آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین های اطراف شما
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

سام کافه، نسل سوم کافه‌های تهران

زهرا دهقان 28 مرداد 1397 4 دقیقه

سام کافه ازجمله کافه‌های چندشعبه‌ای و زنجیره‌ای تهران است. این کافه به نسل سوم کافه‌های تهران تعلق دارد. ازجمله خصوصیات کافه‌های نسل سوم فضای بسیار متفاوت، چیدمان داخلی صمیمی، باریستاهای بسیارحرفه‌ای، منوی تخصصی و البته قهوه‌ی اختصاصی آن‌هاست. سام کافه نیز از این مزیت‌ها برخوردار است و شما می‌توانید طراحی فضای داخلی متفاوت، منوی خاص، باریستاهای کاملاً حرفه‌ای و البته قهوه‌ای کاملاً متفاوت و اختصاصی را در آن پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که حتماً فضای این کافه را امتحان کنید، اما اگر فرصت کافه‌رفتن نداشتید، منوی بیرون‌بر یا همان Take away از مزیت‌های سام کافه است. شما می‌توانید منوی آن را از اسنپ‌فود سفارش دهید.

تجربه‌ی فضای داخلی متفاوت

این کافه‌ی زنجیره‌ای از آن دست کافه‌هایی است که به‌محض واردشدن به آن، تفاوت را احساس خواهید کرد. فضای خارجی و داخلی کافه بسیار متفاوت است. ممکن است شما از طراحی فضا خوش‌تان بیاید یا نه، اما تفاوت آن توجه شما را جلب خواهد کرد. این طراحی خاص فضای داخلی در تمامی شعبه‌های سام کافه به چشم می‌خورد.

قهوه‌های خوشمزه را در سام کافه نوش جان کنید.

فضای کم‌نور، با نورهای متمرکز و کنتراست بالا، ازجمله خصوصیت این مجموعه کافه است. این فضا با رنگ‌های گرم ترکیب خوبی ایجاد کرده است. در طول روز نور طبیعتاً فضا را روشن‌تر می‌کند و محیطی متفاوت‌تر به وجود می‌آورد.

حتماً میزتان را رزرو کنید

اگر شما هم اهل کافه‌گردی‌های سرزده هستید، این مجموعه کافه گزینه‌ی چندان مناسبی نیست. این کافه‌ها جزو کافه‌های شلوغ است و احتمالاً اگر بدون رزرو میز به این کافه سر بزنید جای دلخواه‌تان را پیدا نخواهید کرد.

جایی برای قرارهای دوستانه

این کافه برای قرارهای دوستانه بسیار مناسب است. اگر قصد دارید در قراری رسمی یا نیمه‌رسمی بگذارید، دست نگه دارید. دست‌کم باید زمان مناسبی را انتخاب کنید که شلوغی محیط و نزدیک‌بودن میزها شما را اذیت نکند و مزاحم صحبت‌تان نشود.

سام کافه

سام کافه با شعبه‌های زیاد خود در تهران دسترسی شما را اسان کرده است

منوی قهوه را از دست ندهید

اگر شما هم قهوه‌نوش یا قهوه‌باز هستید، منوی قهوه سام کافه را از دست ندهید. این کافه جزو کافه‌هایی است که رُست قهوه را خودشان انجام می‌دهند و قهوه‌ی مخصوص خودشان دارند. منوی متنوع قهوه، در کنار باریستاهای بسیار حرفه‌ای و البته قهوه‌ی اختصاصی نوید قهوه‌ای دلچسب می‌دهند.

منوی بیرون‌بر سام کافه

منوی بیرون‌بر سام کافه تنوع خوبی دارد. بزرگ‌ترین کمبودی که منوی بیرون‌برش دارد نداشتن قهوه است. این کمبود با توجه به خاص‌بودن قهوه‌ها و کیفیت بالای آن‌ها تا حدی توجیه‌شدنی است. بااین‌همه شما می‌توانید منوی صبحانه، ساندویچ‌ها، کروسان‌ها، دسرها و سالادهای آن را سفارش دهید.

بنا به تجربه نباید از کنار ساندویچ‌ها و کروسان‌های این کافه به‌سادگی عبور کنید. حجم مناسب و کیفیت بالا و طعم فوق‌العاده‌ی ساندویچ‌ها و کروسان‌ها کاری می‌کنند که شما زودبه‌زود دلتنگ آن شوید.

پیشنهاد ما این است که سالادهای متفاوت این کافه را هم امتحان کنید. این سالادها طعمی متفاوت و به‌یادماندنی را در دهن شما ثبت خواهند کرد:

  • سالاد فیتنس
  • سالاد زرشک
  • سالاد ارده
  • سالاد کرنبری
  • سالاد یوگا
سام کافه

سام کافه با شعبه‌های زیاد خود در تهران دسترسی شما را اسان کرده است.

سالاد فیتنس برای کسانی‌که رژیم لاغری دارند یا ورزش می‌کنند بسیار مناسب است. این سالاد، نه‌تنها کالری مورد نیاز را تأمین می‌کند، طعم بسیار خوبی هم دارد.

شعبه‌های سام کافه

در حال حاضر این کافه در تهران ۴ شعبه دارد. شعبه‌ی اصلی همان شعبه‌ی سام‌سنتر فرشته است؛ اما شما می‌توانید به دیگر شعبه های سام کافه هم سر بزنید و از فضای متفاوت آن‌ها لذت ببرید. شعبه‌های این مجموعه کافه از قرار زیر است. شما با کلیک روی لینک‌های هر کافه می‌توانید منوی آن‌ها را در اسنپ‌فود مشاهده کنید:

سام کافه فرشته

سام کافه فرشته شعبه‌ی اصلی این مجموعه کافه است. این شعبه در طبقه‌ی اول مرکز خرید سام‌‌سنتر، واقع در خیابان فرشته (شهید فیاضی)، قرار دارد. سام کافه فرشته یکی از شعبه‌های شلوغ این کافه است. حتماً برای استفاده از فضای متفاوت این کافه میزتان را از قبل رزرو کنید.

سام کافه ونک

آدرس سام کافه ونک از این قرار است: ونک. خیابان خدامی. ضلع جنوبی. ساختمان مدیران. سام کافه ونک هم، مانند دیگر شعبه‌های سام کافه، منوی بیرون‌بر دارد و شما می‌توانید منوی بیرون‌بر سام کافه ونک را از اینجا در اسنپ‌فود ملاحظه کنید.

سام کافه شهرک غرب

سام کافه شهرک غرب فضای متفاوت و دلنشینی دارد. این شعبه از سام کافه شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، ساختمان آب واقع است. وافل این شعبه را از دست ندهید و اگر گذرتان خورد حتماً آن را تجربه کنید. می‌توانید آن را از اسنپ‌فود هم سفارش دهید.

سام کافه

شعبه‌های سام کافه بهترین مکان برای قرارهای کاری یا دوستانه شما.

سام کافه منوچهری

شعبه‌ی منوچهری شاید خاص‌ترین شعبه‌ی این مجموعه کافه باشد.  سام کافه منوچهری خانه‌ای قدیمی است که به کافه تبدیل شده است. معماری قدیمی و نوستالژیک این شعبه می‌تواند شما را به دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ ببرد. شما می‌توانید فضای کلی کافه را از روی صندلی‌های «ارج» که در عکس بالا به چشم می‌خورند دریابید. فضای این شعبه، نه‌تنها خاطرات بسیاری را برای شما زنده خواهد کرد، می‌تواند خاطراتی بسیاری را هم برای شما رقم بزند.

متأسفانه این شعبه‌ی منوچهری هنوز در اسنپ‌فود منوی بیرون‌بر ندارد. همین بهانه‌ی خوبی است که حتماً سری به آن بزنید و از فضای جذابش لذت ببرید.

منوی سام کافه

منوی این کافه با توجه به کیفیت و فضایی که دارد جزو منوهای متوسط روبه‌بالاست، اما با توجه به امکانات و مزیت‌هایی که دارد، قیمت آن منطقی به نظر می‌رسد. این کافه از کافه‌هایی است که در اسنپ‌فود امتیاز بالایی را به دست آورده‌اند و عمده‌ی مشتریان از خدمات شعبه‌های مختلف آن رضایت داشته‌اند. شما می‌توانید در وب‌سایت یا اپلیکیشن اندروید یا آی‌او‌اس اسنپ‌فود نظرات دیگر کاربران درباره‌ی این کافه را بررسی کنید. همچنین می‌توانید به راحتی از طریق اسنپ فود و ورود به صفحه سفارش آنلاین از سام کافه، سفارش خود را ثبت کنید و درب به محل موردنظر تحویل بگیرید.

اشتراک:
زهرا دهقان- 507 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود