضای خارجی یا داخل سالن سرپوشیده میل کنید. در رستوران مهتاب کرج فضای اختصاصی برای پارک کردن ماشین‌ها هم در نظر گرفته شده است.

۲. باغ رستوران صالحی جاده چالوس

باغ رستوران صالحی جاده چالوس

باغ رستوران صالحی در سال 1367 تاسیس شد و از همان زمان تا کنون یکی از شلوغ‌ترین مجموعه‌های غذاخوری در جاده چالوس محسوب می‌شود. با ورود به مجموعه صالحی تخت‌هایی را خواهید دید که در کنار رودخانه قرار گرفته‌اند‌ و فضای جذاب و آرام‌بخشی را ایجاد کرده‌اند. فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی از روز به رستوران صالحی مراجعه کنید؛ در هر صورت این باغ رستوران انواع مختلف غذاهای سنتی، پیش‌غذا، کباب، ماهی، سوخاری و استیک را در وعده‌های ناهار و شام و منوی صبحانه را در ساعات اولیه روز سرو می‌کند.

۳. باغ رستوران ناهک جاده چالوس

باغ رستوران ناهک جاده چالوس

گزینه بعدی در لیست انتخاب بهترین رستوران های چالوس ، ناهک نام دارد که انواع غذاهای اصیل و ایرانی را در منوی آن می‌بینید. با ورود به این رستوران شاهد فضایی سرسبز خواهید بود که آلاچیق‌های چوبی در گوشه و کنار آن قرار گرفته‌اند‌ و باعث ایجاد فضایی دنج و خصوصی در آن شده‌‍‌اند. غذاهای اصلی منوی این رستوران شامل انواع کباب، ماهی، شیشلیک، کاسه‌کباب، غذاهایی که با برنج سرو می‌شوند و انواع نوشیدنی، سالاد، شیک و بستنی هستند. بنابراین هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای دلخواه خود را در این مجموعه سفارش دهد.

۴. باغ رستوران پل خواب جاده چالوس

بهترین رستوران چالوس: باغ رستوران پل خواب جاده چالوس

گزینه دیگر در لیست انتخاب بهترین باغ رستوران جاده چالوس که قصد معرفی آن به شما را داریم، پل خواب است. در این مجموعه جای پارک برای ماشین‌ها وجود دارد و در گوشه و کنار آن، آلاچیق‌های دربسته به شکل فضایی خصوصی دیده می‌شوند. غذاهای پل خواب کیفیت خوبی دارند و شامل انواع غذاهای ایرانی مانند کباب، جوجه‌کباب، نوشیدنی و طعم‌دهنده‌های کنار غذا هستند. نکته قابل توجه اینکه سرویس‌هایی که این رستوران ارائه می‌دهد، قیمت کاملا مناسبی دارند.

بهترین رستوران غذای محلی چالوس

اگر به غذاهای سنتی ایرانی علاقه دارید، بهتر است به سراغ مجموعه‌هایی بروید که در منوی خود انواع غذاهای محلی را قرار داده‌اند. در این بخش می‌خواهیم لیست بهترین رستوران غذای محلی چالوس را همراه با اطلاعات آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم:

۱. رستوران آبی جاده چالوس

رستوران آبی جاده چالوس

آبی نام یکی از بهترین رستوران های جاده چالوس است که انواع غذاهای محلی را سرو می‌کند. با ورود به این غذاخوری می‌توانید طعم اصیل غذاهای شمالی مثل ماهی سفید و کباب ترش را بچشید. فضای داخلی آن هم کاملا سنتی است و حس و حال و انرژی خوبی را به شما منتقل می‌کند. در کنار انواع غذاهای مخصوص ناهار و شام، صبحانه‌ محلی هم در این مجموعه سرو می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را امتحان کنید.

  • آدرس: استان البرز، جاده چالوس (جنوب به شمال)، بعد از سیاه‌بیشه
  • ساعات کاری: همه روزه از 7 صبح تا 1 بامداد
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۳۹۲۲۱۶۹
  • آیدی اینستاگرام: official@
  • لوکیشن رستوران آبی جاده چالوس

۲. رستوران رودخانه جاده چالوس

رستوران رودخانه جاده چالوس

در بین بهترین رستوران های چالوس که غذاهای محلی سرو می‌کنند، رودخانه نیز بسیار پرطرفدار است. این رستوران فضایی سنتی و دلنشین دارد و در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای محلی و ایرانی را ببینید. برای مثال، انواع کباب‌ها، مرغ شکم پر، ماهی کباب، میرزاقاسمی و… از غذاهایی هستند که در آن سرو می‌شوند. با وارد شدن به رستوران رودخانه این امکان را دارید که یکی از تخت‌ها را برای صرف غذا انتخاب کنید و از فضای سرسبز و درختان سر به فلک کشیده در کنار صدای رودخانه لذت ببرید.

۳. رستوران هزارچم جاده چالوس

رستوران هزارچم جاده چالوس

هزارچم نام یکی از رستوران‌های شلوغ و معروف دیگر در جاده چالوس است. این مجموعه برای کسانی که به غذاهای محلی و سنتی علاقه دارند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود و حتی فضای داخلی رستوران‌ هم ساده و شیک طراحی شده است؛ به همین دلیل، حس خیلی خوبی را به شما منتقل می‌کند. رستوران حاج عظیم چالوس، شعبه دوم این رستوران است که یکی از بهترین رستوران های چالوس محسوب می‌‌شود. در منوی رستوران هزارچم جاده چالوس، غذاهای معروف شمالی، غذاهای ایرانی و همچنین آیتم‌های کافه‌ای به چشم می‌خورند.

۴. رستوران یا دیزی سرای هیمه جاده چالوس

رستوران یا دیزی سرای هیمه جاده چالوس

هیمه با فضای دلنشین و آرامی که دارد، همیشه پر از مشتری است. در این مجموعه می‌توانید طعم جذاب دیزی اصیل را در کنار دیگر غذاهای ایرانی بچشید و خاطره‌ای لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید. فضای داخلی این رستوران کاملا سنتی است و تخت‌های چوبی موجود در آن باعث شده‌اند تا این حال و هوای قدیمی بیشتر حس شود. کیفیت خدماتی که رستوران هیمه ارائه می‌دهد، در سطح بالایی قرار دارد و به همین دلیل می‌توانیم آن را در لیست بهترین رستوران جاده چالوس جای دهیم.

بهترین رستوران جاده چالوس از نظر مردم

برخی افراد ترجیح می‌دهند که غذای خود را در بهترین رستوران جاده چالوس از نظر مردم میل کنند. به اعتقاد آن‌ها، مردم همیشه واقعی‌ترین نظرات را درباره رستوران ارائه می‌دهند. ما هم سعی کرده‌ایم برای این بخش مجموعه‌هایی را نام ببریم که از بومیان منطقه و مشتریان قبلی امتیاز بالایی گرفته‌اند:

۱. رستوران آبادگران جاده چالوس

رستوران آبادگران جاده چالوس

اگر از مردم بومی و محلی چالوس بخواهید که یکی از بهترین رستوران های چالوس را به شما معرفی کنند، قطعا آبادگران را از دهان خیلی از آن‌ها خواهید شنید. این مجموعه منویی بی‌نظیر از انواع غذاهای ایرانی و محلی را دارد و برای مشتریان خود هم سالن سرپوشیده و هم فضای روباز را در نظر گرفته است. دکوراسیون ساده و دوست‌داشتنی آبادگران در کنار منظره دریا و همچنین طعم بی‌نظیر غذاهایش، آن را به یکی از پاتوق‌های همیشگی‌ شما تبدیل خواهد کرد.

۲. رستوران پارسه جاده چالوس

رستوران پارسه جاده چالوس

یکی از بهترین رستوران های جاده چالوس، پارسه نام دارد که از فضایی لوکس و جذاب بهره می‌برد و در میان مردم بسیار محبوب است. با اینکه این مجموعه در هتل پارسیان واقع شده، اما به عموم مردم اجازه ورود را می‌دهد. در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی، فست‌فود، غذاهای محلی و دریایی وجود دارند؛ اما بخش جذاب آن مربوط به صبحانه است که به‌طور کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. قیمت غذاهایی که در پارسه سرو می‌شوند، کمی بالاست و این به دلیل کیفیت خدماتی است که در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

۳. رستوران همسفر جاده چالوس

رستوران همسفر جاده چالوس

همسفر را تقریبا همه می‌شناسند و آن هم به دلیل فیلم معروفی است که در آن تولید شده است. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالاست و چلو گردن از پرفروش‌ترین آیتم‌های آن به‌شمار می‌رود. همچنین انواع پیش‌غذا، کباب، منوی صبحانه و انواع نوشیدنی را هم می‌توانید از منوی آن سفارش دهید. بر اساس نظر کاربران، برخورد کارکنان و میزبانی این مجموعه در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای صرف صبحانه، ناهار و شام باشد.

۴. رستوران صورتی جاده چالوس

رستوران صورتی جاده چالوس

در بین بهترین رستوران های چالوس ، نام صورتی هم دیده می‌شود. این مجموعه به رنگ صورتی است و همین ویژگی، جذابیت آن را بیشتر کرده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی را می‌بینید؛ اما بیشتر تخصص آن روی کباب و جگر است.

شروع خوشمزه‌ سفر به مناطق شمالی کشور…

در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین رستوران های جاده چالوس پرداختیم و اطلاعات کامل آن‌ها را در اختیار شما قرار دادیم. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید، مجموعه دلخواه خود را از این لیست در نظر بگیرید و برای صرف صبحانه، ناهار یا شام به آن مراجعه کنید. البته تمام این رستوران‌ها در اسنپ فود فعال هستند و می‌توانید غذایتان را به‌صورت آنلاین هم سفارش دهید. کافی است به این پلتفرم مراجعه کنید و نام رستوران مورد نظر خود را در موقعیت مکانی که هستید، در قسمت جستجو وارد کنید. درنهایت با انتخاب غذا و پرداخت مبلغ خرید منتظر بمانید تا ارسال برایتان انجام شود. اگر شما هم رستورانی را در این منطقه می‌شناسید که از کیفیت سرویس‌دهی و خدماتش راضی هستید، نام آن را به لیست ما اضافه کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود